Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Weet iemand waar ik de banisch fat boost metabolisme kan downloaden? Wifi is slecht op mijn kamer en doe het nu via YouTube maar dat is dus een ramp. Ben ik net lekker bezig, stopt ie ermee :(
Weet iemand hoeveel kcal je ongeveer verbrandt met 20 min shredden?
Haha, dat vroeg ik ook een pagina geleden. Tussen 150 en 200 calorieën. Lijkt eraan hoe fanatiek je meedoet.

5/30

Gelukkig is er weer leven in de brouwerij
I am surrounded by morons
Ik heb vandaag 3 tabata's gedaan met ongeveer 1 min pauze er tussen. Kettlebell, swing, goblet squat en clean and press niet zo zware KB gepakt want ik werd vannacht met migraine wakker gelukkig is het bij getrokken.

Wie heeft er nog meer gesport?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Twisted schreef op 25 augustus 2013 @ 12:33:

Haha, dat vroeg ik ook een pagina geleden. Tussen 150 en 200 calorieën. Lijkt eraan hoe fanatiek je meedoet.

THX! Kan ik dat weer op mijn calorieteller app toevoegen... Heb 35 min cardio fitness moeten toevoegen, daarmee verbrandt je 185 kcal volgens de app....

5/30

Gelukkig is er weer leven in de brouwerij
Ai, migraine is zo naar! Gelukkig ben ik er grotendeels overheen gegroeid.

Om terug te komen op je vraag, ik heb dus braaf geshred vandaag.
Wij gaan zo nog even 40 km op de racefiets.
Vanmorgen 10/30 gedaan en zonet ook maar de eerste van level 2 omdat ik de workout morgen hoogstwaarschijnlijk niet kan doen.

Level 2: ik heb nog nooit zo erg gezweet

En merk helaas nog niets aan mijn lichaam/weegschaal.
@Ayraa, en merk je al iets aan het makkelijk je het volhoudt? En als je op de fiets zit gaat dat dan makkelijker?
wat ik me trouwens afvraag naar aanleiding van mijn fietstochtje, hoeveel calorieen moet je verbranden om een kilo kwijt te raken?
Vandaag 1e keer level 3....hell no!!! Heb voor het eest wat gesjoemeld en een korte pauze in moeten lassen. Werd even misselijk en dat terwijl ik meestal Anita volg. Ik merk weinig aan mijn lijf. Word wel wat sterker en het voelt goed om zo bezig te zijn. Alleen blijven de schouderoefeningen moeilijk voor me omdat ik door RSI snel last heb.
Volgens mij moet je 7000 calorieën verbranden voor een kilo. Heb ik ergens gelezen dacht ik...
Kaaatje, ik merk wel dat de lessen zelf me steeds makkelijker afgaan. De eerste keer kwam ik echt adem tekort en nu ga het goed. Hoop dat dat ook snel komt met level 2!

Op de fiets heb ik eerlijk gezegd nog niets gemerkt.

En voor een kilo inderdaad 7000kcal verbranden/minder nuttigen.
Mywickedlife: oei dat betekent dus dat level 3 zwaar is? Ik heb weleens dat als we van een liggende oefening weer moeten staan het even zwart is voor m'n ogen
Ik vind hem erg zwaar Ayraa, maar dat wil niet zeggen dat hij ook zwaar is

Maar ik geef niet op!
Goed bezig allemaal!

Ik had een rustdagje hier, ontstekingen even een beetje rust geven met dikke laag vaseline erop. Kan ik er morgen weer tegenaan.

Morgen staan eerst mijn oefeningen op het programma en daarna een rondje glas weggooien en plastic afval weggooien (20 minuten lopen heen (enkele reis) en nu zelfs langer door opgebroken weg).
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 25 augustus 2013 @ 17:45:

wat ik me trouwens afvraag naar aanleiding van mijn fietstochtje, hoeveel calorieen moet je verbranden om een kilo kwijt te raken?Ongeveer 7000 maar geheel afhankelijk van je bouw.
quote:viva-amber schreef op 25 augustus 2013 @ 12:48:

Ik heb vandaag 3 tabata's gedaan met ongeveer 1 min pauze er tussen. Kettlebell, swing, goblet squat en clean and press niet zo zware KB gepakt want ik werd vannacht met migraine wakker gelukkig is het bij getrokken.

Wie heeft er nog meer gesport?ja circuit en 2 km gezwommen
verkeerde info
Hoe kan het dat je met hardlopen zoveel kcal verbruikt?

Zelf jaren hard gelopen en na 50 min rennen had ik volgens mijn hartslagmeter maar 400-500 kcal verbruikt.

Het verbaast me dat jij zoveel verbruikt?
Haha ik pas het net aan, stond verkeerd op mijn calorie app! Ik verbrand met 50 min. 481 kcal.
Dames, wilen jullie even met mij meedenken?

Deze kan ik op 1 dumbell maximaal 3 kilo zwaar maken, mee eens of reken ik verkeerd? Ik train (nu nog?) met 1 dumbell tegelijk, arm om arm.

http://www.kijkshop.nl/product/131632/b ... mbell-set/

Deze kan ik zelf niet meer of minder van gewicht maken, maar er zitten er wel 2 bij van 5 kg dus dan kan ik even vooruit. Ik neig dan ook naar deze:

http://www.kijkshop.nl/product/130933/b ... -bw-400an/

Het is dus voor nu voor armoefeningen, arm om arm, strekken en weer buigen en andere oefening is omhoog en terug.

In de toekomst worden mijn armoefeningen uitgebreid, dus daarom neig ik naar de 2e link ivm opbouwen gewicht.

Graag jullie input! Meds? Viva-Amber?
Oh, of is deze misschien het handigst?

http://www.kijkshop.nl/product/137487/halterset/
Fijne maandagavond allemaal.

Ik ga zo ff een stuk zalm grillen en wat groente roerbakken. Wellicht dat ik morgenochtend nog even mijn kettlebells in de rondte zwaai. Woensdagochtend heb ik een afspraak om in de sportschool te trainen.

Goed begin van de week iedereen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
6/30

Sorry PinaColada, ik heb er helemaal geen verstand van. Meds komt zich straks vast en zeker nog wel even melden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven