Als vrouw

05-10-2013 23:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een 38-jarige man, en ben er sinds kort achter dat ik mij af en toe als vrouw wil kleden. Vandaag een jurkje gekocht, en had al schoenen, lingerie en een pruik. Best dom wellicht, maar ik merk dat ik me hier prettig bij voel. Ben geen homo, val 100% op vrouwen, al zullen sommigen dat niet geloven.

Ik doe dit niet uit geilheid o.i.d., maar merk aan mezelf dat ik het wel spannend zou vinden om als "vrouw" een keer sex te hebben. Met een vrouw, dat dan weer wel.

Het is raar, stom wellicht, maar ik ben gewoon benieuwd hoe dat is.

Sla ik door, en denken jullie dat ik een zoekende in de woestijn zal zijn?

Ook "negatieve" reacties zijn uiteraard welkom. Kan wel wat hebben ;)

Liefs
Ik wil graag eens als vrouw verkleed
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo hee, nadat je je gisteren nog schaamde om überhaupt iets aan te trekken ben je in die 24 uur wel aan het doorslaan zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat heb je ons gisteren ook al meegedeeld. Lijkt me wel voldoende.
Waarom zou je aan het doorslaan zijn? Gewoon doen lijkt me als je een partner hebt die dat ook ziet zitten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2013 @ 23:50:

Ik wil graag eens als vrouw verkleedIk dus ook ;)
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 oktober 2013 @ 23:50:

Ik wil graag eens als vrouw verkleed

Aha. Juist.

Nou TO dan stel ik voor je om je rok, pruik en hakken te gaan aantrekken en je partner een voorstel te doen die hij/zij niet kan weigeren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
FOTOOOO
quote:Enn schreef op 05 oktober 2013 @ 23:50:

Waarom zou je aan het doorslaan zijn? Gewoon doen lijkt me als je een partner hebt die dat ook ziet zitten.Thnx!
quote:rajab schreef op 05 oktober 2013 @ 23:51:

[...]

Ik dus ook ;)Jawel maar je praat nu tegen jezelf hè? Beetje schizo vind je niet?
quote:christiane schreef op 05 oktober 2013 @ 23:53:

FOTOOOOHaha wellicht prive!
quote:Enn schreef op 05 oktober 2013 @ 23:53:

[...]

Jawel maar je praat nu tegen jezelf hè? Beetje schizo vind je niet?

Was even in de war ;)

En helaas, geen partner op dit moment.
quote:rajab schreef op 05 oktober 2013 @ 23:56:

[...]

Was even in de war ;)

En helaas, geen partner op dit moment.Ga naar een prostituee. Hier hengelen is geen optie.
En gisteren was het niets seksueels............
Fapper de fap fap
quote:rajab schreef op 05 oktober 2013 @ 23:56:

[...]

Was even in de war ;)

En helaas, geen partner op dit moment.Wat een verrassing zeg. Goh. Echt zo niet verwacht dit.

Hier ga je die ook niet vinden hoor en wees maar niet zo dom om zo maar mensen op dit forum een PB berichten te sturen want die worden hier negen van de tien keer daarna óók direct gerapporteerd.

Www.prostituedirect.nl lijkt me een betere optie.
quote:Fame schreef op 06 oktober 2013 @ 00:02:

En gisteren was het niets seksueels............Niet eens? Het kan in één dag evolueren natuurlijk hè? Iets met natuur en den mensch in rokjes enzo.
quote:Fame schreef op 05 oktober 2013 @ 23:50:

Zo hee, nadat je je gisteren nog schaamde om überhaupt iets aan te trekken ben je in die 24 uur wel aan het doorslaan zeg.Idd wat 24 uur niet kan doen
Komttt
Dit topic vernield alle geloofwaardigheid van gisteren (!).

Mss kan je, bij je outfit als accessoire, een leuk, vrouwelijk hengeltje dragen.
Gisteren moest je nog schoenen kopen en nu heb je ze al.quote:Ik zal vanavond met kousen en lingerie beginnen (want al in huis) en morgen op zoek naar leuke pumps en jurkje..!! Spannend!!Wat wil je nu precies rajab?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west Of 't wer altied wel weer licht
Zo, jij gaat hard .
haha
Let the sun shine
haha
Let the sun shine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven