EAUSM: vertalers, citaten, unbannables etc.
maandag 7 januari 2013 om 13:34
zondag 1 september 2013 om 19:54
zondag 1 september 2013 om 19:59
quote:fancypants schreef op 01 september 2013 @ 19:54:
Even een vraag tussendoor: Ik vind echt één van de leukste topics. Sommige dames hebben echt een geniaal gevoel voor humor. Maar... ik ben er nog steeds niet achter waar EAUSM nou voor staat. Wie vertelt het me?OSM of EASM
Even een vraag tussendoor: Ik vind echt één van de leukste topics. Sommige dames hebben echt een geniaal gevoel voor humor. Maar... ik ben er nog steeds niet achter waar EAUSM nou voor staat. Wie vertelt het me?OSM of EASM
Je bent zelf een theepot
zondag 1 september 2013 om 20:00
zondag 1 september 2013 om 20:04
quote:fancypants schreef op 01 september 2013 @ 19:51:
Ja, jongetje of meisje. Het liefst nog steeds een meisje maar oké, als het een jongetje wordt, dan ce la vi.
Ce la vi, dat zijn toch van die diepvriesaardappeltjes?CelaVita met een dakje op de e.
Ja, jongetje of meisje. Het liefst nog steeds een meisje maar oké, als het een jongetje wordt, dan ce la vi.
Ce la vi, dat zijn toch van die diepvriesaardappeltjes?CelaVita met een dakje op de e.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 2 september 2013 om 16:46
quote:Pyridine schreef op 02 september 2013 @ 15:07:
Ik ken de verklaring van Ons/EAUns Soort Mensen maar dan snap ik eigenlijk nog steeds niet wat dat dan weer te maken heeft met dit topic, kan iemand dat dan weer uitleggen?
En wat zijn unbannables?
Zie mijn link, aantal posts hierboven
EA is de o in de OSM
Unbannables: niet geband, niet banwaardig
Ik ken de verklaring van Ons/EAUns Soort Mensen maar dan snap ik eigenlijk nog steeds niet wat dat dan weer te maken heeft met dit topic, kan iemand dat dan weer uitleggen?
En wat zijn unbannables?
Zie mijn link, aantal posts hierboven
EA is de o in de OSM
Unbannables: niet geband, niet banwaardig
Je bent zelf een theepot
maandag 2 september 2013 om 16:47