Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
@ Enya en Elsy, nog heel even wachten dames! spannend. Ik leef met jullie mee.

Ik kan nu ook echt niet meer wachten tot ik eindelijk mag testen.

Nog 1,5 week..pff

Hoe slaan jullie je door deze wachtperiode?

Ik kom trouwens ui Zuid-Holland
Hoe? geen idee deze cyclus gaat het wachten me goed af. Maar het komt steeds dichterbij dus begin wel nerveuzer te worden. Merk ook dan ik heel erg op m'n temperatuur in de gaten begin te houden of hij gaat zakken want dat zou op een menstruatie kunnen duiden. Hmm ik weet het niet.

@ Pier succes met wachten!!
Voel wat krampjes en best niet op mijn opperbest. Ik word vast gewoon ongesteld.

We productief hier. De keuken staat en t is super mooi.

Vanmiddag zelf kozijnen in de grondverf gezet. Nu best moe en zere rug. Neem lekkere douche.

Jij ook succes met wachten, pier.

Nog twee dagen elsy!
Hier een klein beetje bloed verlies verder geen menstruatie krampjes. De darmen zijn wat onrustig merk ik wel. Ben benieuwd of dit doorzet..
Hey Dames! Ik had net op het oude topic gereageerd en toen zag ik dat er een nieuwe topic is fijn en leuk!!

jeetje ben heel lang hier niet geweest besef ik me en ook sorry daarvoor zie hier en daar wat bezorgde berichten.. En een aantal zwangeren WAUW gefeliciteerd meiden, hopelijk gaat het goed andere in de feestweek, klusweek of wachtbankje.

Ik heb niet alles teruggelezen maar begreep dat er een prive bericht naar mij was gestuurd, zag hem net bij mijn gegevens staan.. Heb ook mn mailbox er even op na gekeken maar heb hier geen mail van gehad dus wist niet dat ik een pb had.....

Met mij gaat het goed! Ben heel veel aan het werk geweest nog een paar weken en dan vakantie! Niet zwanger, door (denk ik) mn operatie/narcose is cyclus beetje van slag geweest(35-21 dagen en laatste weer 'normaal' 29dgn..

kortom was een beetje raar, ben er daarom ook allemaal niet zoveel mee bezig geweest.. en vind dat ook wel fijn. Vandaar dus ook weinig reactie hier. Nu ik alles van jullie zo lees vind ik het wel weer heel leuk, dus misschien kom ik toch wel weer vaker even spieken :-).

Moch ik toch weer wat langer weg zijn; Ik wens iedereen een zeeeeer vruchtbare periode met veel liefde en prettige zwangerschappen en heerlijk gezonde baby's!!

Xxx
Ook hier door naar een nieuwe ronde !

Fijn talkie dat je even hier langs kwam! Gelukkig gaat alles goed met je! Hopelijk kom je af en toe nog eens lang wippen!
Wat balen elsy.

Hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt.

Hier nog steeds op het wachtbankje. Testen van kruidvat al in huis. Alsof ik die di niet meer kan kopen.

Vond het toch raar om t af te rekenen. De buren waren nog net niet binnen toen ik afrekende. Oef
@ enya lang leve online winkelen ;) Maarja als ik twee dagen eerder ongesteld word dan heb ik geen testen nodig ;)

Succes met nog even geduld hebben!
Hier alle verschijnselen van een aankomende ongesteldheid.

Zal t morgen wel worden.

Ff afwachten dus, die zwangerschapstesten kunnen nog ingepakt blijven. Balen.
Hee Talkie, wat leuk dat je weer even wat van je laat horen! Gelukkig gaat alles goed met je dus. Heel veel succes met alles en hoop dat je hier af en toe een update komt geven als je zin hebt!

Enya en Elsy, gets balen weer!!

Volgende maand wel weer optimale kans gelukkig.
Hier nog geen ongesteldheid. Morgen maar weer afwachten. Denk wel dat t doorzet hoor. Hou jullie op de hoogte.

Heb je je vruchtbare dagen benut, dubbeltje?
@elsy

balen zeg! bah! maar idd hups door!

@enya

we duimen nog even door!

hier alles rustig

AFgelopen vrijdag mijn eerste bruiloft gehad als weddingplanner.

Geweldig!

En donderdag gesprek gehad met mijn 2 werkgevers.

ik wil nu ouderschapsverlof op nemen.

Zoonlief is nog geen 7, dus ik heb er nog recht op (tot zijn 8e)

Maar goed, ik krijg een paar vrouwonvriendelijke opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd:

- We hebben het gevoel dat je je zoon gebruikt voor je eigen gemak

- Waarom blijf je niet gewoon thuis

en tja, mocht er een 2e aankomen, dan wil ik 3 dagen werken en dat willen ze niet.

En waarom niet, ze willen niet zelf de telefoon op nemen! OMG

ik denk niet dat dit valt onder een zwaarwegend bedrijfsbelang.

Met andere woorden, ik ga op zoek naar wat anders. Zelfs manlief was furieus, en die is meestal helemaal niet zo! Ziek melden zegt ie, zeggen dat je naar de HA gaat, je ziekt meldt omdat de arbeidsomstandigheden onverdraagbaar zijn

Bizar he?!?!?!
@ Skylar, wat belachelijk zeg! Echt pfffff

Wat een rot reactie!

Ik heb precies zo'n debiel bedrijf.. Ik ben benieuwd ook hoe ze straks reageren.

Wat cool trouwens dat je weddingplanner bent!

Wat kost nou ongeveer een bruiloft? Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik geen geregistreerd partnerschap wil.. dus als hij iets wil vast leggen voor ons toekomstige kindje dan moet hij me maar ten huwelijk vragen :p
Heej

ons bruidspaar hadden flink met geld gegooid hoor.

2 locaties, sowieso duurder

bbq voor 60 man etc.

buitenlands gedestilleerd

maar ga uit van 15.000

dat is het meest gangbare

incl jurk kleding etc.

ergste is wbt ouderschapsverlof, dat je dat als werkgever absoluut niet mag weigeren.

alleen de indeling er van.

en dan nog moeten ze een ZWAARwegend bedrijfsbelang hebben.

geen zin hebben om de telefoon op te nemen is geen zwaarwegend bedrijfsbelang.

ook voor 3 dagen willen ze niet, ze willen er geen duo baan van maken (ik ben secretaresse)

tja... op zoek naar wat anders dus.

Stelletje.. vrouwonvriendelijke eikels. voor dat soort lui bestaan er dus wetten zoals deze (ouderschapsverlof)
@Missjs wij waren voor 10.000 klaar alleen de jurk gekregen incl. huwelijksreis en wij hadden een fantastische dag en niets gelaten :D

@ skylar te belachelijk dat er nog steeds dit soort werkgevers bestaan echt verbazingwekkend.
Nou wat bizar, skylar! Dat dat nog bestaat. Maar je bent er ook weddingplanner naast. Doen veel mensen dar een weddingplanner nemen?

Hier niet getrouwd en man vindt niet echt nodig. Zeker niet na twee verbouwingen.

Maar.... Ik ben nog steeds niet ongesteld. Voelt al sinds gisteren dat t door gaat zetten. Wacht ff af tot morgen, wel alle symptomen...
Hey meiden!

Talkie, fijn dat je weer even kwam kletsen! En fijn te lezen dat alles goed gaat. Hopelijk kom je af en toe weer bijkletsen, gezellig!!

Skylar, inderdaad belachelijk van het bedrijf! Lekker discriminerend.

Over trouwen en uitgaan van 15.000 euro ben ik het duidelijk niet eens. Wij zijn voor de helft van het geld getrouwd en hadden alles erop en eraan. Kwestie van goed rondkijken en niet zomaar wat raak bestellen etc. O ja, en goed onderhandelen . Hier zit ook de kleding inbegrepen. Huwelijksreis niet van toepassing.

Enya, al wat meer duidelijkheid?

Dubbeltje, hoe gaat het bij jou? Wij lopen gelijk dus altijd leuk om te weten hoe jij je voelt

Hier nog steeds druk druk. Wel om de dag gesekst, tot een paar dagen geleden! Waren en zijn een beetje op haha! En deze week weer een hele drukke week met verbouwen, werken en verplichte afspraken! Ik heb er goede moed in dat het deze maand raak is, maar ja, ik kan nu natuurlijk nog helemaal niets zeggen. Maar die gedachte is zo leuk!
Ik wil de tabel wel aanpassen maar ik heb nog steeds geen inloggegevens... ik heb al wel aangevinkt dat ik priveberichten kan versturen.
Missjs je kunt alleen prive berichten naar je toesturen als ik een contact van je ben en dat ben ik niet. Dus ik kan het je niet toezenden. Ik los het op een andere manier op. Onder aan de tabel komt in dezelfde kleur als de achtergrond het wachtwoord te staan. Als je de tekst dan selecteert kun je het lezen anders niet.
wachtwoord staat in de tabel onder de naam
Spannend Enya ? Al meer nieuws? ik duim voor je!
Ha allemaal

Naahhh Skylar wat irritant!! Groot gelijk hoor dat je eens goed om je heen gaat kijken.

Is weddingplannen net zo leuk als het van een flinke afstand lijkt ?

Enya, nog nieuws...?

Ik heb mijn vruchtbare dagen volgens mij net achter de rug, afgelopen weekend. En zo goed mogelijk benut, want vriend was net een paar dagen van huis! Maar we hebben het op dag van vertrek én op dag van terugkomst gedaan dus who knows . Pippeleurtje, wanneer had jij je eisprong denk je? Kun je dat een beetje voelen?

Ik heb niet zoals jij het gevoel dat het raak zou kunnen zijn, maar gewoon eh... geen gevoel. Haha, ik bedoel geen idee, kan alle kanten op, ook ivm afwezigheid vriend zou ik totaal niet verbaasd zijn als we gewoon doorgaan voor nog een ronde
Hi hi

Tja, this maar net wat je aan een bruiloft wilt uitgeven en waar ook.

maar ben nog maar planner io hoor

ik ook niet getrouwd en dat gaat waarschijnlijk op een maandagochtend gebeuren.

het is idd gaaf. Heel bijzonder dat je zo iets van zooo dichtbij mee mag maken.

Je bent niet zo maar iemand op zo'n dag. Alles gaat via jou. ook neem je t bruidspaar tegen zichzelf in bescherming. (even dat kwartiertje half uurtje nix is heel belangrijk)

heb van de week een sollicitatiegesprek ergens.

donderdag nog met mijn 2 werkgevers.

this echt van de zotte. ben ook heel erg boos en teleurgesteld na 9 jaar.

@enya... hoest daar??????

we zijn nieuwsgierig
Hallo allemaal

Als eerste Framboos hoe was de echo??? Willen jullie weten wat het wordt? En hoe zit het met de namen, zitten jullie daarbij een beetje op 1 lijn.

Skylar aanstaande donderdag naar de gyn toch? Hopelijk kan die iets voor jullie betekenen. En tot die tijd maar zelf aan de bak.

Wat gaaf zeg weddingplanner! Lijkt me druk maar wel super leuk!

Wat een belachelijke opmerkingen van je werkgevers. Snap heel goed dat je er klaar mee bent.

Missjs hoe was je intake? En dan vrijdag de echo. Spannend! Wel super fijn dat je niet zo veel last hebt van alle kwaaltjes. Willen jullie dadelijk weten wat het wordt? En zijn jullie ook al aan het nadenken over namen of zijn jullie er al uit?

Wat leuk dat je ouders zo enthousiast reageerde en wat leuk dat je dat cadeau krijgt.

Ik kom trouwens uit Noord Brabant (omg Eindhoven)

Wbt een bruiloft. Ik denk dat je hem zo duur kunt maken als je zelf wil. Wij hebben alles zo gedaan zoals we wilden en hebben niet echt naar het geld gekeken. Wij waren ongeveer 18000 euro kwijt.

Pier hoe ik me door de wachtperiode heen sla is per maand verschillend. Als ik het druk heb dan ben ik er minder mee bezig maar als het hier rustig is dan ben ik er heel veel mee bezig. Zeker als ik dan bv naar de wc ga.

Enya hoe is het met je? Heb je al getest? Ben wel heel benieuwd.

Wat fijn dat de keuken staat. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet haha.

Talkie leuk weer wat van je te horen. Knap hoor dat je er niet zoveel mee bezig bent.

Je bent natuurlijk altijd welkom om hier te komen schrijven.

Pippeleurtje hou dat positieve gevoel vast! Zou gaaf zijn als je nu al een goed gevoel hebt en dat je dadelijk zwanger blijkt te zijn.

Sam spannend vrijdag je echo. Hoever ben je dan? En willen jullie weten wat het wordt?

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan. Ga nu maar uit van een cyclus van 30 dagen en dan zou in het weekend mijn eisprong zijn.

Elke maand denk ik zou leuk zijn als ik deze maand zwanger wordt want dat ben ik in ……. Uitgeteld. Vorige maand had ik dat met het denken dat ik dan rond de verjaardag van de middelste uitgerekend zou zijn. Nu denk ik weer zou leuk zijn om in mei uitgerekend te zijn want dan hebben we er 1 van april, 1 van mei, 1 van juni en dan zijn onze oudste, mijn man en ik in aug jarig. Zouden we in 4 maanden tijd allemaal jarig zijn. Leuk toch?

Maar ja zo werkt het niet haha.

Allemaal nog een fijne avond!
@ iedereen. Nog niet ongesteld. Vind het zo raar, voel al sinds zondag dat ik het moet worden. Elke keer tampon verwisselen en niets te zien. Ook net verwisseld, niets.

Ik denk nog steeds dat ik het gewoon wordt. Maar goed. Als morgenochtend nog niet is, ga ik testen.... Vind t zo raar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven