Een laat zaterdagochtendtopic.

17-08-2013 10:13 117 berichten
Ik heb wat te doen en ik kijk er met plezier naar uit.

Mosselen in de Oude Haven

Festival

Op zaterdag 17 augustus transformeert de Oude Haven tot een pittoreske vissershaven. Gedurende deze dag vindt de eerste editie van het culinaire zomerevenement ‘Mosselen in de Oude Haven’ plaats. Bezoekers wanen zich in een authentiek Hollands vissersdorp, waar men geniet van ‘het zwarte goud uit Zeeland’. Op verschillende locaties door de haven zijn mosselen te proeven met bijpassende wijnen. Muziek van een traditioneel shantykoor maakt het evenement compleet. ‘Mosselen in de Oude Haven’ bestaat uit een sfeervolle markt waar bezoekers genieten van lekkernijen uit de zee. Nadat de mosselen zijn genuttigd is het mogelijk een traditioneel mosselpannetje aan te schaffen voor slechts ¤2,50. De gehele opbrengst van deze pannetjes gaat naar het goede doel: Get It Done van Hanna Verboom. Deze organisatie fungeert als wereldwijde schakel tussen kleinschalige hulpprojecten en individuen, zodat een persoonlijke band ontstaat tussen supporters en project eigenaren. Kleine lokale organisaties en individuen kunnen een project indienen bij het platform, uiteenlopend van een programma voor schoon drinkwater tot een project voor de bouw van een nieuwe school.

Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ben zo benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Nu geen huilie meer?

Veel

Plezier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 17 augustus 2013 @ 10:14:

Nu geen huilie meer?

Veel

Plezier.

Nope geen huilie meer.

Dank je.
Ik krijg vandaag m'n lieve kind weer "terug" na haar vakantie met haar vader! Dus vandaag vooral knuffelen! Verder eigenlijk niks op de planning, is ook wel 's lekker!
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
Ik wacht op de postbode (laarsjes voor dochter). Volgens track en trace is de postbode onderweg. Daarna boodschappen doen voor bezoek van morgen.
quote:lamaar_snoespoes schreef op 17 augustus 2013 @ 10:16:

Ik krijg vandaag m'n lieve kind weer "terug" na haar vakantie met haar vader! Dus vandaag vooral knuffelen! Verder eigenlijk niks op de planning, is ook wel 's lekker!Knuffelen is belangrijk en als je het goed doet, is de dag zo voorbij.
Studeren. Boooooring. Maar waarschijnlijk wel het laatste jaar. Man is weg vandaag, dus ik heb lekker de ruimte.

Veel plezier met de glibberige beestjes
quote:eiland schreef op 17 augustus 2013 @ 10:18:

Ik wacht op de postbode (laarsjes voor dochter). Volgens track en trace is de postbode onderweg. Daarna boodschappen doen voor bezoek van morgen.

Oh, altijd spannend, wachten op de postbode.

Wat zijn het voor laarsjes? Heb je een plaatje?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 augustus 2013 @ 10:19:

Studeren. Boooooring. Maar waarschijnlijk wel het laatste jaar. Man is weg vandaag, dus ik heb lekker de ruimte.

Veel plezier met de glibberige beestjes

Wat studeer je Bootje?

Dank je, zal wel smaken.

Wat leuk cateau! Ik heb een verjaardag op het programma.
Veel plezier!

Ik hoop dat de zon zo door komt dat we lekker naar buiten kunnen!
Mijn oog is ontstoken. Ik ga niet zoveel doen. Huisje poetsen, buiten zitten en stoofvlees maken...ik had een beetje dit in de super:

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tegenwoordig HBO-V Cateautje. Maar ik kan het niet afmaken.
quote:LillyFeeee schreef op 17 augustus 2013 @ 10:21:

Wat leuk cateau! Ik heb een verjaardag op het programma.

Oh gezellig. Dus je bent ook al druk geweest met het uitzoeken van een leukigheidje.

Veel plezier.
quote:Boysmama schreef op 17 augustus 2013 @ 10:21:

Veel plezier!

Ik hoop dat de zon zo door komt dat we lekker naar buiten kunnen!Het is hier prachtig. Wat stapelwolkjes, maar dat vind ik prettig.
Zwarte leren laarsjes. Kan geen plaatjes plakken. Maar gewoon simpele die overal onder passen, vast voor de winter. Vet in de uitverkoop. Ik werd geïnspireerd ze te bestellen, door een topic hier op Viva
quote:viva-amber schreef op 17 augustus 2013 @ 10:23:

Mijn oog is ontstoken. Ik ga niet zoveel doen. Huisje poetsen, buiten zitten en stoofvlees maken...ik had een beetje dit in de super:

[afbeelding]

Hè getsie. Ben je al naar de huisarts geweest?

Ik hoop dat dat snel weer weg is. Dit heeft invloed op je hele gevoel.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 17 augustus 2013 @ 10:23:

Tegenwoordig HBO-V Cateautje. Maar ik kan het niet afmaken.

Wat jammer, is een mooi vak.

Hoe komt dat , dat je het niet af kunt maken?
quote:eiland schreef op 17 augustus 2013 @ 10:25:

Zwarte leren laarsjes. Kan geen plaatjes plakken. Maar gewoon simpele die overal onder passen, vast voor de winter. Vet in de uitverkoop. Ik werd geïnspireerd ze te bestellen, door een topic hier op Viva
Shredden, naar de stad en vanavond een bbq bij m'n oom en tante :-). Heb er eigenlijk niet zo'n zin in. Zij is overbezorgd, hoge stem, wel lief hoor. Maar goed, ze waren 40 jaar getrouwd (nu nog cadeau verzinnen)
Vandaag op de planning: Helemaal niks
Zeker een mooi vak.

De opleiding is te zwaar geworden ivm verergerende chronische ziekte. Studiebelasting is te hoog. Daarom moet ik er mee stoppen. Jammer, want ik heb al een baan aangeboden gekregen voor als ik afgestudeerd was.

Beetje wrang, want ik zou het werk prima aankunnen, maar de opleiding zit in de weg.
Vriend is naar Lowlands,kinderen gaan allemaal naar opa en oma en ik ga een borrel drinken met een vriendin (als ze niet weer afbelt....)
Hoera, een nieuw Cateautje-topic! Je plan klinkt goed, en mosselen mmmmm. Fijne dag gewenst!

Hier gaat moeders allenig naar een verjaardag plus etentje. Ik zal de 'mannen' missen (zoontje heeft een dag Rust en Regelmaat verdiend na een drukke week), maar kijk stiekem ook wel uit naar wat volwassen gesprekken.
Ik wist dat jij het was toen ik de topictitel las

Veel plezier vandaag, black beauty. Ik ga met m'n dochter naar de bouwmarkt. Mannendingen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven