Gezondheid alle pijlers

ik weet het even niet!

21-08-2013 23:23 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp weer nodig, nu niet in de liefde maar over mezelf.

Maanden geleden( meer dan 6 maanden) begon ik flinke symptomen van stress te krijgen, alles werd me eigenlijk teveel. Ik liep 4 weken lang met hoofdpijn, en sliep heel slecht.

Ik ben toen gaan schuiven met mijn functie en kreeg ik iets meer rust maar...

Mijn klachten worden steeds erger, ik ben verschrikkelijk moe, ik kan geen hele dag wakker blijven, als ik een avond wil stappen moet ik 4 a 5 uur voor slapen.

Ik ga regelmatig dagje Efteling(abbo) en ik kan max. maar een uur lopen, anders zak ik bijna door mijn benen.

Vandaag naar het werk gefietst, 3 km en ik lig nu op bed, voeten tintelen en mijn benen zijn te vermoeid om te bewegen. Het doet zelfs bijna pijn!

Ik vind de klachten eng, maar ook ontzettend vervelend.

Al 3 x bij huisarts geweest, die geeft redenen als stress, slecht eten, lage bloeddruk, maar dit is is bijna niet meer vol te houden.

Ik ben 22 en weet niet meer wat ik moet doen :(
Al getest op de ziekte van pfeiffer?
Al eens je bloed laten checken? Misschien een b12 tekort
Ja even je bloed na laten kijken,dat had je arts ook wel glijk kunnen adviseren.Lage bloeddruk spinazie eten,biefstuk,dropjes,misschien inderdaad pfeiffer
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Q-koorts?

Google daar eens op.
Eet je wel gezond? Dat kan al zoveel schelen. Voldoende groente, gevarieerd, geen geraffineerde suikers, geen MSG, en geen pakjes en zakjes.

Ik zou het advies van je huisarts opvolgen en eerst de meest voordehand liggende dingen aanpakken, voor je je druk maakt om iets anders.
terug naar je huisarts en vragen om een bloedonderzoek.
quote:*nightsky* schreef op 22 augustus 2013 @ 00:18:

Q-koorts?

Google daar eens op.ja joh, google meteen over varkenspest, vogelgriep, difterie en allerlei andere random ziektebeelden
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 augustus 2013 @ 00:21:

[...]

ja joh, google meteen over varkenspest, vogelgriep, difterie en allerlei andere random ziektebeelden

Q koorts komt in Nederland best vaak voor bij mensen.

Helaas herkennen artsen het vaak niet.

Acute Q koorts heeft als symptoom ernstige hoofdpijn onder andere.

Als de acute q koorts voorbij is dan kan later het qvs, q koortsvermoeidheidssyndroom zich openbaren, vaak pas maanden later.

Om dit te kunnen beoordelen moet er bloedonderzoek gedaan worden om nog te kunnen achterhalen of er acute q koorts is geweest.

Dus je kunt er heel lacherig of lollig over doen, je zou je er ook eerst eens in kunnen verdiepen voordat je zo'n lompe reactie geeft.

Helaas is het een ziekte die nog jarenlang heel ernstige gevolgen kan hebben en een grote invloed op het hele leven van patiënten.
Best vaak??? Check nou toch eerst de feiten eens voordat je paniek zaait. In heel nl. zijn dit jaar slechts 33 gevallen geregistreerd. Zet dat even af tegen Borstkanker (ca. 13.000 per jaar) of de dodelijke en zelzame Ziekte van Weil (30 gevallen per jaar)

Kortom tenzij TO een geitenboerderij heeft is er, op basis van haar klachten zoals zij ze omschrijft, niet meer reden te denken dat z q koorts heeft ipv Weil of noem maar op wat voor willekeurige shit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven