3000+ deel 94
vrijdag 20 september 2013 om 22:27
he chips ik ben te voorspelbaar... met 4 poten natuurlijk! maar die is ook al weer 21 weken, meneer wilde er zooo graag nog een hond bij... kiest ie een kreng uit....
Het werkritme is maar saai
Ik moest vorige week m'n id weer een keer laten zien om shag mee te krijgen ... ik voel me net de vrouwelijke benjamin button
Ik moest vorige week m'n id weer een keer laten zien om shag mee te krijgen ... ik voel me net de vrouwelijke benjamin button
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 20 september 2013 om 22:59
quote:moonenz schreef op 20 september 2013 @ 22:27:
he chips ik ben te voorspelbaar... met 4 poten natuurlijk! maar die is ook al weer 21 weken, meneer wilde er zooo graag nog een hond bij... kiest ie een kreng uit....
Gefeliciteerd dan maar
Wees blij dat ze jou nog zo jong schatten, zou zo met je willen ruilen
Gefeliciteerd dan maar
Wees blij dat ze jou nog zo jong schatten, zou zo met je willen ruilen
vrijdag 20 september 2013 om 23:04
vrijdag 20 september 2013 om 23:09
vrijdag 20 september 2013 om 23:16
vrijdag 20 september 2013 om 23:18
vrijdag 20 september 2013 om 23:30
quote:Diztel schreef op 20 september 2013 @ 23:24:
Vaak en dan vooral de periode van 2009/2010.
Precies.. ik mis bepaalde periodes hier op het forum.. De sfeer.. Dat was ooit stukken gezelliger..
Ik heb hier zo gelachen op het forum.. en zo'n leuke avonden gehad.. op het moment val ik nog wel binnen, lees zo hier en daar wat, want het blijft toch trekken.. maar diezelfde chemie heb ik niet meer... en ik vind dat erg jammer..
Vaak en dan vooral de periode van 2009/2010.
Precies.. ik mis bepaalde periodes hier op het forum.. De sfeer.. Dat was ooit stukken gezelliger..
Ik heb hier zo gelachen op het forum.. en zo'n leuke avonden gehad.. op het moment val ik nog wel binnen, lees zo hier en daar wat, want het blijft toch trekken.. maar diezelfde chemie heb ik niet meer... en ik vind dat erg jammer..