Gezondheid alle pijlers

Wie nog meer last van depri aanvallen net voor ongesteldheid

27-07-2013 17:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Op dit moment zit ik er midden in: een depri aanvalletje tijdens de periode vlak voor mijn ongesteldheid. Altijd erg fijn... Ik voel me dan echt soms dagen achter elkaar chagrijnig en verdrietig, en ga in heel mijn gezicht (puistjes) knijpen totdat het niet meer erger kan (heel gezicht dik, rood, opgezwollen) en krijg daardoor een grote jankaanval omdat ik mezelf heel lelijk vind op dat moment. Ja, ik heb ooit de pil gebruikt en daarvan kreeg ik nog zwaardere aanvallen, toen gewisseld van pil en daar kreeg ik flinke acné aanvallen van (en ik knijp al zoveel, heerlijke combo). Sowieso niet zo fan van de pil vanwege de hormonen enz., ja ik ben een van die tegenstanders. En ja, ik zit nu ook in die periode.

Nog meer vrouwen/meisjes ervaring met dit? Bleh.
Herkenbaar.

En gebruik ook nog antidperessiva, die het ergste een beetje afvlakken, maar zeker niet oplossen.

Tegen inslaapproblemen wil 2 tabletten paracetamol nog wel helpen.

Ik ben ook aan de pil, maar dat helpt dus ook niet bij mij.

Ook borageoliecapsules mochten niet baten.

De oplossing? ik zou het niet weten...ik hoop op de overgang.Ben nu 42
Ik was serieus de grootste PMS dramaqueen. Niet te genieten en zwaar depri. Sinds een half jaar gebruik ik een homeopathisch middel (lachesis mutus) serieus: er is niets meer aan de hand. Dramaqueen af!!!! Elke maand weer ben ik verbaasd als ik ongesteld word. Het gaat zo makkelijk nu.

Ben jij een vrouw die zich beter gaat voelen zodra de menstruatie op gang komt: grote kans dat lachesis je kan helpen.

Op de verpakking staat dat het 3x per dag moet, maar ik neem maar 1x. Het is vrij verkrijgbaar, maar je moet wel even maar een apotheek. Ik ben zo blij dat ik dit middel aan iedereen wil aanraden.
Alles komt goed
Lesleya

Homepathie helpt alleen als het middel klopt met je type?

Bij lachesis mutus staat er:

Persoonsbeeld:

Mensen die graag praten, die erg snel praten, van het ene thema op het andere springen, erg wantrouwend, jaloers, afgunstig of prikkelbaar zijn, zich snel onder druk gezet voelen. Vaak roepen deze emoties, evenals verdriet of ergernis bepaalde klachten op; het is een belangrijk vrouwenmiddel. Ze verdragen geen aanraking of druk van kleding, vooral niet aan hals en taille.

Opvallende symptomen:

Klachten treden vaak linkszijdig op.

Overgevoelig voor aanraken; gevoel van een brok in de keel.

Opvliegers met een donkerrood gezicht, zon en warmte worden niet verdragen.

Donker- tot blauwrode ontstekingen (zoals van keel, amandelen, aderen), zweren en abcessen, die uitermate aanrakings- en warmte gevoelig zijn.

Hart en bloedsomloop klachten met angst, hoge bloeddruk maar ook bloedsomloopzwakte met neiging tot flauwvallen.

Vaak wakker worden met klachten (hartklachten, hoofdpijn, opvliegers).
Ik herken me er niet in, maar het werkt wel voor mij.
Alles komt goed
quote:lesleya schreef op 12 september 2013 @ 19:11:

Ik herken me er niet in, maar het werkt wel voor mij.Dat is fijn dat je dat hier nog even laat weten
Lesleya, hoop dat je dit nog leest aangezien topic van vorig jaar is, maar gaat het nog steeds goed met dat spul? Ik zit er weer middenin, heb vanmorgen tot de hemel en terug gebeden om een een middel.

Dubbeltje die eerder reageerde, is dat een man ofzo. Mijn god, Dubbeltje mag blij zijn mij nu niet tegen te komen en zoiets te melden zeg. Vreselijk zulke mensen die niet weten waar ze over praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven