Mode & Beauty alle pijlers

why o why...

18-09-2013 15:22 13 berichten
Ik heb een zandloperfiguur, 1,67 maat 36-38.

Ze zeggen van zandlopers dat ze alles aan kunnen,

hier ben ik het eigenlijk niet mee eens.

Ik ben geen jurken-mens, maar iedere x als ik een legging (ja fout ik weet het, maar toch niet met een jurkje of tuniekje??) met tuniekje aan heb krijg ik opmerkingen of ik aangekomen ben .

Ik had nog wel een riempje erbij, al had ik die niet op mn taille maar eronder (taille zat niet lekker).

Ik denk dus dat deze combi waarschijnlijk het verkeerde accentueerd.

Nou ja, ik weet niet helemaal wat ik fout doe, heeft iemand advies??
Alle reacties Link kopieren
Als je het riempje onder je taille draagt, dan benadruk je je buik en je heupen. Dus toch je taille accentueren. Zandlopers kunnen niet alles aan, want de mode is heel erg recht op dit moment en dan valt je taille weg. Oftewel: lopend vierkantje (ik ook )
Some flies are too awesome for the wall
Ik had een riem om, had hem wel een beetje op mn heupen geduwd want op mn taille zat het niet lekker.

Maar goed, een paar cm naar onder accentueert al het verkeerde?

Grommm..
Het lijkt me nogal voor de hand liggend: de taille maakt het zandloperfiguur. Als je die verbloemt valt je figuur dus weg. Welk tuniek had je aan? Tuniek + legging is niet de meest elegante combinatie, als het dan ook nog de verkeerder delen accentueert zie je er misschien dikker uit.

zandloper figuur (jaja, Engelse ziekte)

kledingadvies voor het zandloperfiguur

KLedingadvies voor de 'Zandloper'

Misschien moet je ook even wat topics teruglezen (van jezelf en van anderen).
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Nee ik weet dat het niet ideaal is, maar ik dacht echt dat deze wel kon.

Niet heel wijd maar ook niet heel strak, beetje uitlopend.

Die riem zat echt maar een paar cm beneden mn taille, dacht ik althans.

Ik weet wel dat het niet ideaal is, maar ik had ff geen inspiratie (heb ik nog niet, voor morgen...heb een rechtlopende jeans liggen maar weet niet wat erboven...)
Het kan ook aan de stof liggen, dat het te stijf is en niet mooi naar je lichaam vormt. Maar iedereen heeft dit: er zijn wel basisregels maar je moet gewoon uitproberen wat goed staat en wat niet. Het ene tuniek is het andere niet, en de ene spijkerbroek met rechte pijpen zit driewerf kut terwijl een ander merk met rechte pijpen fantastisch zit. Gewoon een kwestie van kritisch winkelen en veel passen.

En als je prachtig gekleed gaat en de juiste punten benadrukt en alles past en alles zit mooi, dan nog vindt de helft van de mensen dat je er niet uitziet.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Een legging kapt de benen af. Ze lijken daardoor juist korter en dikker. Als de tuniek dan nog tot halverwege de dijen komt, lijkt dat gedeelte ook weer steviger.

Probeer eens wat mooie wikkeljurkjes.
Dat denk ik ook Tyche, het is wat dikkere stof, van dat glansspul. Beetje leerachtig, kan het niet zo goed uitleggen.

Maar goed, heb het ding in de hoek bij de kleren die weg kunnen gegooid .

M.a.w. het is dus gel*l dat zandlopers alles aan kunnen...
Ach gelul... maar net hoe je het bekijkt. Sommige kleding is gewoon zó onflatteus, dat niemand er leuk in uitziet.

Een slecht model of slechte stof blijft lelijk.
Dat was niet het geval hoor Melpomene...

Echter tuniek/legging kan echt alleen maar denk ik

als de tuniek knielengte heeft, niet korter... (tenzij je 30 kilo weegt...)

Nog meer kledingtips/plaatjes voor zandlopers?

Taille accentueren weet ik, dus vooral jasjes met taille en strakke truitjes? Das niet erg afwisselend...
Die broeken met hoge taille zijn super voor een zandloperfiguur!
Heb ik, idd helemaal top!

En verder ben ik alleen maar veroordeeld tot strakkere truitjes en getailleerde jasjes en vestjes? En jurkjes met taille en wat uilopend?

Wel jammer, van die iets wijdere tops vind ik wel leuk, met een wat strakkere broek eronder.

Echter dat is denk ik voor mijn figuur verkeerd om?

(nou ja ik krijg daar vast geen boete voor )
quote:missmonroe schreef op 20 september 2013 @ 08:10:

Wel jammer, van die iets wijdere tops vind ik wel leuk, met een wat strakkere broek eronder.

Echter dat is denk ik voor mijn figuur verkeerd om?

(nou ja ik krijg daar vast geen boete voor )Trek gewoon aan wat je leuk vindt of lekker vindt zitten. Over een paar jaar kijk je terug en ziet alles van nu er belachelijk uit.
Bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven