Haarvraag
vrijdag 13 september 2013 om 19:19
Hallo dames
Ik heb nu vrij blond haar omdat ik eens highlights heb laten zetten.
En er zitten goudblonde donkere gedeeltes tussen, maar nu alweer uitgroei higlights die gaan zakken. Nu dacht ik laat er gewoon wat lowlights in zetten valt de uitgroei straks ook minder op, bij kapper A langs geweest en die zegt ja dat kan wel , kapper B zegt niet doen krijg je strepen in je haar en ze zullen niet opvallen want omdat het haar licht is , is het er ook zo weer uit.
Wie heeft er ervaring mee? Gewoon de hele boel in een verf zetten en welke kleur kan je dan het beste erop zetten , wil ook weer niet dat het heel donker wordt. Wil eigenlijk het effect van dat het eruit ziet als donkerblond haar met highlights.
Wat is verstandig?
Ik heb nu vrij blond haar omdat ik eens highlights heb laten zetten.
En er zitten goudblonde donkere gedeeltes tussen, maar nu alweer uitgroei higlights die gaan zakken. Nu dacht ik laat er gewoon wat lowlights in zetten valt de uitgroei straks ook minder op, bij kapper A langs geweest en die zegt ja dat kan wel , kapper B zegt niet doen krijg je strepen in je haar en ze zullen niet opvallen want omdat het haar licht is , is het er ook zo weer uit.
Wie heeft er ervaring mee? Gewoon de hele boel in een verf zetten en welke kleur kan je dan het beste erop zetten , wil ook weer niet dat het heel donker wordt. Wil eigenlijk het effect van dat het eruit ziet als donkerblond haar met highlights.
Wat is verstandig?
vrijdag 13 september 2013 om 20:06
Het kon ook wel zeiden ze maar je zou er naar een paar weken niks meer van zien en je moest het vaker laten zetten om het effect te krijgen. Andere kappers zouden zeggen dat doen we wel maar zij waren eerlijk dus vandaar dat ik hier om adies vraag. En een zebra effect zit ik nou ook niet op te wachten.
En een derde heb ik ook gevraagd en die zei weer wat anders en die zei aanzet donker maken dat je diepte krijgt lowlights maar ook dat het in het begin snel vervaagd omdat de ondergrond licht isen zo'n waas over je haar heen krijgt . Zucht.
En een derde heb ik ook gevraagd en die zei weer wat anders en die zei aanzet donker maken dat je diepte krijgt lowlights maar ook dat het in het begin snel vervaagd omdat de ondergrond licht isen zo'n waas over je haar heen krijgt . Zucht.
zaterdag 14 september 2013 om 18:23
Kijk maar uit. Ik was ook superrrr blond van de zomer. Ben eerst naar kapsalon gegaan en die hebben er een spoeling van 53! euro in gedaan. De eerste week was het tegen het groene aan , de tweede week kwam mijn uitgroei er al doorheen. Toen maar zelf een spoeling gekocht bij groothandel . En nu? Ik was elke dag m'n haar om het grauwe grijs eruit te krijgen.
Ga iig naar een salon waar ze een goed merk gebruiken. Loreal oid
Ga iig naar een salon waar ze een goed merk gebruiken. Loreal oid
zondag 15 september 2013 om 09:25
Ik ben niet zo thuis in kleurhoogtes. Ik maak of laat vaak highlights zetten. Op de duur vind ik het dan te blond worden, dan gooi ik er een iets donkerder spoeling over heen. Blijkbaar heb ik geluk gehad, nog nooit iets groens van gekregen! Mocht het een keer toch groen uitvallen, gooi ik er net zo makkelijk donkerbruin over heen. Als je dat niet wilt, beter geen risico lopen
zondag 15 september 2013 om 18:03
Je hebt van wella een soort semi permanente spoeling. Je kunt het zien als een transparante verf waardoor je eigen kleuren er nig goed doorheen komen, maar je toch een diepe mooie kleuring hebt.
Deze kleuring blijft bij mij heel goed zitten, deze laat ik altijd over mn highlights als 'toner' zetten. Klinkt precies als wat jij zoekt. Ik laat het altijd bij Salon B doen.
Deze kleuring blijft bij mij heel goed zitten, deze laat ik altijd over mn highlights als 'toner' zetten. Klinkt precies als wat jij zoekt. Ik laat het altijd bij Salon B doen.