De parodiëttes draven door (III)

23-12-2012 08:46 3464 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.

We komen van hier , waar Blijftgewoonbonken wilde mieten en grieten met Brilloo.

Nieuwe parodiëttes zijn van harte welkom, en HAPPY NEW TOPIC natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt groot gelijk. Sorry dat ik een zeer oud topic, waar al een héle lange halve dag niks in was gepost, weer omhoog haalde. Jij bent nog aardig met je 30 minuten, maar ik heb de tijden nu wél gecontroleerd en zie mijn schandelijke vergissing nu in.

Ik heb trouwens geen excuus, want ik doe verder gewoon waar ik zin in heb hier.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
ja, misschien moet je dan eerst de huisregels maar eens gaan lezen, Scharrelei, want dát kan natuurlijk niet, je eigen gang gaan. Er komen hier vrouwen met een mening en die vinden het wel zo prettig als je het daarmee eens bent, anders gaan ze wel naar een ander forum.
Later is nu
Godsakke, wat is er nou weer aan de hand in de stad?

Overal politie, afgezette straten en mensen massa's alsof de huishoudbeurs in de openlucht is.

Ik dacht eerste aan koningsdag, maar dat is pas in april, dara heb ik speciaal op gelet. Het weer is er btw wel naar.

Maar al die mensen met oranje dingen....is het wk voetbal al begonnen?

...

...

of oh ja, de winterspelen! Ik wist niet dat het in Nederland was. Nou ja, ik heb roze koeken in huis gehaald, lekker de hoedjes op tv kijken op prinsjesdag. Geniet ze!
Ik wil even wat delen, ik ben 38 (kan ook 32, 56 of 16 zijn, hoor praaivusie enzo) en mijn man wilde op wereldreis. Vonnik niet leuk natuurlijk maar hé, hij ging, want het was zijn droom, en ik mag hem niet tegenhouden, anders ging hij gewoon weg. Dus hij op reis, 3 jaar lang, en wat denk je? De buurvrouw gaat óók op wereldreis, ook 3 jaar lang... Toevallig toch? Ze kwam wel vaak tegelijk naar buiten, maar dit is wel écht toeval. Dus ik pas op d'r moeder nu ze weg is, je bent toch buren, nietwaar?

maar daar gaat het nu niet over.

Mijn moeder, die past soms op, en nu is ze laatst met mijn dochter (kan ook zoon zijn hoor, of oma), die is 8 (of 2, of 34) uit eten geweest in een restaurant waar ze bediend werden door mensen met down.

Ik boos natuurlijk... Wie weet hoesten ze in het eten ofzo, straks heeft hij (of zij) het ook! Nu kan ik dit natuurlijk even niet met mijn man overleggen, die zit ergens in Maleisië ofzo (grappig, hij kwam de buurvrouw daar tegen! Je gelooft het niet! Wat een toeval), dus ik vraag het jullie: kan dat kwaad en moet ik mijn moeder nog vragen om op te passen?
Oh en aan de andere kant zat het COC.... Om het nóg erger te maken. Ik sluit niet uit dat hij (of zij) een h*mo langs heeft zien lopen. Nu snapt hij (of zij) dat natuurlijk nog niet, maar moet ik hiermee langs de dokter?
Ooohh Thogniks, wat een drama! Meid Wat heb jij het zwaar! En dat je dan ook nog op de buurvrouw (of man) haar moeder (of vader of broer) past, chapeau! Hoed!

Ik liep laatst door de klinkerstraat en daar zag ik gewoon een vogel vliegen! En daarnaast liep een konijn. Nou, ik helemaal blij, natuurlijk, maar toen zei de buurvrouw z'n zus en daar weer een broer van dat dit helemaal niet zo mooi is, middenop de vismarkt. Wat moet ik daar nou mee?

oh.. enne.. sorry, wat was jouw vraag? Daar heb ik even niets mee. hoor.
Later is nu
Dat vinnik dan weer zo jammer Dramster, zit ik hier met mijn ogen dicht op verstuur te klikken, zo eng vind ik dat, ik bedoel, straks heeft hij (of zij) iets opgelopen en jij begint over je vaginale infectie tijdens het boodschappen doen op de markt, begrijp me niet verkeerd vrouw, haske naar, als zelfs konijnen en vogels ervoor op de loop gaan, maar open dan je eigen topic.

Ok?

Maar wat moet ik nou?
Ik denk dat jullei allebei wat moeten minderen met LSD.
Ik ben even helemaal van de leg. Al jaren ben ik een ontzettende fan van de groenten van Hak, vanwege die fantastische reclames met Martine Bijl. En nou hoor ik vandaag op de radio dat Martine gaat kappen met Hak . Ik zit nu al drie uur snikkend voor de TV, ouwe videobanden af te spelen want ik heb ze allemaal opgenomen natuurlijk. Maar wat moet ik nu? Mijn wereld is ingestort! En welk merk groentenconserven moet ik nu kopen? Wat Hak koop ik natuurlijk nooit meer, dat snap je!
ik heb ook LSD

ik ben veel fantasierijker dan anderen, en ik kan slecht tegen saaie dingen. Dan krijg ik hoofdpijn. Dus ik ging eens kijken op het internet en hoppa ik blijk dus LSD te hebben.

Wat een oog-opener
Geen psychiater aan te pas gekomen zeker?

Die van mij is officieel vastgesteld hoor, en ik wóu dat ik kon minderen.
Lady volmetsnot.... NEE!

