Mode & Beauty alle pijlers

Aleppo zeep, waar te koop?

16-10-2013 21:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Waar kan je Aleppozeep kopen? Niet online maar in een winkel. Online betaal je ontzettend veel verzendkosten en dat wil ik niet.

Vast bedankt!!
Ik heb het een tijdje terug in een boekwinkel gezien, vreemd genoeg.

Maar ben je je ervan bewust dat Aleppo compleet in puin is geschoten? Daar staat geen zeepfabriek meer overeind (tenminste, niet in het oude centrum). Ik vraag me af in hoeverre de echte aleppozeep dus nog verkrijgbaar is.

Gelukkig heb ik nog een voorraadje, het is er fijn spul.
Bij de natuurvoedingswinkel?
Ja helaas heerst de oorlog daar. Maar misschien is het nog wel te verkrijgen in Nederland...
bij de Turk, kost haast niets
quote:Phips schreef op 17 oktober 2013 @ 09:26:

bij de Turk, kost haast niets

Ik ben ook op zoek naar Aleppo zeep. Heb het wel gevonden in een speciale drogisterij, maar daar is het heel duur.

Bij de Turkse supermarkt hebben ze het niet.

Wie weet of het ergens voor een schappelijke prijs te krijgen is? (niet online)
Nogmaals: bij de turkse winkel!
quote:Phips schreef op 12 maart 2014 @ 17:20:

Nogmaals: bij de turkse winkel!Maar bij onze Turkse supermarkt hebben ze het niet, ik heb dat nagevraagd.
Nablus zeep, of welke andere puur olijfoliezeep.
wat raar wollenstonecraft, en jammer. Het lijkt wel of alleen "mijn " turk het heeft, ik hoor heel veel mensen dat de turk het niet heeft.
quote:Phips schreef op 12 maart 2014 @ 18:18:

wat raar wollenstonecraft, en jammer. Het lijkt wel of alleen "mijn " turk het heeft, ik hoor heel veel mensen dat de turk het niet heeft.

Inderdaad jammer, misschien kom ik het toch nog eens tegen ergens bij een soort turkse of midden oosterse toko.

Ik koop het toch wel want vind het heel fijn voor mijn huid, maar als het goedkoper kan is dat wel fijn.
quote:hadjememaarklojo schreef op 12 maart 2014 @ 18:12:

Nablus zeep, of welke andere puur olijfoliezeep.Dank je voor de tip, ik ga dat eens bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven