straatfeest, nare buren...
zaterdag 21 september 2013 om 22:43
Mijn buren hebben bedacht om vandaag een straatfeest te houden.
Ik hou daar helemaal niet van, en heb me afzijdig gehouden.
Kreeg gisteren wel een briefje in de brievenbus, of ik mijn auto weg wilde halen.
Nu ben ik de beroerdste niet, dus dat heb ik gedaan: plempen ze een springkussen voor mijn deur!!
Zonder enig overleg!
Ik ben het inmiddels aardig zat, ondertussen zit er aardig wat drank in dus ik durf niet te gaan vragen of ze wat zachter kunnen doen.
De laatste keer dat ik iets aan een buurvrouw vroeg begon ze als een tokkie naar me te schreeuwen...
Wat nu? Wat zijn mijn rechten als bewoner van deze straat? Wat te doen?
Ik hou daar helemaal niet van, en heb me afzijdig gehouden.
Kreeg gisteren wel een briefje in de brievenbus, of ik mijn auto weg wilde halen.
Nu ben ik de beroerdste niet, dus dat heb ik gedaan: plempen ze een springkussen voor mijn deur!!
Zonder enig overleg!
Ik ben het inmiddels aardig zat, ondertussen zit er aardig wat drank in dus ik durf niet te gaan vragen of ze wat zachter kunnen doen.
De laatste keer dat ik iets aan een buurvrouw vroeg begon ze als een tokkie naar me te schreeuwen...
Wat nu? Wat zijn mijn rechten als bewoner van deze straat? Wat te doen?
zaterdag 21 september 2013 om 22:54
Hier ook een buurtbbq, ben er 1 keer geweest toen we hier nieuw waren en dat was 1 keer teveel. Geen normale buur te bekennen ( die wisten natuurlijk al beter...), alleen maar tokkies, het ging alleen maar over poep, plas en seks! Het ging dan ook meer om de drank dan om het eten. Voelde me hoogst ongemakkelijk!
zaterdag 21 september 2013 om 22:57