Kun je dat niet wat voorzichtiger brengen, ik héb het al zo moeilijk en ik word hier al helemaal niet gehoord merk ik, ik wil óók weleens gezien worden.

En dan dit, zo onbehouwen even tussendoor.

Het is me wel duidelijk.
duidelijk niet goed gegoogeld, want het is natuurlijk LCD.

en ik heb dat heel duidelijk. Ik heb een test gedaan op internet en toen had ik een score van 5. Nou, hoe duidelijk wil je het hebben!

Duidelijker dan Martine Bijl in de Hak reclames kun je het niet maken. Lekker trouwens, dat die ermee ophoudt!

En Tonnenik, je moet het natuurlijk metaforisch zien, dat je mijn reactie niet begrijpt, maakt wel duidelijk dat je geen LCD hebt.
Later is nu
Oh, ben jij er zó een Greaner?

Mijn medium zei laatst al dat ik een dergelijk type zou tegenkomen, die altijd alles erger heeft. Munchausen is dat toch? Geeft niet hoor, ga maar eens bij mijn medium langs, die kost wat, maar het helpt wel, die zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken qua mijn man, die heeft gewoon z'n ruimte nodig.
Nee, ik heb Don Quichote.. dat klinkt mooier, ik houd niet van Duits.
Later is nu
Je bedoelt Quasimodo denk ik.
Nee, want mijn zoon (of dochter, of broer of echtgenoot) heeft Sancho Panza en die zag duidelijk dat ik Don Quichote heb. Daarom ontloop ik nu ook windmolens en heb ik een ezel in de tuin. Duh
Later is nu
Je hebt duidelijk de klok horen luiden, maar geen idee waar de klepel hangt, echt wel Quasimodo. Ontkenning hoort daarbij, geeft niets.
Quasimodo was een klokkenluider, en die zou niet weten waar de klepel hangt.. tsk..

Ik vind het trouwens raar dat je man nu op Maleisië zit. Dat past helemaal niet in z'n schema, had ie op een heel ander tijdstip moeten zijn. Ik denk dat jij aan 't trollen bent.
Later is nu
Mijn LSD is overgegaan.

Ja.

Dat kan.

Maar ik had dan ook alleen trekken van LSD.

Niet full blown.

Dat niet.
Je projecteert. Heel typisch.

En trollen? Hij zit niet in Noorwegen, in m-a-l-e-i-s-i-e.

Ik mis hem enorm.

En mijn 4 kinderen (meisje, jongen, jongen, meisje, of meisje, meisje, jongen jongen, praaivusie weet je,,,) missen hem ook.
jeumig Dornik, je zit hier al zolang op het forum, we weten best wle dat het jongenmeisjejongemeisje is bij jou. Hoe vaak je daar niet over opgeschept hebt. En soms gaan trollen op reis. Dat kunnen ze.. over de Trolweg.

Elblownoare, dan had je dus geen LSD he, want dat gaat nooit over. Zeker weer een diagnosetje van de buurvrouw (of schoondochter, of schooljuf) gekregen, toen ze je even niet om zich heen kon hebben, omdat je te uitgesproken was.
Later is nu
quote:Thordis schreef op 17 september 2013 @ 14:25:

Je projecteert. Heel typisch.

En trollen? Hij zit niet in Noorwegen, in m-a-l-e-i-s-i-e.

Ik mis hem enorm.

En mijn 4 kinderen (meisje, jongen, jongen, meisje, of meisje, meisje, jongen jongen, praaivusie weet je,,,) missen hem ook.

Jij bent volgens mij mijn overbuurvrouw Doris!

Whoehahahaaha, wat gezellig!

Nóg iemand uit Grolloo! Ik bedoel natuurlijk Coevorden (hahahahaa vat je 'm, dat is een dwaalspoor)

Hoe is het met al die zoons van je?
Niet., drenser.

Is het al de 20e? Ik zit te springen om mijn toeslagen. Die man van me, de schat, heeft onze financiën voor zijn reis even op orde gebracht, ik moest natuurlijk geen last hebben van zijn reis, dus dat wilde hij zelf betalen, dus hij heeft onze financiën gescheiden. Hij zorgt altijd zó goed voor ons. Alleen werk ik natuurlijk niet, vanwege mijn LSD en 5 kinderen (is ook wat trouwens, de buurvrouw is ook zwanger hoorde ik van de overbuurvrouw. Op reis zwanger geworden, vast van een inboorling ofzo) dus het is wat krap alleen met die zorg en huurtoeslag, zo zonder inkomen van mijn man.

Is het brandnetelseizoen al begonnen? Kan ik een soepje van maken.
quote:Eleonora schreef op 17 september 2013 @ 14:37:

[...]

Jij bent volgens mij mijn overbuurvrouw Doris!

Whoehahahaaha, wat gezellig!

Nóg iemand uit Grolloo!

Hoe is het met al die zoons van je?

Oh haai! Ja wat leuk! Zou je die plaatsnaam willen weghalen, praaivusie enzo hè...

Ja, met Chiandely, Jaydendjo, Yesd'angelo en Gijs gaat het goed joh!

Chiandely woont hier nu om de hoek, aan de stationsweg, naast de Spar, bij z'n tante, was geen doen meer. Zit geen kwáád in die jongen hoor, maar verkeerde vrienden hè? En ze proberen weleens wat, die pubers, dus blowen, onder druk natuurlijk hè... En een overval, hij is net weer vrij, ik vermoed ook een beetje LSD bij hem hoor, zó herkenbaar, dus hij kan er ook niets aan doen.

(Wel die plaatsnaam even weghalen hoor, ik wil niet herkend worden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven