Gezondheid alle pijlers

Ideaal gewicht poeder van kruidvat om aan te komen???

20-08-2013 20:57 15 berichten
Ik wil heel graag een aantal kilos aankomen en vroeg me af of iemand ervaring heeft met de kruidvat ideaal gewicht poeder. Het bevat 215 calorieen en is maaltijdvervangend. Ik zou het dus NAAST mijn normale maaltijden en tussendoortjes willen gebruiken als extra calorieen
Ja dat kun je gewoob doen maar zou je niet liever wat lekkers eten/drinkeb?
Alle reacties Link kopieren
Moet je dat spul gewoon met water drinken naast je gewone eten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cake is goedkoper
Probleem is dat weinig me smaakt op het moment, maar ik wel de calorieen nodig heb....

Volgens mij met melk!
quote:stitch77 schreef op 20 augustus 2013 @ 21:14:

Probleem is dat weinig me smaakt op het moment, maar ik wel de calorieen nodig heb....Ben je (chronisch) ziek? Kun je dan niet beter naar de diëtist?
Dat spul gebruik je niet met water. Je doet t in de melk, karnemelk, yoghurt etc.

Vanille en aardbei zijn best lekker in de yoghurt. Als shake met melk vind ik t net als een normale milkshake smaken.

Of dit werkt om aan te komen, geen idee
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Wat iemand al zei, bezoek een diëtist.

Er zijn genoeg speciale soorten voeding om aan te komen en die dan passen bij je eetpatroon.
Ik zou het een diëtiste vragen. Aankomen, zelfs als je ondergewicht hebt, heeft gevolgen als je het niet op de juiste wijze doet.

Succes!
Je kan dan beter speciale aanvullende dieet voeding halen bij de apotheek, bijvoorbeeld Nutridrink. Als het via een diëtist gaat kan het zijn dat het ook nog voor vergoeding in aanmerking komt.
Ga niet zelf lopen kloten met dit soort vage middeltjes. Ga naar een diëtist. Indien nodig krijg je inderdaad Nutridrink vergoed.
Als niks je smaakt, zou ik bij een diëtist eerder vragen om Nutrical, dat is een smaakloze vloeistof die ergens doorheen kan. Beter te pruimen dan Nutridrink.
Nutridrink heb je in vele smaken en op verschillende soorten basis.

Melk, yoghurt en sapbasis, er zit vast iets bij wat je wel lekker vindt.

Varieer ook in temperatuur, drink het vanuit de koelkast of verwarm het juist ( bv vhocolademelk), in normale glazen ipv uit een rietje, dat komt de smaak ten goede.
Aankomen dat doe je met Mirtazapine, en daar word je ook nog vrolijk van. Zo, en nu ga ik naar bed.
Bij de apotheek kun je ook een product (geen Nutridrink) van Nutricia kopen dat enkel calorieën bevat en verder smaakloos is. Je kunt gewoon een paar schepjes van het poeder door je maaltijd roeren.

Heb het zelf ook een tijdje gebruikt na een operatie. Ben alleen dus de naam kwijt. In ieder geval, iedere apotheek weer wat ik bedoel en verkoopt het.

Koop zo'n product ipv Kruidvat spul. In KV spul zitten ook ongezonde voedingsmiddelen en te veel zouten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven