Mode & Beauty alle pijlers

Van kort naar lang haar, hoe lang duurt dat?

13-09-2013 12:21 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben pietje ongeduld heb nu kort haar, tot op mijn oorlel zeg maar en ik kan niet wachten tot het weer schouderlang is.

Heb jij ervaring met het uitgroeien van een kort kapsel? En hoe lang deed je erover tot het weer schouder lang was?
..popcorn?
Groeit gem. 1 cm per maand geloof ik. Nog een jaar wachten dus! Ik kijk mijn haar ook langer trouwens, zit nu op een afschuwlijke lengte!! Al dat kijken helpt niets, dus forum ik tussendoor...
Het verschilt per persoon. Bij de een groeit het heel snel en bij de ander duurt dat een half jaar of langer.

Je kant vitamine B gebruiken voor je haar. Wellicht groeit het dan sneller?
Bij mij duurde het 2 jaar tot schouderlengte. Wel tussendoor dode puntjes eraf geknipt.
Because it says so in the book!
Als je geld over hebt kun je het laten verlengen!
Bosbes 81 hoe heb jij je haar nu dan? Ik kijk met je mee hoor haha
..popcorn?
Vitamine B bedankt voor de tip!
..popcorn?
ok, dat wordt dus geen puntjes knippen haha ;)
..popcorn?
nee verlengen.. dat is niks voor mij
..popcorn?
Het valt net niet op mijn schouder, daardoor zie ik er truttig uit.. Een paar weken geleden alles op 1 lengte laten knippen, was geen gezicht, soort helm Fijn, misschien scheelt dat! Ik wil weer lang haar, ik laat het niet meer knippen, kapster doet gewoon waar ze zin in heeft, knip het zelf wel!
Verlengen is ookniets voor mij, moet je zoveel dingen voor doen en laten. Het is duur en daarna kans dat je halve haar af is gebroken.. Dan kijken we het samen maar lang, kunnen we ondertussen forummen
balen is dat dan he. bij mij is het tot net over mijn oren, maar nog in korte lagen, ik hoop eigenlijk over een half jaar mijn haar weer een beetje op te kunnen steken. Beetje te kunnen spelen met het haar wat nu altijd hetrzelfde zit..grmbl..
..popcorn?
Precies een jaar gelecen, kaaklengte, 1 lengte laten knippen nu tt bijna schouderbandje
gemiddeld 1, 5 cm per maand, misschien heb je geluk en zit je bovengemiddeld, misschien pech, en zit je er onder. daar kan volgens mij geen vitamine of extra shampoo iets aan doen. Haar is dode cel, dus dat hoeft geen vitamine meer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
O kijk aan nog 0,5 meer! Dus dat gaat zeker opschieten!!

Over een half jaar kun je het wel opsteken denk ik als het nu al net over je oren zit (of hoge oren ?)
Heb een plaatje gevonden:

http://lh4.ggpht.com/-1S1 ... age_thumb2.jpg?imgmax=800
..popcorn?
Hoge oren? Bestaat dat hahaha
..popcorn?
Heb zelf ook kort haar, en wil ze ook laten groeien, ze zit nu nog wel redelijk, ben alleen wat langer bezig om ze een beetje in model te krijgen.
Bij mij hing het in 3 jaar op mijn kont, daarvoor had ik een kort koppie. Maar dat verschilt dus enorm per persoon. Wel de dode puntjes knippen, anders ziet het er niet uit. Zo onverzorgd.
Het haar van de dame in de link groeit wel heel snel hoor! Dat van mij echt maar 1 cm per maand. Vorig jaar augustus heb ik me (bijna) kaal laten scheren, zat nog 7 mm op. Ik wilde van het verven af. Nu heb ik een bob die nog net niet op mijn kin valt. Nog niet heel lang dus.

Verder niet laten knippen (af en toe puntjes) en de achterkant wel laten bijhouden om een matje te voorkomen.

Maar: nu wel mijn eigen kleur haar en het is sinds zo'n 27 jaar gezond. Al die tijd heb ik geverfd. Geen spijt van dus!
quote:nola schreef op 13 september 2013 @ 13:02:

Hoge oren? Bestaat dat hahaha Jawel konijnen, hazen, honden, katten en nog wel meer dieren hebben dat
Ik heb ongeveer het 11 maanden kapsel, bovenkant is alleen langer. ik wil het tot bh band, zeker 6 maanden kijken dus..
Ik heb het pas sinds kort zo, had een korte bob laten knippen, maar vind het teveel werk. Ik wil het alleen maar hoeven borstelen als ik geen zin heb om het te doen. Met bob moet ik het wel doen, ook als ik geen zin heb.
Mijn haar groeit dus echt heel snel wel,1,5 tot 2cm per maand ,7 weken geleden had ik het nog flink laten knippen .Ik had een korte bob en nu weer al flink gegroeid met het korte haar moest ik ook om de drie weken naar de kapster.Heb dus besloten om het weer te laten groeien met een half jaar heb ik het al wel weer over m'n schouders.

Er zitten dus ook nadelen aan om zo vaak naar de kapper te moeten.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
mijn haar groeit wel redelijk snel als ik het zo les. in maart was 1 kant nog 1mm en dat is nu echt al zo'n 7 cm dus 1cm per maand gaat bij wel op.

Dan is het als het goed is over een half jaar tot bijna op mijn schouders.. ik kan niet wachten want daar wordt het veel speelser van en dat pas stukken beter bij mij.
..popcorn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven