Sexgeluiden uit naburige hotelkamer(s)

22-08-2013 20:38 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Onlangs op vacantie in een groot hotelcomplex gelogeerd. In de naast gelegen kamer werd er lustig geneukt. Dit liet ons niet onberoerd

Goed voorbeeld doet volgen....Wie heeft dit ook wel eens meegemaakt en vond dit ook geil om te horen?
Nooit meegemaakt. Gelukkig maar, zit ik namelijk echt NIET op te wachten.
1 keer al eens aanhoord. Wij vonden het voornamelijk grappig. Uiteindelijk ook in de stemming geraakt want het overstemde toch alles.

Waarschijnlijk zijn we zelf ook al wel die naastgelegen kamer geweest voor andere mensen, wel onbedoeld. ;)
It is better to be seen than to watch.
Een keer gehoord op vakantie. Ze gingen wel 3x op een dag en de vrouw schreeuwde super hard. Niet normaal meer. Na vriendelijk te melden gingen ze gewoon door het maakte ze niks uit.
Nooit meegemaakt. In een dronken bui met een vriendin wel eens de hele gang van het hotel langs gestruind om aan elke deur te luisteren of er gesekst werd met het plan op de deur te gaan bonken als we dat hoorden. Helaas had er niemand seks, stelletje spelbrekers, of waren wij onbedoeld zo luidruchtig dat men elkaar al bij voorbaat een kussen in het gezicht duwde om eventuele geluiden te smoren
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ergens anders dan in je eigen slaapkamer neuken is wat ons betreft alleen maar sfeerverhogend. Dat de buren er net zo over denken, draagt alleen maar bij aan de feestvreugde

Er is wel altijd het gevaar dat je qua geluid en uithoudingsvermogen gaat opboksen tegen de buren
Ook meerdere malen gehoord. En ook inderdaad, in een hotel gaan wij altijd los...;-) Het standaard is voor thuis, de meer extreme luidruchtige dingen voor in het hotel..:-)
In een heel goedkoop hotelletje onderweg naar onze vakantiebestemming. Dochter vroeg de volgende ochtend wat dat bonkende geluid toch was geweest . Ik lag daar samen met twee kids, was dus weinig opwindend.
Geil? Nee. Maar ik zat dan ook samen met m'n zus in een hotelkamer. Het waren ook niet de buren, maar een koppel van een paar kamers verderop. Hun gekreun (vooral van mevrouw) galmde door de hele gang. Daarna zag ik ze heel happy uit de kamer lopen, was wel schattig.
Ik heb de mevrouw van mijn oppasadres wel eens tekeer horen gaan, vreselijk. Ik was 15 en heb mooi 2 bosjes hooi in mijn oren gepropt. Wat een vertoning...
Ik hoorde mijn buren onlangs van bil gaan, dacht eerst: aaaag haar zoontje heeft weer een astma aanval.

En nee, ik kwam er niet door in de stemming.
Roos, jij was aan het oppassen en mevrouw lag elders in huis lol te hebben?
Ik word daar dus niet opgewonden van. Eerder sacherijnig... "Wij" zijn niet zo luidruchtig. En ik wens dat van een ander ook niet te horen. Maar ag in een hotel weet je nooit wat je naast je hebt.. Dus dan maar even oordoppen in en muziek luisteren. :-)
Wel luid schreeuwde buren gehad, zo overdreven dat het eerder op mijn lachspieren werkte. Tot het steeds vaker gebeurde terwijl ik wilde slapen en zelfs oordopjes niet hielpen, toen vond ik het wat minder komisch
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Wel vaker gehad dat ik het hoorde.

Ach, ik ben het voortaan gewend. Als je in een hotel gaat slapen, kun je zoiets horen
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ook eens gehoord toen we op de gang naar onze hotelkamer liepen. Kreunen, gelukkig niet schreeuwen. We hebben er smakelijk om zitten lachen.
Wel eens gehad, ik vond het ook inspirerend.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Logeerde ooit alleen in het buitenland, waar ik was voor werk. Kon niet slapen omdat de buren het gezellig maakten. En nog eens. En nog eens. De volgende ochtend gingen de buurtjes en ik tegelijkertijd naar het ontbijt. Waren het twee 65-plussers:-). Ik heb breed naar ze gegrijnsd.
quote:lisannez schreef op 22 augustus 2013 @ 21:47:

Ja!

Ze kwam heel laat thuis en had iemand meegenomen uit de kroeg oid. Vreselijk!
quote:lisannez schreef op 22 augustus 2013 @ 21:47:

Ja!

Ze kwam heel laat thuis en had iemand meegenomen uit de kroeg oid. Vreselijk!
Nee. Dit heb ik nou nog nooit mee gemaakt.

Het extreemste wat ik ooit hoorde was gesnurk uit een tent.
Wat dacht je van een tent? Wel jammer als de kinderen er dan naast liggen, is weer niet zo sfeerverhogend. Heb het nog nooit meegemaakt, te weinig in hotels gelogeerd zeker.
Ik hoor regelmatig de buren. Best storend maar wij proberen het altijd humoristisch op te lossen. We hebben nl. 3 pubers in huis.

De kinderen beginnen wel eens mee te kreunen als ze bezig zijn. We hebben één keer hard geaupladiseerd toen ze klaar waren.(dat moeten ze gehoord hebben). Het andere geintje is dat ik een keer bij ze aan gaan bellen en aan hem vragen wat hij met haar doet want mijn vrouw wil dat ook.
Yep ik hoor mijn buren wel eens, en het moment dat ik dat hoorde dacht ik....shit, als ik hun hoor.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
In hotel nog nooit gehoord, nergens nog eigenlijk.

Zelf liggen we in bed en dan shit!!!.... Raam staat nog open.

Dus ben bang dat we wel eens gehoord zijn

Gelukkig nog nooit opmerkingen gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven