Vriend met navel obsessie

13-09-2013 14:22 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik een nieuw vriendje die volgens mij een navel obsessie heeft. Ik heb dit nog niet eerder mee gemaakt, maar elke keer als hij een mogelijkheid heeft speelt hij met mijn buik en navel en steekt er zelfs zijn tong in! Niet dat ik dit erg of niet lekker vind, ik vind het alleen een beetje vreemd. Ik ben wulps gebouwd, heb een buikje en een diepe navel. Hij zegt dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad met zo'n lekkere navel en heeft me wijs gemaakt dat je de gedachten van een vrouw kunt lezen als je langer dan 10 seconden je vinger in haar navel houdt. Geloof ik uiteraard niets van. Iemand ervaring met vriendjes met een obsessie voor navels? En wellicht tips om hiermee om te gaan?

Groet, Louise
Stop er een M&M in

[img]http://www.corbalfamily.com/images/PJ_bellybutton.jpg[/img]
Besteedt hij ook wel aandacht aan je vagina?
Ik heb er wel eens van gehoord, ik neem aan dat je er niets aan kan veranderen. Vaag hem eens hoe het zit en dan weet je dat ook weer
quote:tim777 schreef op 13 september 2013 @ 14:26:

Besteedt hij ook wel aandacht aan je vagina?Jazeker, ik heb niets te klagen, maar mijn navel is altijd bij de fun betrokken. Als hij me likt liggen zijn handen op mijn buik met een vinger in mijn navel, zit ik op hem dan speelt hij met mijn buik en navel, op z'n hondjes speelt hij met mijn navel en klaarkomen heeft ie ook al in mijn navel gedaan. Na de langdurige massagesessie van gisteravond waar mijn buik en navel natuurlijk weer in het middelpunt stonden besloot ik dit onderwerp even te delen.
Ieder z'n ding. Ik ben meer borsten/billen.
quote:B-100 schreef op 13 september 2013 @ 14:38:

Ieder z'n ding. Ik ben meer borsten/billen.Hmmm, borsten heb ik ook en ze zijn behoorlijk groot, maar meneer heeft denk ik liever 2 extra navels
Het is best grappig om te lezen

Ieder zo zijn ding, zolang jij het niet erg vindt... als je het wel vervelend vindt vraag je hem om wat minder aandacht aan je navel te besteden.

Ik vind gefrunnik aan mijn navel fijn voelen, maar zo extreem als je vriendje heb ik dat niet, hahahahah.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:louise10 schreef op 13 september 2013 @ 14:41:

[...]

Hmmm, borsten heb ik ook en ze zijn behoorlijk groot, maar meneer heeft denk ik liever 2 extra navels Ik stel me al meteen voor hoe dat eruit zou zien. 3 op een rij.
zou hijd enken dat het een erogene zone is?

(ik kan er zelf absoluut niet tegen als iemand aan mijn navel zit)
quote:lilalinda schreef op 13 september 2013 @ 15:03:

(ik kan er zelf absoluut niet tegen als iemand aan mijn navel zit)+1
Dus jij dacht, laat ik eens een nick op het viva-forum aanmaken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb mijn navel laten verwijderen. Wat een onzin.
Ik ken juist opvallend veel mensen die aan navelstaren doen.
Mosterd opsmeren!

Dat werkt ook als je kinderen van het duimen af wilt helpen....
quote:aaquamarine schreef op 13 september 2013 @ 14:26:

Ik heb er wel eens van gehoord, ik neem aan dat je er niets aan kan veranderen. Vaag hem eens hoe het zit en dan weet je dat ook weer Dat heb ik uiteraard al gedaan. Hij zegt dat hij dat altijd al gehad heeft en vindt de buik en navel het meest erotische onderdeel van een vrouw.
Probeert hij je ook in je navel te neuken?
Dit ga je over een paar maanden echt spuugzat zijn...

succes!
Lorem Ipsum
quote:Fame schreef op 13 september 2013 @ 15:11:

Dus jij dacht, laat ik eens een nick op het viva-forum aanmaken.

juist

fapfapfap
quote:tim777 schreef op 13 september 2013 @ 15:43:

Probeert hij je ook in je navel te neuken?Dat (nog?) niet, maar lijkt me ook een beetje moeilijk. Hoe zie je dat voor je? Hij is wel al geregeld klaar gekomen op mijn buik en in mijn navel waarna zijn vinger er weer ingaat.
quote:turquasi schreef op 13 september 2013 @ 15:44:

Dit ga je over een paar maanden echt spuugzat zijn...

succes!Misschien wel, maar nu vind ik het nog wel iets hebben om hem zo in zijn obsessie tegemoet te komen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook lekker en kan er in ieder geval goed tegen. Ik ben alleen benieuwd of jullie ook ervaring hebben met vriendjes met zo'n navel obsessie. Ik ben dat eerder nooit tegengekomen. Het heeft in ieder geval het voordeel dat als hij me likt, ik vreselijk heftig klaar kom als hij met zijn handen mijn buik masseert en zijn vinger in mijn navel drukt.
Zo, nog niet uitgefapt?
quote:lilalinda schreef op 13 september 2013 @ 20:10:

Zo, nog niet uitgefapt?Het zou kunnen een fappertje zijn, maar anderzijds is een knuffelbuikje met een leuke navel toch even sexy als de andere rondingen en gaatjes... :-)
Misschien is zijn navelstreng te snel doorgeknipt
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 13 september 2013 @ 15:23:

Ik ken juist opvallend veel mensen die aan navelstaren doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven