Sexgeluiden uit naburige hotelkamer(s)
donderdag 22 augustus 2013 om 20:38
donderdag 22 augustus 2013 om 20:40
donderdag 22 augustus 2013 om 20:44
Nooit meegemaakt. In een dronken bui met een vriendin wel eens de hele gang van het hotel langs gestruind om aan elke deur te luisteren of er gesekst werd met het plan op de deur te gaan bonken als we dat hoorden. Helaas had er niemand seks, stelletje spelbrekers, of waren wij onbedoeld zo luidruchtig dat men elkaar al bij voorbaat een kussen in het gezicht duwde om eventuele geluiden te smoren
Ik spreek toch geen Chinees?!

donderdag 22 augustus 2013 om 21:02

donderdag 22 augustus 2013 om 21:39

donderdag 22 augustus 2013 om 21:56
Wel luid schreeuwde buren gehad, zo overdreven dat het eerder op mijn lachspieren werkte. Tot het steeds vaker gebeurde terwijl ik wilde slapen en zelfs oordopjes niet hielpen, toen vond ik het wat minder komisch
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

donderdag 22 augustus 2013 om 22:16

donderdag 22 augustus 2013 om 22:56
Ik hoor regelmatig de buren. Best storend maar wij proberen het altijd humoristisch op te lossen. We hebben nl. 3 pubers in huis.
De kinderen beginnen wel eens mee te kreunen als ze bezig zijn. We hebben één keer hard geaupladiseerd toen ze klaar waren.(dat moeten ze gehoord hebben). Het andere geintje is dat ik een keer bij ze aan gaan bellen en aan hem vragen wat hij met haar doet want mijn vrouw wil dat ook.
De kinderen beginnen wel eens mee te kreunen als ze bezig zijn. We hebben één keer hard geaupladiseerd toen ze klaar waren.(dat moeten ze gehoord hebben). Het andere geintje is dat ik een keer bij ze aan gaan bellen en aan hem vragen wat hij met haar doet want mijn vrouw wil dat ook.