heup pijn bekend met fibro
zaterdag 21 september 2013 om 17:49
Hoi
Ik snap dat jullie geen dokter zijn maar mischiem herkenbaar
Heb sinds gisteren pijn in heup met ook pijn in onderrug
En beetje richting de lies.vanmorgen was het nog een dofe pijn dacht toen.Aha het gaat over echter na een dag schopen weet niet slim doet het nu weer fikse pijn zit nu met warmte pleister erop.Ik heb fibromelangy maar heb dit normaal niet.iemand ervaring ermee of ook al eens gehad? Wil ook niet meteen naar de dokter gaan daarom dacht ik win hier ff wat ervaringen advies in.
Ps heb moeite met schrijven
Ik snap dat jullie geen dokter zijn maar mischiem herkenbaar
Heb sinds gisteren pijn in heup met ook pijn in onderrug
En beetje richting de lies.vanmorgen was het nog een dofe pijn dacht toen.Aha het gaat over echter na een dag schopen weet niet slim doet het nu weer fikse pijn zit nu met warmte pleister erop.Ik heb fibromelangy maar heb dit normaal niet.iemand ervaring ermee of ook al eens gehad? Wil ook niet meteen naar de dokter gaan daarom dacht ik win hier ff wat ervaringen advies in.
Ps heb moeite met schrijven

zaterdag 21 september 2013 om 18:05
Bekkenklachten, SI problemen, geven karaktistiek uitstallende klachten naar de heup en lies. Opstaan vanuit zit en draaien in bed geven vaak verergering van de klachten. Mijn advies ga naar een goede chiropractor, of eventueel een osteopaat of goede fysiotherapeut. Zij zijn experts in het behandelen van rug en bekkenklachten. Huisarts doet hier niet zo veel mee, behalve pijnstillers adviseren.
Probeer zo min mogelijk te zitten, of wanneer je moet zitten op een hoge stoel. Het beste kan je liggen en bewegen/lopen afwisselen. Het wil vaak ook helpen om een kussen onder de knieën te doen bij het liggen op de rug en tussen de knielen wanneer je op je zij lig.
Probeer zo min mogelijk te zitten, of wanneer je moet zitten op een hoge stoel. Het beste kan je liggen en bewegen/lopen afwisselen. Het wil vaak ook helpen om een kussen onder de knieën te doen bij het liggen op de rug en tussen de knielen wanneer je op je zij lig.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 21 september 2013 om 18:14
dinsdag 24 september 2013 om 16:31
Hoe gaat het nu DivaFiary?
Mijn ervaring met FM is dat ik zo ineens ergens pijn kan krijgen en dat het dan een uur, een dag of een week aanhoudt. Ineens is het verdwenen, maar dan heb ik alweer ergens anders pijn.
In mijn geval kan het ook liggen aan verkeerde houding met slapen of op de bank zitten of wat dan ook. Stretchen (yoga) wil dan nog wel eens helpen. Vooral voor de rug.
Mijn ervaring met FM is dat ik zo ineens ergens pijn kan krijgen en dat het dan een uur, een dag of een week aanhoudt. Ineens is het verdwenen, maar dan heb ik alweer ergens anders pijn.
In mijn geval kan het ook liggen aan verkeerde houding met slapen of op de bank zitten of wat dan ook. Stretchen (yoga) wil dan nog wel eens helpen. Vooral voor de rug.
Later is nu
dinsdag 15 oktober 2013 om 21:06

dinsdag 15 oktober 2013 om 21:10
quote:divafiary schreef op 15 oktober 2013 @ 21:06:
Nou het gaat op en af vraag me af of het onder rug of heup zit zon rare plek ook hebben mijn knieën besloten te gaan iriteren zit er even doorheen bah ik heb welicht afgelopen zaterdag te veel gefiets maar ik fiets ider dag vreemd denk erover toch fysiotherapie te bellen. ..
overweeg eens pijnrevalidatie
bij revalidatieinstelling vaak lange wachttijden maar er zijn ook andere aanbieders
ik ben er goed van opgeknapt, ik kan en doe alles weer terwijl ik eerder vaak niet de trap op kon van de pijn
ff googelen voor waar het in jouw buurt te vinden is
Nou het gaat op en af vraag me af of het onder rug of heup zit zon rare plek ook hebben mijn knieën besloten te gaan iriteren zit er even doorheen bah ik heb welicht afgelopen zaterdag te veel gefiets maar ik fiets ider dag vreemd denk erover toch fysiotherapie te bellen. ..
overweeg eens pijnrevalidatie
bij revalidatieinstelling vaak lange wachttijden maar er zijn ook andere aanbieders
ik ben er goed van opgeknapt, ik kan en doe alles weer terwijl ik eerder vaak niet de trap op kon van de pijn
ff googelen voor waar het in jouw buurt te vinden is
maandag 25 november 2013 om 12:24

maandag 25 november 2013 om 13:23
Tramadol is er in verschillende doseringen maar zeker bij de sterkere 100 mg tabletten is het niet gek dat je een beetje duizelig wordt. Zeker als je lichaamsgewicht niet zo groot is kunnen die opiaten er stevig inhakken. Ik zou vooral eens proberen of een regelmatige hoge dosis paracetamol je niet beter helpt. Je moet een "spiegel" opbouwen dus het duurt even maar voor mij werkt het goed tegen pijn.