Alleen uitgaan.

14-09-2013 16:44 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ga ik weer eens alleen op stap. Mijn vriendinnen gaan helaas nooit meer mee. Daarom ga ik de laatdte tijd steeds vaker alleen weg. Het alternatief is namelijk alleen thuis op de bank zitten. Ik heb er erg veel zin in, maar moet wel weer even een drempel over. Als ik eenmaal in de stad ben, valt het meestal alles mee. Zijn er meer mensen die wel eens alleen op stap gaan? En, wat zijn jullie ervaringen? Ben erg benieuwd.
Hoe was het trouwens TO?
@happyhawaii: gewoon gaan! Je moet even over de drempel heen. Niet te veel nadenken, gewoon doen. En als het niks is ben je zo weer thuis.

Ik heb zayerdag een hele leuke avond gehad. Wat bekenden gezien, nieuwe mensen ontmoet, uitgenodigd voor een feestje, dronken geworden en heel veel sjans gehad. Was weer een geslaagde avond.
quote:mick87 schreef op 16 september 2013 @ 18:23:

@happyhawaii: gewoon gaan! Je moet even over de drempel heen. Niet te veel nadenken, gewoon doen. En als het niks is ben je zo weer thuis.

Ik heb zayerdag een hele leuke avond gehad. Wat bekenden gezien, nieuwe mensen ontmoet, uitgenodigd voor een feestje, dronken geworden en heel veel sjans gehad. Was weer een geslaagde avond.Dankje! En ik zie het voor me. Dat was een avond met een zilveren randje! Of een gouden haha... Mooi om te lezen.
Oh ja: en echt niemand heeft aan me gevraagd: waar zijn je vriendinnen? En wat betreft die mannen: leuk die aandacht, maar de ware zat er niet bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven