Zusje gaat samenwonen

13-06-2008 11:38 13 berichten
.
Alle reacties Link kopieren

herkenbaar, ik had dit met een vriendin van mij. Je weet dat niets altijd maar hetzelfde kan blijven, ook niet je vriendschappen (en voor jou je zussenband), maar afscheid nemen is toch altijd een beetje
Goh Ienimimi, ze gaat gewoon samenwonen. Het contact is niet alleen afhankelijk van haar, ook jij kan een goed aandeel hierin leveren. De dingen die je nu opnoemt hoeven helemaal niet weg te vallen, je zult er alleen wat anders mee om moeten gaan.

Wacht er gewoon even mee om het hierover met haar te hebben, laat haar even lekker bezig zijn met samenwonen.

Sterkte en kop op!
.
nou ienimimie ik begrijp heel goed wat je voelt hoor,want ik had t zelf kunnen schrijven een maandje of 2 geleden,toen gebeurde het bij mij namelijk.(klinkt zo wel heel errug,ha ha)

en ik weet ook van mijn zusje dat ze veel slechter in mensen (vriendschappen) onderhouden is dan ik,dus moet bijna alles van mijn kant komen nu,en dat is niet leuk,en doet best wel pijn ook.

dus snap heel goed wat je bedoelt en dat je haar zal gaan missen!

sterkte meis
.
.
Ieninminie mag altijd even langs komen bij ons

We, Bert en ik wonen toch in dezelfde straat dus geen problemo

voor een of en praatje
.
Zet je de koffie voor me klaar?

Blokje kaas kun je krijgen..........
Toen mijn tweelingzus ging samenwonen had ik het er ook heel moelijk mee. We woonden in dezelfde stad en toen ging ze opeens verhuizen naar een stad hier ruim een uur reizen hier vandaan. Dat is nu 3,5 jaar geleden en ik mis haar nog steeds. We zien elkaar een heel stuk minder. Als we elkaar dan zien, is het wel heel erg leuk! Ben heel blij dat zij gelukkig is. Dat vind ik het allerbelangrijkst. Inmini, hoe oud ben jij dan als ik vragen mag?
.
wat ontzettend lief! Ik wou dat ik zo'n zus had...
mijn zusje en ik schelen 10 jaar en hebben een ontzettende sterke band. Ze woont 2 uur rijden bij me vandaan maar we voelen het altijd als de 1 wat heeft of niet.

We msn en en bellen wel redelijk vaak!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven