18jarige verjaardag

17-08-2013 12:28 12 berichten
Hoi hoi,

5 januari wordt ik alweer 18. Aangezien ik op dit moment niet echt het idee heb dat ik echte vrienden heb en ik ook in een nieuwe klas kom (ben blijven zitten), was ik eigenlijk niet echt van plan om het te gaan vieren. Ik dacht er gewoon aan om 00:00 champagne open te maken en iets lekkers te kopen en op de dag zelf uit eten te gaan. Diezelfde dag komt er sowieso een vriendin/kennis langs. Ik dacht er misschien aan om ook nog een familiefeest te geven, maar dat weet ik nog niet zeker.

Heeft Viva misschien nog ideeën? Een groot feest met drank enzo schiet dus niet echt op, want het is ten eerste winter en ten tweede zou ik niet weten wie ik zou moeten uitnodigen (ik ken genoeg mensen, maar dan nodig ik mensen uit die ik niet echt zie als vrienden). Ik maak misschien nog wel nieuwe vrienden, maar ik reken er nu even niet op dat dat er heel veel zullen zijn en ook nog eens hele goede. Het is niet zo dat ik niet sociaal ben, maar ik vind gewoon dat er weinig echte vrienden bestaan.

Misschien nog iets belangrijks: ik heb een tweelingzus waarmee ik het waarschijnlijk wel samen ga vieren.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog bijna 5 maanden, je gaat toch niet nu al je feest organiseren?
quote:Pyridine schreef op 17 augustus 2013 @ 12:33:

Je hebt nog bijna 5 maanden, je gaat toch niet nu al je feest organiseren?Ik ben gewoon ideeën aan het op doen. En een feest 2 weken van te voren organiseren is ook niet slim.
En misschien moet iemand nog sparen. Dat is ook niet in een maand gedaan.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Heeft je zus wel vrienden? Het is geen regel dat alleen vrienden mogen komen he! Bij grote feesten nodig je ook je buren, familie, collega's, klasgenoten en kennissen uit. Gewoon iedereen die je aardig vind dus (0: Veel plezier met wat je ook gaat doen!
Vier je het samen met je tweelingzus en haar vrienden en vriendinnen? En misschien maak je in je nieuwe klas nog hartstikke leuke nieuwe vrienden! Ik zou zeggen kijk gewoon hoe het loopt en ga je vanaf november/december hier pas druk om maken! Ga nu nog maar lekker genieten van je zomer(vakantie)
Komt wel goed, schatje!
nog 5 maanden, nou ja die laatste maand vliegt om met sint kerst en nieuwjaar, maar dan nog.

Nu denk je dat je dan geen vrienden hebt omdat je bent blijven zitten, maar wie weet hoeveel vrienden je in die maanden er bij krijgt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Met je zus en een paar goede vriendinnen een dagje weggaan. Efteling, een dierentuin, dagje welness/sauna/enz, uiteten. Ja ik weet niet waar jullie wonen en wat jullie leuk zouden vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ga gewoon lekker samen met je ouders uit eten en ga samen met je vriendin 'n bioscoopje o.i.d. doen. Een groot feest staat voor mij niet persé voor gezelligheid. Met de paar mensen die belangrijk voor je zijn iets leuks doen, heeft voor mij veel meer waarde.
Oh begin januari pas.... Hou er dan wel rekening mee dat iedereen tegen die tijd wel uitgefeest is. Al die vreetdagen achter de rug. Zou het lekker low profile houden met je eigen gezin. Misschien willen je ouders jou en je tweelingzus wel mee nemen voor oudjaar in het buitenland (al is het maar Antwerpen ofzo) om jullie 18e verjaardag te vieren.
Dank jewel voor de reacties! Mijn zus heeft wel vriendinnen, maar die ken ik niet zo goed, dus ik vier liever niet mijn verjaardag met hen... Maat dankjewel voor de tips, ik heb er zeker wat aan!
Pinterest is your friend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven