Ik verveel me dood!
zaterdag 17 augustus 2013 om 09:06
Ben net half uur wakker en nu al verveel ik me dood
Al mijn geld heb ik uitgegeven deze zomer aan leuke dingen doen aangezien we niet op vakantie waren voor het eerst. Dus op dit moment ben ik helemaal broke. Een bijbaantje heb ik trouwens al. Opleiding nog niet begonnen. Vriendinnen zijn allemaal o zo druk druk druk. Geen idee waarmee. Ik ga zo naar de sportschool voor een uurtje of anderhalf. Maar dan is het nog ochtend. Wat moet ik smiddags en savonds doen. Ben het in bed liggen, jointjes roken ook zat inmiddels dat is leuk voor een paar dagen.
Wat kan ik als 18jarige alleen doen? Iemand tips voor me?
Al mijn geld heb ik uitgegeven deze zomer aan leuke dingen doen aangezien we niet op vakantie waren voor het eerst. Dus op dit moment ben ik helemaal broke. Een bijbaantje heb ik trouwens al. Opleiding nog niet begonnen. Vriendinnen zijn allemaal o zo druk druk druk. Geen idee waarmee. Ik ga zo naar de sportschool voor een uurtje of anderhalf. Maar dan is het nog ochtend. Wat moet ik smiddags en savonds doen. Ben het in bed liggen, jointjes roken ook zat inmiddels dat is leuk voor een paar dagen.
Wat kan ik als 18jarige alleen doen? Iemand tips voor me?
zaterdag 17 augustus 2013 om 10:45
Ik verveelde me ook kapot! Dus heb maar een baantje genomen voor de zomerweken. Nu werk ik 6 dagen per week en heb ik spijt, want nu heb ik het weer te druk om leuke dingen te doen
A joh, 't is nog maar 2 weken ofzo
Althans... Ga je nog naar de middelbare school/studeren of moet je aan het werk? Mij studie begint 2 september weer. Jeeeeeej!
A joh, 't is nog maar 2 weken ofzo
Althans... Ga je nog naar de middelbare school/studeren of moet je aan het werk? Mij studie begint 2 september weer. Jeeeeeej!
zaterdag 17 augustus 2013 om 11:30
zaterdag 17 augustus 2013 om 13:10
quote:woepsie schreef op 17 augustus 2013 @ 10:20:
Je gedraagt je als een kleuter!
Je loopt alleen maar te klagen, alle ideeen zijn bijna niet goed.
Je hebt geen geld om iets te kunnen doen. Wel kan je jointjes roken...
Zeur niet zo zeg en kom van je luie kont af en ga wat doen.
Zo, ook goeiemorgen!niet reageren als je te lui bent om alle berichten te lezen
Je gedraagt je als een kleuter!
Je loopt alleen maar te klagen, alle ideeen zijn bijna niet goed.
Je hebt geen geld om iets te kunnen doen. Wel kan je jointjes roken...
Zeur niet zo zeg en kom van je luie kont af en ga wat doen.
Zo, ook goeiemorgen!niet reageren als je te lui bent om alle berichten te lezen
zaterdag 17 augustus 2013 om 13:24
Schoolvakanties zijn ook gewoon veel te lang, en aan het einde zijn de meeste mensen weer blij om te beginnen. Onnodig, want het is veel beter om 3 keer 2 weken vakantie te krijgen verspreid over het jaar, dan in 1 keer 6 weken (of langer).
Als je het leuk vindt om bv. bejaarden te helpen, kan je ook kijken of ze in jouw stad iets van een vrijwilligersbank hebben. Daar kunnen ze je ook helpen om een leuke plek te krijgen.
Voorbeeldje 1, uit Zoetermeer: http://www.vipzoetermeer.nl/
Voorbeeldje 2, uit Leiden: http://www.i-doe.nl/
Gewoon googlen op jouw stad + "vrijwilligerswerk". Staat ook goed op je cv!
Als je het leuk vindt om bv. bejaarden te helpen, kan je ook kijken of ze in jouw stad iets van een vrijwilligersbank hebben. Daar kunnen ze je ook helpen om een leuke plek te krijgen.
Voorbeeldje 1, uit Zoetermeer: http://www.vipzoetermeer.nl/
Voorbeeldje 2, uit Leiden: http://www.i-doe.nl/
Gewoon googlen op jouw stad + "vrijwilligerswerk". Staat ook goed op je cv!
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 17 augustus 2013 om 13:30
Via uitzending gemist die ene serie kijken die je allang wilde zien?
Ik heb, als ik weer thuis ben, een heleboel masterchefs terug te kijken en daar verheug ik me nu al op!
En ik vind je eigen idee om bij een bejaardentehuis te gaan helpen wel erg leuk en nuttig trouwens.
Succes, ook deze dag gaat voorbij
Ik heb, als ik weer thuis ben, een heleboel masterchefs terug te kijken en daar verheug ik me nu al op!
En ik vind je eigen idee om bij een bejaardentehuis te gaan helpen wel erg leuk en nuttig trouwens.
Succes, ook deze dag gaat voorbij