Aleppo zeep, waar te koop?
woensdag 16 oktober 2013 om 21:54
Ik heb het een tijdje terug in een boekwinkel gezien, vreemd genoeg.
Maar ben je je ervan bewust dat Aleppo compleet in puin is geschoten? Daar staat geen zeepfabriek meer overeind (tenminste, niet in het oude centrum). Ik vraag me af in hoeverre de echte aleppozeep dus nog verkrijgbaar is.
Gelukkig heb ik nog een voorraadje, het is er fijn spul.
Maar ben je je ervan bewust dat Aleppo compleet in puin is geschoten? Daar staat geen zeepfabriek meer overeind (tenminste, niet in het oude centrum). Ik vraag me af in hoeverre de echte aleppozeep dus nog verkrijgbaar is.
Gelukkig heb ik nog een voorraadje, het is er fijn spul.
woensdag 12 maart 2014 om 16:27
quote:Phips schreef op 17 oktober 2013 @ 09:26:
bij de Turk, kost haast niets
Ik ben ook op zoek naar Aleppo zeep. Heb het wel gevonden in een speciale drogisterij, maar daar is het heel duur.
Bij de Turkse supermarkt hebben ze het niet.
Wie weet of het ergens voor een schappelijke prijs te krijgen is? (niet online)
bij de Turk, kost haast niets
Ik ben ook op zoek naar Aleppo zeep. Heb het wel gevonden in een speciale drogisterij, maar daar is het heel duur.
Bij de Turkse supermarkt hebben ze het niet.
Wie weet of het ergens voor een schappelijke prijs te krijgen is? (niet online)
woensdag 12 maart 2014 om 18:51
quote:Phips schreef op 12 maart 2014 @ 18:18:
wat raar wollenstonecraft, en jammer. Het lijkt wel of alleen "mijn " turk het heeft, ik hoor heel veel mensen dat de turk het niet heeft.
Inderdaad jammer, misschien kom ik het toch nog eens tegen ergens bij een soort turkse of midden oosterse toko.
Ik koop het toch wel want vind het heel fijn voor mijn huid, maar als het goedkoper kan is dat wel fijn.
wat raar wollenstonecraft, en jammer. Het lijkt wel of alleen "mijn " turk het heeft, ik hoor heel veel mensen dat de turk het niet heeft.
Inderdaad jammer, misschien kom ik het toch nog eens tegen ergens bij een soort turkse of midden oosterse toko.
Ik koop het toch wel want vind het heel fijn voor mijn huid, maar als het goedkoper kan is dat wel fijn.