Is er eigenlijk wat te doen tegen vermoeidheidswallen?
vrijdag 6 september 2013 om 00:35

vrijdag 6 september 2013 om 09:19
Ik weet niet of je toevallig veel zwemt?
Het schijnt dus dat die duikbrilletjes echt kil-ling zijn voor 'de gevoelige huid rond de ogen'. PermaPandaEyes krijg je ervan.
Ik ga dus sinds kort alleen te water met zo'n masker-bril-ding. Heel elegant ik weet't, maar met die duikbril zag ik er ook al niet uit, en met twee badmutsen en dat masker ben ik vrij incognito.
Verder slaap, gezond eten, en in geval van nood concealer.
Het schijnt dus dat die duikbrilletjes echt kil-ling zijn voor 'de gevoelige huid rond de ogen'. PermaPandaEyes krijg je ervan.
Ik ga dus sinds kort alleen te water met zo'n masker-bril-ding. Heel elegant ik weet't, maar met die duikbril zag ik er ook al niet uit, en met twee badmutsen en dat masker ben ik vrij incognito.
Verder slaap, gezond eten, en in geval van nood concealer.
vrijdag 6 september 2013 om 10:37

vrijdag 6 september 2013 om 10:59
Hoe beter/meer/dieper (weet niet of ze alle drie gelden of twee ervan) ik slaap, hoe erger de vochtwallen zijn bij mij. Ik heb een poos heel slecht geslapen, hele nachten wakker gelegen en toen waren de wallen praktisch weg.
PS: Misschien dat de veranderde bloedsomloop (rustiger, oppervlakkiger hartslag) tijdens de slaap debet aan de vochtophoping is
PS: Misschien dat de veranderde bloedsomloop (rustiger, oppervlakkiger hartslag) tijdens de slaap debet aan de vochtophoping is