Mode & Beauty alle pijlers

kleine testers mascara?

21-08-2013 18:43 20 berichten
Weet iemand van jullie of het mogelijk is om, tegen betaling, van die kleine verpakkingen mascara ergens te kopen? Het gaat om de wat duurdere merken. Ik ben allergisch voor sommige soorten mascara, maar zou wel graag een goede mascara willen hebben die mijn wimpers krult. En dan vind ik het zonde als ik een duurdere mascara koop en ik daar toch allergisch voor blijk te zijn.
Probeer Marktplaats en Ebay eens. Ik heb ook net een tester gekocht van een Clinique mascara. Helaas weer bagger maar daar kun je beter achter komen met een tester dan met een fullsize mascara.
Marktplaats is een goede optie! Ga meteen even kijken. Dank!

PS welke heb je geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig een mini van de benefit 'they're real' mascara op marktplaats zien staan.

Ik heb de fulltime en het is een hele goede mascara
Internagelaktisch
Full size*
Internagelaktisch
Ik ga even kijken. Geeft die ook krul?
daar gebruik je toch een krultang voor.. kun je ook niet allergisch voor zijn.
Ja, krul dikte en lengte. Echt de beste mascara die ik ooit gehad heb
Internagelaktisch
quote:oogappeltje schreef op 21 augustus 2013 @ 20:28:

daar gebruik je toch een krultang voor.. kun je ook niet allergisch voor zijn.Werkt niet, dat zakt binnen een paar seconden uit bij mij.
quote:Maaique schreef op woensdag 21 augustus 2013 20:30 Ja, krul dikte en lengte. Echt de beste mascara die ik ooit gehad hebNou ik heb hem ook en vind het een hele vreemde mascara. Heb het op alle mogelijke manieren op proberen te doen, maar hou elke keer 3 dikke spinnenpoten over.. Vreselijk!
quote:sourpuss schreef op 21 augustus 2013 @ 21:06:

[...]

Nou ik heb hem ook en vind het een hele vreemde mascara. Heb het op alle mogelijke manieren op proberen te doen, maar hou elke keer 3 dikke spinnenpoten over.. Vreselijk!

Ja, ik ook! En ik ben toch een behoorlijk geoefend mascarasmeerder, maar met deze krijg ik het echt voor geen meter voor elkaar. Ligt dus niet (helemaal) aan jou ;)

@Topicstarter: ik denk dat je bij de parfumerie misschien wel kunt vragen om een miniatuurtje. Of anders met een testexemplaar je ogen op (laten) maken en daar een dagje mee rondlopen?
Ja, dat is ook een goede optie. Twijfel een beetje tussen twee soorten, waarvan ik van die van Clinique zeker weet dat ik ertegen kan, maar niet helemaal tevreden ben met het resultaat.
[quote]missCo schreef op 21 augustus 2013 @ 21:28:

[...]

Ja, ik ook! En ik ben toch een behoorlijk geoefend mascarasmeerder, maar met deze krijg ik het echt voor geen meter voor elkaar. Ligt dus niet (helemaal) aan jou ;)

@Topicstarter: ik denk dat je bij de parfumerie misschien wel kunt vragen om een miniatuurtje. Of anders met een testexemplaar je ogen op (laten) maken en daar een dagje mee rondlopen?[/quote]

Zeer onhygienisch! Kun je infecties van krijgen.
Je kunt bij een allergie altijd het product retourneren bij de merken van de luxe parfumerie.
Wat doen ze er dan mee? Die kun je dan niet meer verkopen lijkt mij.
Bij Sephora verkopen ze vaak mini mascaras. Op de Amerikaanse webshop heb ik ooit ook eens een set met een tiental mini's gezien.

Het noemde Lash Stash, ik zie het nu niet meer staan maar misschien ergens op ebay? Ze hadden zo elk jaar een nieuwe set van mini's.

Wat raar dat hij voor jullie niet werkt?!

Ik ben echt nog nooit zo tevreden over een mascara geweest en ga hem ondanks de prijs hierna weer opnieuw aanschaffen.

Prachtig lange en gesepareerde wimpers, ja echt!

Haha
Internagelaktisch
quote:JohannaE schreef op 21 augustus 2013 @ 20:00:

Marktplaats is een goede optie! Ga meteen even kijken. Dank!

PS welke heb je geprobeerd?

De High Lenghts van Clinique. Die met het kammetje.

Op zich wel goed denk ik, maar mascara en ik gaan slecht samen.
quote:Ksenija schreef op 21 augustus 2013 @ 22:57:

[quote]missCo schreef op 21 augustus 2013 @ 21:28:

[...]

@Topicstarter: ik denk dat je bij de parfumerie misschien wel kunt vragen om een miniatuurtje. Of anders met een testexemplaar je ogen op (laten) maken en daar een dagje mee rondlopen?[/quote]

Zeer onhygienisch! Kun je infecties van krijgen.Bij de ICI Paris waar ik altijd naar toe ga, wordt cosmetica ontsmet met een soort verstuivertje met ?? iets desinfecterends, neem ik aan. Zowel lipsticks als kwasten als mascararollers. Bij een Kruidvat of Etos zou ik ook geen mascara testen nee.
Die Benefit werkt alleen goed als hij 'vers' is. Na een tijdje droogt de verpakking toch wat in en vond ik het resultaat niet zo goed meer (heb er 3 gehad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven