Mode & Beauty alle pijlers

Welke BB Cream?

10-09-2013 19:36 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een lichte huid, vrij egaal met hier en daar een vlekje. Ik gebruik nooit foundation maar alleen wat oogpotlood en mascara. Om mijn huid nog wat egaler te krijgen wil ik bb Cream voor mijn gezicht gaan gebruiken. Dat ziet er neutraal uit maar is toch verzorgend en een beetje camouflerend. Maar welke moet ik kopen? Er zijn zoveel soorten. Ik weet dat ik zelf moet proberen welke ik fijn vind, maar misschien hebben jullie aanraders/suggesties? Ik heb bijv goede verhalen gelezen over die van collistar? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik heb de bb Cream van Garnier, ik vind hem erg prettig.

Ik heb snel een wat vette huid maar hiermee geen last van.
Lexie85 in "Welke BB Cream?"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Collistar.
Vergeten te melden: ik heb een normale huid.
In England heeft Lidl er een in het assortiment gekregen die echt goed schijnt te zijn. Hopelijk komt die hier ook in het assortiment.
Bedankt voor de link cherry, maar dat topic is ruim een jaar oud. Inmiddels zijn er weer nieuwe crèmes op de markt
quote:Star schreef op dinsdag 10 september 2013 19:45 Collistar.Waarom?
Mac BB cream

deze:

http://www.misslipgloss.n ... beauty-balm-mac-bb-cream/

Lijkt niet droog, vind het mooi dat het IETS wat glimt, anders heb je zo'n "dof" gezicht. Heb er een speciale kwast bij(rond), wat super fijn uitsmeert! Het is niet heel goedkoop, maar deze bevalt mij het best tot nu toe omdat deze het effect van foundation heeft en eruit ziet als een BB cream. sommige BB creams maken geen verschil, die van Mac dekt goed.

Ik ben trouwens altijd foundation gewend, heb Foundation van Dior of Lancome, maar nu ik deze BB cream heb gebruik ik die vaker

Hij is alleen in lichte kleuren te verkrijgen (ideaal voor jou dus) dus ik zou zeggen.. ga naar de Douglas (alleen daar hebben ze het geloof ik) en laat het op je huid testen, bij zo'n winkel kun je allerlei dingen testen, kijken wat bevalt! vind ik erg fijn!

Succes
Ik heb hem van de action, maar weet niet of dat goed of slecht is in vergelijking met andere merken..
http://www.nu.nl/lifestyl ... aak-uitslag-bb-cream.html

Controleer het goed, voor je ook met uitslag rondloopt! Een beetje uurder maakt dan niet uit, als het een goede creme is.
dr. brandt. Te koop bij Douglas. duurder maar perfect.
..popcorn?
Gewoon van garnier.
Heb ook garnier. Eerder de dikkere tube. Nu de smalle lange tube. Moet zeggen vind de dikkere tube van garnier fijner uitsmeren. Zit ook een betere sluiting op. Die lange tube heeft een draaidop. Valt me ook op dat de emulsie heel erg vloeibaar is. Als ik de dop er af draai loopt er al wat uit. Erg irritant. Anderen daar ook last van?
Heb ook die van Garnier (maar nog nooit een ander geprobeerd) maar ik vind hem absoluut niet camouflerend, dat viel me erg tegen.

Iemand die van Maybelline geprobeerd?
Hier ook de BB cream van Dr. Brandt. Heb er nu de CC cream van ook net zo perfect.
Ik zweer bij Clinique superdefence CC cream spf 30

CC is gewoon BB, het staat voor Color correcting bij Clinique.

Je kunt in een goede zaak altijd een proefje halen.
Ik heb die van garnier en l'oreal maar ik vind die van garnier veel egaler maken en minder waterig dus het blijft beter zitten.
Na het lezen van het artikel van Jilli durf ik l'oreal en garnier eigenlijk niet meer aan... Iemand ervaring met die van de bodyshop? Heeft rituals deze crème eigenlijk ook?
Ik had dezelfde vraag en ben naar Douglas gegaan. Hier perfect geholpen en Lancome Hydra Zen gekocht, een heerlijke verzorgende creme die je huid perfect glad maakt. Wel met een kwastje aanbrengen, ziet het er veel natuurlijker uit!
Ik vind die van l'Oreal het mooiste effect geven, maar inderdaad, ik krijg er wel puistjes van als ik het een dag op heb gehad. Niet ideaal dus!
quote:lone84 schreef op 10 september 2013 @ 19:49:

[...]

Waarom?Niet zo droog en lijkt minder op foundation dan bijvoorbeeld Garnier.
Ligt misschien aan mij, hoor, maar hoe smeer je een BB creme met een kwastje? Ik heb die van garnier en die is gewoon een beetje dun vloeibaar.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Net als bij foundation wil ik mijn BB cream echt niet met een kwastje aanbrengen. Alles blijft in de kwast hangen en je tube is zo leeg.

Ik heb nu BB creme van de Hema, maar die heb ik als budgetoplossing gekocht omdat ik moest bezuinigen op mijn foundation van Chanel. De Chanel foundation gebruik ik alleen nog als ik er helemaal op mijn best uit wil zien, de BB van de Hema is een goede oplossing voor de normale dagen en lekker goedkoop. Ik vind hem prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven