Mode & Beauty alle pijlers

ervaringen hairweave

23-08-2013 20:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje aan het googlen naar een hairweave maar heb toch mijn twijfels.

ik heb van mijzelf dun en fijn haar (daarom zou ik ook een weave willen , om het toch wat voller te maken)

maar ben ook wel bang dat mijn haar gaat afbreken en dat ik straks helemaal niks meer over hou

wat zijn jullie ervaringen met een weave?

waar hebben jullie ze gekocht en laten zetten ? (ik woon zelf in rotterdam)

Alvast bedankt
Ik heb meerdere matten in mijn haar laten zetten. Ik ben een NL'se zonder kroeshaar en wilde gewoon een vollere/langere bos haar. Extensions waren ok, maar je zag ze zitten en na het uithalen vlogen de plukken eigen haar door het doucheputje.

Met weaves, mits goed gezet door een ervaren kapper kan je goede resultaten krijgen!
Wel even opletten dat je geen synthetisch haar krijgt maar 100% natuurlijk haar.
Ik heb een paar jaar geleden hairweave gehad om mijn haar voller en iets langer te maken. Dit was met 100% echt haar. Het was heel goed ingezet en het zag er super mooi uit.

Echter toen ik het er uit liet halen was mijn haar in slechte conditie door de weave en alleen daarom zou ik het nooit meer doen
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Apie01:

Ja daar ben ik nou juist zo bang voor!

Wel zonde van het haar dat je toen hebt gekocht dan!!

Ik denk er zeker nog even over na....

En meer ervaringen zijn welkom!!
Mijn haar is nog niet echt beschadigd geweest hier door. Moet er wel even bij vermelden dat ik niet de traditionele invlechtmethode laat doen maar een iets simpelere variant. Zo kunnen ze nooit te strak zitten waardoor je kale plekken krijgt. Het inzetten gaat daardoor ook super vlot.
Bijenrompje, waar heb je je weave laten zetten??
Ik zet ze zelf in en weave is eigenlijk het aller "gezondste" manier om het maar zo te zeggen.

Daarbij gebruik ik wel onbehandeld echt mens haar.

Ik heb het ook bij mezelf gezet, maar ik heb wel kroes haar.

Mijn schoonzus heeft heel dun en fijn haar. Zij wilde meer volume en tegelijkertijd ook een verlenging omdat ze al jaren bobline heeft.

Ze is er erg blij mee en tot nu toe is er eigenlijk niks gebeurd met haar haar. De matten naai ik vast aan de cornrows, geen lijm of andere troep. Dus niks schadelijks aan je kunt het met een gerust hart laten doen. Tot nu blijven mijn klanten tevreden terug komen.
quote:draaakje schreef op 23 augustus 2013 @ 21:45:

Ik zet ze zelf in en weave is eigenlijk het aller "gezondste" manier om het maar zo te zeggen.

Daarbij gebruik ik wel onbehandeld echt mens haar.

Ik heb het ook bij mezelf gezet, maar ik heb wel kroes haar.

Mijn schoonzus heeft heel dun en fijn haar. Zij wilde meer volume en tegelijkertijd ook een verlenging omdat ze al jaren bobline heeft.

Ze is er erg blij mee en tot nu toe is er eigenlijk niks gebeurd met haar haar. De matten naai ik vast aan de cornrows, geen lijm of andere troep. Dus niks schadelijks aan je kunt het met een gerust hart laten doen. Tot nu blijven mijn klanten tevreden terug komen.Bij mij hadden ze het ook vast genaaid aan de cornrows, ik heb dan geen kroes haar, blond stijl haar. Maar mijn haar was echt wel beschadigd. Ondanks dat het door een professional gedaan is die hoog aangeschreven staat.
Hmm, dat is minder.. Misschien ligt het aan de wavedraad die ze heeft gebruikt?
quote:draaakje schreef op 23 augustus 2013 @ 22:03:

Hmm, dat is minder.. Misschien ligt het aan de wavedraad die ze heeft gebruikt?Dat zou misschien kunnen, ik heb er niet zoveel verstand van dat ik daar het onderscheid in kan zien. Vond het heel erg jammer, want vond het super mooi
Het is inderdaad super mooi maar erg jammer dat je haar is beschadigd. Een grote teleurstelling..

Het kan idd daaraan liggen. Veel kappers kopen de goedkopere variant..
Ik heb het eens laten zetten via hairweave van vakantieveilingen, meerdere lokaties, ecn dat was echt keimooi.

Mijn haar was niet echt beschadigd, ze hebben er 2 maanden ingezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven