seksgeluiden

18-10-2013 13:23 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
k heb echt een hekel aan seksgeluiden. zijn er tips voor minder geluid van beneden?:P (doe het trouwens altijd met condoom!)
quote:chocoladerijstwafel schreef op 18 oktober 2013 @ 13:54:

Ander standje?het standaard standje vind ik toch het prettigst
quote:camilla16 schreef op 18 oktober 2013 @ 13:42:

[...]

ik kijk toch eerder naar de vent zelf:p en met deze heb ik t wel getroffenMaar vertel nou eens waarom je er zo'n hekel aan hebt.....vind je het genant? Schaam je je ervoor? Dat hoeft niet hoor, veel vrouwen overkomt t weleens.
Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:p
Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:p
quote:Fame schreef op 18 oktober 2013 @ 14:01:

[...]

Kletsen! En Du Hast!kletsen met of zonder 'l' ertussen ?
quote:camilla16 schreef op 18 oktober 2013 @ 14:05:

Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:pseks is nou eenmaal niet steriel en perfect. deal with it
quote:puddelientje123 schreef op 18 oktober 2013 @ 14:05:

[...]

kletsen met of zonder 'l' ertussen ? Nee joh, met. Tis Frans! Net een wijf.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:pSeks is een levenslange leerweg. En ooit leer je dat seks eigenlijk vies hoort te zijn, met vlekken en geluiden.

Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:pVind je vriend het zelf wel opwindend als hij t sopgeluid hoort? Voor een jongen betekent dit vaak dat je goed opgewonden raakt van hem he, dus hoe natter hoe beter (voor mannen dan).
quote:Fame schreef op 18 oktober 2013 @ 14:06:

[...]

Nee joh, met. Tis Frans! Net een wijf. Du hast gelijk
quote:kadanz schreef op 18 oktober 2013 @ 13:25:

Je kunt een ontluchtingsgat aanbrengen.
quote:Fame schreef op 18 oktober 2013 @ 14:08:

[...]

Seks is een levenslange leerweg. En ooit leer je dat seks eigenlijk vies hoort te zijn, met vlekken en geluiden.+1
Soppen en ploppen hoort er gewoon bij. Anders 8 dekens eroverheen leggen.

En ik dacht echt dat het topic zou gaan over het gekreun en gesteun van de buren .
Fijne muziek aanzetten?
nou de beste tip, die ik je geven kan om geen geluiden meer te krijgen is stoppen.
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik vind dergelijke geluiden juist extra opwindend. Of ben ik de enige? Geeft de seks juist een extra 'laag'.

En wat Fame zegt; zodra je accepteert dat seks niets anders is dan een vieze bedoening (het uitwisselen van elkaars lichaamsvochten), heb je er veel meer plezier in.

Wees blij dat je geluiden hoort en je jezelf vies voelt na een potje. Lijkt me toch het ultieme gevoel van seks; dat je elkaar hebt gevoeld en elkaar hebt weten te bevochtigen.

Niet teveel over nadenken!
Ik zou als ik jou was onmiddelijk stoppen, dit kan niet goed voor je mentale welzijn zijn. Stop nu het nog kan, en nee, niet sop nu het nog kan.

Hou de eer bij jezelf, laat het hem vooral niet merken wat voor smerig lichaam je eigenlijk bezit.

Anders zou ik het gewoon uitmaken, dit gaat te ver
Over welke seksgeluiden hebben we het eigenlijk?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 18 oktober 2013 @ 22:14:

Over welke seksgeluiden hebben we het eigenlijk?Gesop en lucht.
Doe oordoppen in je oren,wat een zeik onderwerp zeg!
quote:Fame schreef op 18 oktober 2013 @ 22:17:

[...]

Gesop en lucht.

Ok.

In willekeurige volgorde dan:

1. Het klooster in

2. Daar celibatair zijn, anders helpt het niet

3. In therapie gaan

4. Oordoppen in

5. Accepteren

6. Genieten
Je bent zelf een theepot

Het is eigenlijk voornamelijk het gevoel, maar het bijkomende geluid maakt het al helemaal onaangenaam:S Ik kan me wel over schaamte heenzetten mja had het liever geruisloos:pGeruisloze seks? Ik kan me eerlijk gezegd niets saaiers voorstellen dan dat. Alleen al van de gedachte droog ik op.
Is juist opwindend toch!

dat warme vocht klotsend als een warm bad langs de penis bij de penetratie

het tempo horen aan de sop geluiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven