30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
zondag 29 september 2013 om 13:04
zondag 29 september 2013 om 14:36
Gisteren de helft van ripped 1 voor de 6de keer gedaan, toen moest ik douchen om de trein nog te kunnen halen. Gelukkig had ik vrijdag ook al geprobeerd een interval training te doen op de hometrainer (2 intervallen gedaan), samen vind ik het net aan 1 training
.
Vandaag was het mooi weer, dus heb ik 38 km gefietst. Was alleen en er stond een straffe wind, dus ik was erg blij met het gemiddelde van 23 km per uur.
Vandaag was het mooi weer, dus heb ik 38 km gefietst. Was alleen en er stond een straffe wind, dus ik was erg blij met het gemiddelde van 23 km per uur.
zondag 29 september 2013 om 21:58
Hai,
Lees al even mee, maarre heb nu een praktisch vraagje, ben nu bij les 9 van level 2, dus ben bij na toe aan level 3....
Hebben jullie een linkje op youtube ? Ik kan het namelijk niet vinden. Thnx!
Verder heerlijk om te 'shredden', sla alleen af en toe een dagje over, dus het komt neer op een dag of 45, ach..
Lees al even mee, maarre heb nu een praktisch vraagje, ben nu bij les 9 van level 2, dus ben bij na toe aan level 3....
Hebben jullie een linkje op youtube ? Ik kan het namelijk niet vinden. Thnx!
Verder heerlijk om te 'shredden', sla alleen af en toe een dagje over, dus het komt neer op een dag of 45, ach..
maandag 30 september 2013 om 19:21
Hallo twisted.
Ik fiets tegenwoordig een klein beetje, meestal in het weekend. Dan doe ik ongeveer 2 uurtjes en ook nog ff in het centrum lopen. Met mijn ipod en lekker muziekje is het best lekker.
Ik las dat je shred heb voltooid en 3 kilo ben afgevallen. Heb je ook het dieet gevolgd? En hoeveel woog je in het begin?
Ik ben benieuwd omdat ik niet weet of mijn streefgewicht realistisch is. Ik ben ook van plan om hierna ripped te doen.
Ik fiets tegenwoordig een klein beetje, meestal in het weekend. Dan doe ik ongeveer 2 uurtjes en ook nog ff in het centrum lopen. Met mijn ipod en lekker muziekje is het best lekker.
Ik las dat je shred heb voltooid en 3 kilo ben afgevallen. Heb je ook het dieet gevolgd? En hoeveel woog je in het begin?
Ik ben benieuwd omdat ik niet weet of mijn streefgewicht realistisch is. Ik ben ook van plan om hierna ripped te doen.
There is only one way to avoid criticism: do nothing, say nothing, and be nothing.
dinsdag 1 oktober 2013 om 10:39
Ik volg geen dieet, maar eet normaal. Ontbijt - lunch - diner en naar behoefte een tussendoortje. Ik ontzeg mezelf niets, eet gewoon koolhydraten enzo, maar maak wel bepaalde keuzes. Dus geen hagelslag op brood èn een koekje bij de koffie èn een toetje na het eten, maar 1 van die drie is prima op een dag. Daarnaast heb ik keurig geshred. In 6 weken tijd ben ik 3 kilo kwijt. Ik moet nu nog 4 kilo afvallen voor een gezond gewicht (BMI 25).
Ik denk trouwens dat ik geen volledig programma meer ga volgen, maar van alles ga mixen.
Ik denk trouwens dat ik geen volledig programma meer ga volgen, maar van alles ga mixen.
I am surrounded by morons
zondag 6 oktober 2013 om 14:48
Ik heb donderdagavond wedstrijd gehad.
Gisteren de hele middag buiten gespeeld met mijn neefjes en nichtjes, dus voetballen, ateletiekken, rennen, vangen en andere fysieke dingen met 4 2 tot 4 jarigen. Ik was kapot aan het eind van de dag. Geen sport, maar wel intensief genoeg
Vandaag weer gefietst, 45km met iemand die he terg goed kon, dus de hele tijd in zijn slip stream gezeten, maar toch weer 1 uur en 40 minuten met verhogde hartslag aan de slag geweest.
Jullie nog aan de slag geweest?
Yellow? Twisted? Meds? Pina?
Gisteren de hele middag buiten gespeeld met mijn neefjes en nichtjes, dus voetballen, ateletiekken, rennen, vangen en andere fysieke dingen met 4 2 tot 4 jarigen. Ik was kapot aan het eind van de dag. Geen sport, maar wel intensief genoeg
Vandaag weer gefietst, 45km met iemand die he terg goed kon, dus de hele tijd in zijn slip stream gezeten, maar toch weer 1 uur en 40 minuten met verhogde hartslag aan de slag geweest.
Jullie nog aan de slag geweest?
Yellow? Twisted? Meds? Pina?
maandag 7 oktober 2013 om 14:20
Nou ja zeg, was dit topic gewoon afgezakt naar pagina 2...
Ik wilde vandaag eigenlijk een pittige HIIT doen, maar heb nog flink veel spierpijn van de eerdere workouts afgelopen week dus ik houd het even bij een half uurtje pilates. Beetje rustig aan.
Verder nog iemand gesport, behalve Kaaaatje en ik?
Ik wilde vandaag eigenlijk een pittige HIIT doen, maar heb nog flink veel spierpijn van de eerdere workouts afgelopen week dus ik houd het even bij een half uurtje pilates. Beetje rustig aan.
Verder nog iemand gesport, behalve Kaaaatje en ik?
maandag 7 oktober 2013 om 14:26
maandag 7 oktober 2013 om 18:07
Ik heb vanochtend weer geshred. Dit is de 5de keer in 8 dagen en ik begin het eindelijk makkelijker te vinden. De tijd gaat ook veel sneller. Het enige nadeel is dat ik op me hoofd zweet en aangezien ik me haren stijl op zondag is dat niet zo fijn.
There is only one way to avoid criticism: do nothing, say nothing, and be nothing.
maandag 7 oktober 2013 om 22:47
Ik ben tot 27/30 gekomen, maar merk dat ik snel verveeld raak. Dus heb daarna 1 keer Ripped gedaan (al leuker) en de eerste workout van Body Revalution. Verder nog een uur met PT, en dat is iedere keer wat anders: interval, gewichten en kort (maar snel tempo) op de loopband.
Het gaat nog steeds traaaag. Na vier weken blijkt mijn spiermassa met 1 % omhoog te zijn gegaan en vetpercentage met 1,5 procent omlaag. Ik heb nog een lange weg te gaan...
Afgelopen weekend kreeg ik vrij van mijn eetplan. Dat was fijn, had het even helemaal gehad. Afvallen lukt zeer moeizaam. Maar goed, we gaan stug door. Overigens heb ik best lekkere dingen gegeten, maar zeker niet 'volgevreten'. Gewoon lekker, maar met redelijke mate. In het weekend ook nog minuutje of twintig intervalletjes met hardlopen gedaan. Zwaar!!
Donderdag weer trainen, morgen hardlopen en Jillian maar weer eens opzoeken.
Het gaat nog steeds traaaag. Na vier weken blijkt mijn spiermassa met 1 % omhoog te zijn gegaan en vetpercentage met 1,5 procent omlaag. Ik heb nog een lange weg te gaan...
Afgelopen weekend kreeg ik vrij van mijn eetplan. Dat was fijn, had het even helemaal gehad. Afvallen lukt zeer moeizaam. Maar goed, we gaan stug door. Overigens heb ik best lekkere dingen gegeten, maar zeker niet 'volgevreten'. Gewoon lekker, maar met redelijke mate. In het weekend ook nog minuutje of twintig intervalletjes met hardlopen gedaan. Zwaar!!
Donderdag weer trainen, morgen hardlopen en Jillian maar weer eens opzoeken.
maandag 7 oktober 2013 om 23:13
nee die apparaten meten vocht, ze kunnen geen vet van massa scheiden. Een plooimeting is een aardige graadmeter, maar als je echt je verhouding vet/massa wilt weten moet je een onderwatermeting laten doen, en zelfs dat is niet op de procent nauwkeurig. Meet morgen/ volgende week maar weer, dan zal je zien dat er ineens heel wat anders uit kan komen.
Die apparaten zitten er soms meer dan 50% naast
Die apparaten zitten er soms meer dan 50% naast
maandag 7 oktober 2013 om 23:24
Oke, dan zal ik meneer de trainer even aan zijn sportjasje trekken.
Maar goed, ik heb in ieder geval door dat vet kwijtraken echt langzaam gaat. En spieren opbouwen duurt volgens mij ook langer dan 'drie lesjes shredden' - Ik geloof de dames die zeggen dat ze na een paar keer hardlopen 'meer wegen, omdat spieren meer wegen dan vet.' (Sowieso: ik kan een halve marathon lopen, maar no way dat ik daar gespierd van raak(te) of van afviel - en dan train je best vaak).
Ik vind trainen met hem wel fijn, ook omdat hij me corrigeert én hij de apparatuur heeft. (meerder losse gewichten, KT-apparatuur).
Maar goed, ik heb in ieder geval door dat vet kwijtraken echt langzaam gaat. En spieren opbouwen duurt volgens mij ook langer dan 'drie lesjes shredden' - Ik geloof de dames die zeggen dat ze na een paar keer hardlopen 'meer wegen, omdat spieren meer wegen dan vet.' (Sowieso: ik kan een halve marathon lopen, maar no way dat ik daar gespierd van raak(te) of van afviel - en dan train je best vaak).
Ik vind trainen met hem wel fijn, ook omdat hij me corrigeert én hij de apparatuur heeft. (meerder losse gewichten, KT-apparatuur).