Van kort naar lang haar, hoe lang duurt dat?
vrijdag 13 september 2013 om 12:21
vrijdag 13 september 2013 om 12:37
vrijdag 13 september 2013 om 12:40
vrijdag 13 september 2013 om 12:43
vrijdag 13 september 2013 om 13:00
vrijdag 13 september 2013 om 13:13
Het haar van de dame in de link groeit wel heel snel hoor! Dat van mij echt maar 1 cm per maand. Vorig jaar augustus heb ik me (bijna) kaal laten scheren, zat nog 7 mm op. Ik wilde van het verven af. Nu heb ik een bob die nog net niet op mijn kin valt. Nog niet heel lang dus.
Verder niet laten knippen (af en toe puntjes) en de achterkant wel laten bijhouden om een matje te voorkomen.
Maar: nu wel mijn eigen kleur haar en het is sinds zo'n 27 jaar gezond. Al die tijd heb ik geverfd. Geen spijt van dus!
Verder niet laten knippen (af en toe puntjes) en de achterkant wel laten bijhouden om een matje te voorkomen.
Maar: nu wel mijn eigen kleur haar en het is sinds zo'n 27 jaar gezond. Al die tijd heb ik geverfd. Geen spijt van dus!
vrijdag 13 september 2013 om 13:35
Mijn haar groeit dus echt heel snel wel,1,5 tot 2cm per maand ,7 weken geleden had ik het nog flink laten knippen .Ik had een korte bob en nu weer al flink gegroeid met het korte haar moest ik ook om de drie weken naar de kapster.Heb dus besloten om het weer te laten groeien met een half jaar heb ik het al wel weer over m'n schouders.
Er zitten dus ook nadelen aan om zo vaak naar de kapper te moeten.
Er zitten dus ook nadelen aan om zo vaak naar de kapper te moeten.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
vrijdag 13 september 2013 om 13:36
mijn haar groeit wel redelijk snel als ik het zo les. in maart was 1 kant nog 1mm en dat is nu echt al zo'n 7 cm dus 1cm per maand gaat bij wel op.
Dan is het als het goed is over een half jaar tot bijna op mijn schouders.. ik kan niet wachten want daar wordt het veel speelser van en dat pas stukken beter bij mij.
Dan is het als het goed is over een half jaar tot bijna op mijn schouders.. ik kan niet wachten want daar wordt het veel speelser van en dat pas stukken beter bij mij.
..popcorn?