Zusje gaat samenwonen
vrijdag 13 juni 2008 om 13:15
Goh Ienimimi, ze gaat gewoon samenwonen. Het contact is niet alleen afhankelijk van haar, ook jij kan een goed aandeel hierin leveren. De dingen die je nu opnoemt hoeven helemaal niet weg te vallen, je zult er alleen wat anders mee om moeten gaan.
Wacht er gewoon even mee om het hierover met haar te hebben, laat haar even lekker bezig zijn met samenwonen.
Sterkte en kop op!
Wacht er gewoon even mee om het hierover met haar te hebben, laat haar even lekker bezig zijn met samenwonen.
Sterkte en kop op!
vrijdag 13 juni 2008 om 13:30
nou ienimimie ik begrijp heel goed wat je voelt hoor,want ik had t zelf kunnen schrijven een maandje of 2 geleden,toen gebeurde het bij mij namelijk.(klinkt zo wel heel errug,ha ha)
en ik weet ook van mijn zusje dat ze veel slechter in mensen (vriendschappen) onderhouden is dan ik,dus moet bijna alles van mijn kant komen nu,en dat is niet leuk,en doet best wel pijn ook.
dus snap heel goed wat je bedoelt en dat je haar zal gaan missen!
sterkte meis
en ik weet ook van mijn zusje dat ze veel slechter in mensen (vriendschappen) onderhouden is dan ik,dus moet bijna alles van mijn kant komen nu,en dat is niet leuk,en doet best wel pijn ook.
dus snap heel goed wat je bedoelt en dat je haar zal gaan missen!
sterkte meis
.
vrijdag 13 juni 2008 om 14:43
Toen mijn tweelingzus ging samenwonen had ik het er ook heel moelijk mee. We woonden in dezelfde stad en toen ging ze opeens verhuizen naar een stad hier ruim een uur reizen hier vandaan. Dat is nu 3,5 jaar geleden en ik mis haar nog steeds. We zien elkaar een heel stuk minder. Als we elkaar dan zien, is het wel heel erg leuk! Ben heel blij dat zij gelukkig is. Dat vind ik het allerbelangrijkst. Inmini, hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?