Gezondheid alle pijlers

Vraagje over buikgriep

09-10-2013 16:45 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een stomme vraag misschien. Zoontje had vorige week een buikgriep virusje. Spuugde meer dan normaal (maar zeker niet alles) en 1x flink diarree. Nu 5/6 dagen verder lijkt alles weer redelijk normaal alleen de kleur van zijn ontlasting nog niet helemaal.

Ik heb ook een virusje sinds zaterdag. Ik denk van hem. Niet spugen maar wel vaak misselijk en diarree. Vandaag is het weer erger dan afgelopen dagen. Heel irritant.

Maar kan ik nu ook zoontje weer aansteken? Of is hij even beschermd zeg maar? Daar ben ik namelijk bang voor omdat hij vrijdag een maagsonde operatief geplaatst krijgt en ziekig betekent dat het niet door gaat.

Ik probeer wel zo vaak mogelijk mijn handen te wassen enzo maar ben natuurlijk wel degene die de hele dag voor hem zorgt, voedingen klaarmaakt, etc.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Je kunt niet zeker weten of hij hetzelfde virusje had als jij nu. Indien dat het geval is en hij is er op eigen houtje bovenop gekomen, zou hij nu immuun moeten zijn voor dit specifieke virus.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel hetzelfde virusje. Ik heb anders nooit buikgroep. Overgeeffobie dus ik ben extreem hygienisch. Maar met een dreumes die spuugt en van top tot teen onder de diarree zit wordt dat lastiger
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Wat Ephina zegt. Je kunt nooit 100 procent zeker weten dat het hetzelfde virus is, maar de kans is best groot, zoals je zelf ook al beschrijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven