Ik verveel me dood!

17-08-2013 09:06 89 berichten
Ben net half uur wakker en nu al verveel ik me dood

Al mijn geld heb ik uitgegeven deze zomer aan leuke dingen doen aangezien we niet op vakantie waren voor het eerst. Dus op dit moment ben ik helemaal broke. Een bijbaantje heb ik trouwens al. Opleiding nog niet begonnen. Vriendinnen zijn allemaal o zo druk druk druk. Geen idee waarmee. Ik ga zo naar de sportschool voor een uurtje of anderhalf. Maar dan is het nog ochtend. Wat moet ik smiddags en savonds doen. Ben het in bed liggen, jointjes roken ook zat inmiddels dat is leuk voor een paar dagen.

Wat kan ik als 18jarige alleen doen? Iemand tips voor me?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 17 augustus 2013 @ 09:40:

Uit onderzoeken (Trimbos) blijkt dat blowen invloed heeft op de vaardigheden die je nog moet aanleren voordat je hersenen volgroeid zijn. Denk aan zaken als plannen, ...

Hmmm, dan wordt dat uit huis gaan plannen mogelijk lastig.

En toch denk ik dat dat een goede tip is voor TO. Zo te horen stoort ze zich behoorlijk aan dingen in de afloop van het huishouden.... Op mijn 18e deed ik dat al zelf.
quote:Frizzy schreef op 17 augustus 2013 @ 09:44:

Cateau dat is op toepassing van blowende jongeren. Waarbij de schade beperkt blijft wanneer je weinig/niet vaak rookt (dat staat er ook). Niet voor niks adviseren Jellinek en Trimbos op pas op de volwassen leeftijd te gaan experimenteren.

Dat zeg ik.

Coco opende een topic om te vertellen dat ze zich te pletter verveelt, jullie zijn dus zwaar offtopic.
Ik moet teveel doen juist, wil je wat over nemen?
Ga cocaine gebruiken, daar heb je veel langer plezier van. En daarna een dip, houdt je ook ff bezig
Ga het huis uit, dan verveel je je niet meer.

Zoek vrijwilligerswerk

Of een betaalde baan

Kortom: doe structureel iets aan je dagindeling.

Komt het goed
Kijk eventjes bij de cultuurpagina van jouw stad/dorp of er iets te doen is, vandaag en morgen.
Volgens mij sport ze al .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:roza34 schreef op 17 augustus 2013 @ 09:33:

Neem een smurfendorp!

.... ...

Ga bij het asiel langs of je honden mag uitlaten of de katten aandacht geven of andere klusjes.

In een park op een bankje zitten met een hapje en drankje, wie weet wat voor leuke mensen je tegen komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik verveel me ook.

De kinderen zijn er niet....ga dus even flink poetsen , daarna lekkers halen en naar de bieb.....ga mijn verveling omzetten in een dagje snaaien en lezen.....en misschien morgen ook wel....moet ik wel lekkers halen voor 2 dagen natuurlijk
quote:Lilith75 schreef op 17 augustus 2013 @ 10:03:

Ik verveel me ook.

De kinderen zijn er niet....ga dus even flink poetsen , daarna lekkers halen en naar de bieb.....ga mijn verveling omzetten in een dagje snaaien en lezen.....en misschien morgen ook wel....moet ik wel lekkers halen voor 2 dagen natuurlijk Zit me ook suf te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag en ben er helemaal balorig van.
Ik lig gewoon nog in bed te forummen. Aanrader hoor. Ik mis alleen wel koffie en ontbijt.
Ga vrijwilligerswerk doen, ze zullen ook vast weekendbaantjes hebben, dan ben je ook weer onder de mensen.
Kind is uit logeren, het huis is al gepoetst, man is aan het uislapen en ik ga zo maar wéér de hond over de hei jagen. Moe worden zal ik!
Ik heb net besloten dat ik dat poetsen oversla....zo'n bende is het niet....heb de eigenaardige eigenschap dat ik pas iets "mag"als ik iets nuttigs heb gedaan.

Ik gooi voor iig vandaag dat principe overboord....over balorig gesproken

Nu nog bedenken wat voor lekkers ik ga halen....
quote:Frizzy schreef op 17 augustus 2013 @ 10:07:

Ik lig gewoon nog in bed te forummen. Aanrader hoor. Ik mis alleen wel koffie en ontbijt.Lekker! Ik zit de hele ochtend al te wachten op een telefoontje van rentokil die met spoed vandaag moet komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik weet niet welke opleiding je gaat doen maar lees je alvast wat in op het internet. Des te makkelijker heb je het tijdens je studie.
MV, rentokil? Waar heb je last van?
Je gedraagt je als een kleuter!

Je loopt alleen maar te klagen, alle ideeen zijn bijna niet goed.

Je hebt geen geld om iets te kunnen doen. Wel kan je jointjes roken...

Zeur niet zo zeg en kom van je luie kont af en ga wat doen.

Zo, ook goeiemorgen!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Frizzy schreef op 17 augustus 2013 @ 10:16:

MV, rentokil? Waar heb je last van?

Al jaren dat het riool niet goed is. Nou hebben ze een paar maanden geleden gevonden wat het probleem is en daar zijn ze al die tijd al mee bezig. Voor de bouwvak kwamen ze erachter dat er onder mijn huis het riool 2 breuken heeft. Dus 1 dag voor de bouwvak kwam er een tankwagen alle bagger onder het huis wegzuigen, die de rioolvliegen veroorzaken. Rentokil 2x geweest. Breuken even tijdelijk gerepareerd en na de bouwvak wordt het hele riool onder mijn huis vervangen.

Dat ging even goed maar van de week is het riool denk ik weer geknapt dus honderden rioolvliegen in huis en omstreken. Zitten miljoenen onder het huis dus ze moeten vandaag met spoed komen maar vanaf 8 uur zit ik al te wachten.

Maandag is pas de bouwvak over en het spoednummer van het bedrijf die het gaat repareren neemt niet op. AA ingesproken maar niets.

Dus erg fijn zit ik met de katten op de slaapkamer te wachten. Heb honger maar zie er tegenop om wat beneden te gaan maken. Ik heb geen broodbeleg bedenk ik mij dus zal of iets moeten halen of iets van pannenkoeken of patat te maken.
Denk zomaar dat er heel wat mensen zouden willen, dat ze konden zeggen dat ze zich verveelden.

Je kan vast wel ergens vrijwilligerswerk doen, dan doe je ook nog eens wat nuttigs.
Wat kut zeg MV!
Stoppen met jointjes roken, dan hou je geld over voor leuke dingen.
Ga bij een vereniging, ga in het bestuur van een vereniging.. hoef je je nooit meer te vervelen.

Ga een eind fietsen

bel een vriendin op en ga thee drinken bij haar

ruim de zolder op

ruim je kamer op

ga naar je oma en help daar met schoonmaken

sorteer je foto's en maak fotoboeken ( online ) ervan

plan je studiejaar

op zoek naar een andere bijbaan?

zoek een kamer?
Ga een lekkere taart, cake of brood bakken. Niet alleen leuk om je mee bezig te houden, maar ook lekker om te eten. Ook voor je ouders als jij 'ns iets voor hen maakt.
Ruim je kasten op, en zet oude spullen/kleding op marktplaats.

Heb je ook weer wat geld.

Ga een op bezoek bij je oma, of andere familie die je weinig ziet.

Ga werken bij een dieren asiel

Vraag aan je moeder of je iets voor haar kan doen.

Ga onkruid plukken uit de tuin, lekker buiten word je ook nog een beetje bruin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven