Gezondheid alle pijlers

Ontharen met laser.

27-08-2013 15:43 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort heb ik een afspraak om mijn schaamstreek te laten laseren.

Dit omdat er ontstekingen zitten. De arts zei wel zolang die ontstekingen er zitten zal het vrij pijnlijk worden. Helaas heb ik weinig andere keus aangezien het zich heel snel uitbreidt.

Kan iemand er iets meer over vertellen uit eigen ervaring ? Hoeft niet perse met ontstekingen te zijn. Maar meer over het ontharen met laser ?

Is dit pijnlijk ? Heb je er heel lang last van ?

Het gebeurd in de ochtend. En in de avond zou ik naar het theater gaan.. Maar ik heb geen idee of dit wel mogelijk is.
Nergens last van. Voel je niks van.

Het apparaaat zelf kan soms heet worden, en als dat je huid raakt doet het soms wel even zeer, maar het laseren zelf ook niet.

Je kunt gewoon alles na die tijd gelijk weer doen.
Ik vond het wel pijnlijk, en dan heb ik meerdere apparaten meegemaakt. De huid zelf zal nog wel meevallen maar ik neem ook dat er op 'tere delen' gelaserd zal worden?
Ik begrijp het even niet, je hebt ontstekingen daar zitten en daarom laat je het laseren?

Iedereen reageert anders op laser, ik had alleen even last van roodheid direct erna. Dit trok snel weg. Ik heb alleen niet tussen de benen, zeg maar, laten laseren.
Nou zoals Viva girl het zegt is het niet helemaal hoor... Het doet wel degelijk pijn en dat is (uit eigen ervaring) vooral bij de schaamstreek. En ik heb een ontzettend hoge pijngrens dus uitroepen deed ik het niet maar dat je het voelt, dat staat vast.

Het is erg vergelijkbaar met harsen. Het fijne is wel dat je het bij harsen nog erg lang voelt nabranden (soms wel een minuut of 2) en bij lasteren is het na de behandeling op die plek vrijwel gelijk weg.

Je hoeft je geen zorgen te maken over de avond. De pijn is even plots en best heftig daar, maar dat vergeet je al snel en je houdt er niks aan over. Succes!
Nou, echt, ik heb nooit ergens last van!

Ik heb mijn boven lip laten doen, paar jaar geleden, en zit nu in de laatste ronde van mijn benen, bikini lijn en oksels.
Ja ik heb ontstekingen zitten , En daarom moet het onthaart worden. Dit gebeurt trouwens gewoon in het ziekenhuis. Het is niet zeker dat ze ontstekingen weg gaan erdoor . Maar de kans op meer ontstekingen word wel kleiner.

De bedoeling is dat het elke maand gebeurd.

Bedankt voor de antwoorden. Zijn wel tegenstrijdig maar ik weet iig dat het of geen pijn doet of toch wel heel gevoellig zal worden haha
Ik denk dat iedereen er inderdaad anders op reageerd.

De ene huid is gevoeliger dan de andere.

Mischien ook verschil apparatuur dat wordt gebruikt.

Ik woon in London, mischien gebruiken ze hier een ander type laser.

Maar de resultaten zijn gewoon helemaal super!

Succes
Ik heb mn bovenlip laten doen een jaar of 6 geleden. Ik vond het veel pijn doen.
Ik heb ook de haartjes bij mijn bikinilijn met ipl laten weglaseren. Het prikt op het moment zelf even, maar daarna is het meteen weg. Al had ik na de eerste keer wel nog een wat gevoeligere huid, maar dat trok na een uurtje of 2 weg. Heb inmiddels ook al aantal keer mijn onderbrengen en oksels laten laseren, met super resultaat overigens! Had echt veel haargroei en heb nu supergladde beentjes, heerlijk!

Maar om nog een keer terug te komen op jouw vraag: op het moment van de laserstraal denk je: auw, maar voordat je bij de "w" van auw bent aangekomen, is de pijn al weg. Ik moet wel eraan toevoegen dat ik geen ontstekingen heb.
Ik heb ook de haartjes bij mijn bikinilijn met ipl laten weglaseren. Het prikt op het moment zelf even, maar daarna is het meteen weg. Al had ik na de eerste keer wel nog een wat gevoeligere huid, maar dat trok na een uurtje of 2 weg. Heb inmiddels ook al aantal keer mijn onderbrengen en oksels laten laseren, met super resultaat overigens! Had echt veel haargroei en heb nu supergladde beentjes, heerlijk!

Maar om nog een keer terug te komen op jouw vraag: op het moment van de laserstraal denk je: auw, maar voordat je bij de "w" van auw bent aangekomen, is de pijn al weg. Ik moet wel eraan toevoegen dat ik geen ontstekingen heb.
quote:carlijn1978 schreef op 23 oktober 2013 @ 19:43:

Aaaargh...hoe krijg ik mijn dubbele bericht nu verwijderd!!

Sorry, voor mijn onbedoelde gespam!
Heb ook ipl (is dus geen laser maar heel felle(hete) lichtflitsen) bij mijn oksels en bikinilijn laten doen. Nog steeds mee bezig trouwens. Is ff gemeen als de flits er is, maar daarna voel je niks meer. Pijn bij laser heb ik geen ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven