Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij ons hadden ze alleen appel/kiwi.

Ik vind het net appelsap met een vleugje kiwi
De hamsterweken zijn er weer! Ik heb alweer heel wat dingen op mijn lijstje staan :-D
Hier ook nog 1 die vandaag gaat hamsteren. Gister naar de Lidl geweest voor de week boodschappen. ¤ 30,- kwijt en dus nog wat over om te hamsteren. Ga de wraps maar weer groot inslaan. Wij eten wekelijks Mexicaans en die wraps zijn anders best wel duur. Kijken of we de houdbaarheidsdatum goed is om er 10 pakken van in te slaan xD
Hamsterboodschappen volgende week gratis thuisbezorgd.
it's a big club and you ain't in it
quote:yellowlove2punt0 schreef op 17 augustus 2013 @ 19:45:

Ik heb deze link, die ik vaa gebruik als ik iets niet meteen nodig heb

http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week

dan zie je wat er volgende week in de bonus is Zeker vanaf donderdag toch de moeite waard om te kijken of je een boodschap niet pas maandag kunt gaan doen.Ik krijg gewoon nog de aanbiedingen van deze week te zien? Dacht ook dat je de Bonusaanb pas vanaf zondag online kan zien.. C
Morgen gratis zak snoep bij de Ikea als je zelf de zak in elkaar knutselt.

http://www.ikea.com/nl/nl/img/100K_likes.pdf
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Hoi hoi ik kom hier mee schrijven. Ik woon vanaf morgen op mijzelf, ik moet rondkomen met 200 euro per maand. Dat is boodschappen, schoonmaakmiddelen, verzorgingsproducten (laatste twee koop ik goedkoop op mijn werk). Dus zeg 160 euro voor boodschappen per maand.

Het is niet veel maar het is op het moment het beste. Ik spaar 40 euro per maand, en al het geld wat overhoud spaar ik.

Ik drink siroop van de aldi, goedkoop brood, ik ben benieuwd hoeveel ik over hou per maand.

Ga hier dus mee lezen voor veel goede tips.
Hebben jullie al geld terug van de GTA van De Glade luchtverfrissers?(het vroegere "Brise continu")

Ik heb alles begin juni ingestuurd maar nog steeds niks ontvangen.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
In het nieuwe Kruidvat magazine staat een 100% GTA voor een Prodent tandenborstel en tandpasta. Coupon ligt in de winkel.
Sweetfirefly: Ik heb van de Brise Glade actie ook niet alles terug. Ik heb 2 luchtverfrissers samen in 1 envelop 3 juni verstuurd en nog steeds niks terug. Eentje los opgestuurd op 15 juni en daar al wel het geld van ontvangen op 1 juli.
Argghh, ik wilde meedoen aan deze GTA-actie: https://ticketing2.wheret ... egener/geldterugactie.jsf

Dus ik heb ontbijtkoek gekocht, maar op mijn verpakking staat helemaal geen actiecode! Moet je zeker een speciale actieverpakking voor hebben? Hoe raar is het dan dat die niet vooraan in het schap van de AH liggen? Ook van Campina geen actieverpakking te vinden bij de AH (maar gek genoeg maken ze er wel reclame voor, op een reclamebord in dezelfde AH). Ik snap er niks van!
Twee Gaastrashirts, twee merkloze bloesjes en een McGregorbloes gekocht voor Snoezekind bij de kinderkledinginbrengwinkel.

Totaalprijs EUR 12,40.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
SuperGoomba, ik heb een ontbijtkoek code voor je (kocht ik toevallig vandaag, en ik heb al een keer meegedaan). Ik heb je een berichtje gestuurd.
@sheann, dank je. Ik denk denk dat ik even ga mailen, vind het toch best een bedrag.
Dit weekend kinderkleding verkocht op een rommelmarkt. Ongeveer 55 euro verkocht en ook voor bijna hetzelfde bedrag weer nieuwe kinderkleding gekocht. Zoon heeft weer een hele winter garderobe en dochter alvast wat dingetjes voor komende zomer. Echt superleuk! Ik realiseerde me dat ik voor de kinderen bijna niks meer in de winkels koop. Alles via kledingbeurzen of marktplaats, rommelmarkten. Alleen schoenen, ondergoed en af en toe een legging/maillot voor dochter komen nog uit de winkel. Dit bespaart ons honderden euro's per jaar. En de kinderen hebben een kast vol kleding en zien er altijd prima uit!
Bestaat het gratis weggeeftopic nog? Bij de pijler "Aangeboden" staat meer wat te koop is dan te geef.

Edit: @BlauwTheekopje: dank je wel!
quote:sweetfirefly schreef op 26 augustus 2013 @ 14:05:

Bestaat het gratis weggeeftopic nog? Bij de pijler "Aangeboden" staat meer wat te koop is dan te geef.Ja bestaat nog. Staat op overige.
Even nog (omdat ik er zo blij mee ben ) wat ik ongeveer gekocht heb:

voor zoon:

winterjas, bodywarmer, 3 lange broeken, 4 korte broeken, 2 dikke vesten, 2 truien, 4 longsleeves, stapeltje t shirtjes, gevoerd spijkerjack, 3 overhemdjes

voor dochter:

skibroek, wanten, 2 korte broeken, spijkerrokje, zomerjurk, stapeltje hemdjes/t shirtjes, longsleeve

Het hing gisteren al te wapperen aan de waslijn en daar wordt ik dan zo blij van!!
Goed geslaagd mariap.

Hier koop ik voor zoon ook eigenlijk alles tweedehands, kleding en ook vaak speelgoed. Zoon is nu 10 maanden, en heb toevallig vandaag via mp een hele partij duplo gekocht. Als ik alles nieuw had moeten kopen was het minstens 3 keer zo duur geweest (lees, dan had zoon het met 1 setje moeten doen)

Ik heb nu voor 55 euro: zo'n 220 blokjes om te bouwen, een traktor met aanhanger/zo'n rolding voor een akker/zo'n ding waarmee je zaad in de grond doet, een vuilnisauto, 2 raceauto's, een gewone en een politiehelicopter, gewone auto met aanhanger waar auto op kan, grote kiepauto met geluid, kleine kiepauto, een buldozer, en nog drie wegenbouw voertuigen. Meneer krijgt dit voor zijn verjaardag samen met een enorm leuke houten loopauto, ook tweedehands. Alles ziet er nog als nieuw uit, en zo kan ik hem voor het verjaardagsbudget van zo'n 70 euro toch meer kado doen :P

Ik heb ook in de opruiming wat nieuw gekocht aan duplo e.d en dat krijgt hij dan voor sinterklaas.
quote:klaartjeklaar schreef op 26 augustus 2013 @ 10:53:

SuperGoomba, ik heb een ontbijtkoek code voor je (kocht ik toevallig vandaag, en ik heb al een keer meegedaan). Ik heb je een berichtje gestuurd.Oh super! Ik snapte al niet waarom je een vriendschapsverzoek had gestuurd maar had dit bericht nog niet gezien. ;) Ik heb 'm geaccepteerd, stuur je me de code?
Klaartjeklaar, mijn oude nick is geanonimiseerd, dus als je de ontbijtkoekcode nog wil sturen, kun je ook mailen naar forummiep at gmail punt com.
Krullevear, je hebt mail
Bij het Kruidvat hangen bij de tandpasta coupons voor een geld terug actie op twee sjieke prodent tandpasta's twv 7.18. Dus gekocht, kassabon mee, ingevuld en op de post.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zal eens kijken bij het Kruidvat Fame, hopelijk hebben ze de tandpasta nog.

Voor de Dasty fans (het wonderpoetsmiddel te koop bij wibra)

alle dasty producten zijn nu in de aanbieding. Als je een product koopt krijg je een tester cadeau van de dasty badkamerreiniger, 30 ml.
Ik heb ook de tandpasta en een tandenborstel van Prodent gekocht in de GTA. Alleen staat op de bon 'Tandpasta Prodent' en 'TB prodent (voor de tandenborstel)'. Ik hoop dat ze aan het bedrag kunnen zien dat het om die dure meuk ging, anders is het mooi zonde als ik daardoor mijn geld niet terug krijg!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven