Domme dingen
vrijdag 18 oktober 2013 om 16:43
Ik was al zeker een anderhalf uur op zoek naar een topic waarin een vrouw vertelde dat ze er net achter was gekomen dat haar man een meisje van 22 zwanger had gemaakt. Ik wilde graag weten hoe het was afgelopen dus heb ik me rot gezocht. Topic was nergens meer te vinden. Teleurgesteld ben ik naar de wc gegaan en wat ligt er daar op de boekenplank? Het boek dat ik gister las! Het verhaal stond daar in, ik heb het nooit op viva gelezen! Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan.
Doen jullie ook wel eens domme dingen? Vertel, dan voel ik me eventjes wat minder dom en kunnen we samen lachen.
Doen jullie ook wel eens domme dingen? Vertel, dan voel ik me eventjes wat minder dom en kunnen we samen lachen.
vrijdag 18 oktober 2013 om 16:54
Wel 100!
Ik heb ook eens wekenlang gezocht naar een cd uit een box van drie; al mijn huisgenoten beschuldigd van diefstal, uiteindelijk maar naar de winkel gegaan om een nieuwe te kopen (want geleend van een vriendin). Blijkt ie maar uit twee cd's te bestaan. Heb me kapot gezocht naar een niet-bestaande cd...
Ach, achteraf lach je erom.
Ik heb ook eens wekenlang gezocht naar een cd uit een box van drie; al mijn huisgenoten beschuldigd van diefstal, uiteindelijk maar naar de winkel gegaan om een nieuwe te kopen (want geleend van een vriendin). Blijkt ie maar uit twee cd's te bestaan. Heb me kapot gezocht naar een niet-bestaande cd...
Ach, achteraf lach je erom.
vrijdag 18 oktober 2013 om 17:27
Oei, herkenbaar. Op zoek zijn naar mijn huissleutels, zeker wetend dat ze niet aan het haakje hingen. Overal gezocht, en waar hingen ze stiekem toch? Juist.
En heb het regelmatig dat ik in mijn hoofd mezelf voor het slapen gaan de iPad aan de oplader zie hangen, en dat de volgende ochtend blijkt dat ik dat helemaal niet heb gedaan. Of we hebben kabouters thuis, of ik droom al....
En heb het regelmatig dat ik in mijn hoofd mezelf voor het slapen gaan de iPad aan de oplader zie hangen, en dat de volgende ochtend blijkt dat ik dat helemaal niet heb gedaan. Of we hebben kabouters thuis, of ik droom al....
vrijdag 18 oktober 2013 om 17:54
Ik boodschappen doen bij de AH om de hoek, wil afrekenen, portemonnee weg! Ik hen gevraagd het mandje even te laten staan, kon ik thuis even zoeken (was eerst 3x de winkel doorgelopen om te kijken of hij ergens lag, op de grond, in schappen, noem maar op).
Ik dacht; 'misschien in de verkeerde jaszak gedaan' (meerdere jassen aan de kapstok). Ik thuis hele huis over de kop, zelfs in de koelkast gekeken.. Begon hem aardig te flippen, behoorlijk geldbedrag in de portemonnee, net nieuwe ID-kaart, al mijn pasjes.. Kon wel janken!
Stond op het punt om al mijn passen te gaan blokkeren toen ik me opeens realiseerde dat ik echt MET portemonnee de AH ben binnengelopen. En dat ik hem in het mandje had gelegd toen ik binnenliep (liep namelijk met een tas te sjouwen, anders had ik mijn handen zo vol).
Dus ik schoorvoetend terug en JA HOOR. Onderin het mandje, verstopt onder m'n boodschappen
Snap nog steeds niet waarom ik mijn portemonnee niet gewoon in mijn tas heb gedaan ipv het mandje toen ik vond dat ik mijn handen vol had, maar ok.
Ik dacht; 'misschien in de verkeerde jaszak gedaan' (meerdere jassen aan de kapstok). Ik thuis hele huis over de kop, zelfs in de koelkast gekeken.. Begon hem aardig te flippen, behoorlijk geldbedrag in de portemonnee, net nieuwe ID-kaart, al mijn pasjes.. Kon wel janken!
Stond op het punt om al mijn passen te gaan blokkeren toen ik me opeens realiseerde dat ik echt MET portemonnee de AH ben binnengelopen. En dat ik hem in het mandje had gelegd toen ik binnenliep (liep namelijk met een tas te sjouwen, anders had ik mijn handen zo vol).
Dus ik schoorvoetend terug en JA HOOR. Onderin het mandje, verstopt onder m'n boodschappen
Snap nog steeds niet waarom ik mijn portemonnee niet gewoon in mijn tas heb gedaan ipv het mandje toen ik vond dat ik mijn handen vol had, maar ok.
vrijdag 18 oktober 2013 om 18:58
IK wilde afrekenen bij de kassa in de supermarkt, shit, pasje weg! Ik had 'm 10 minuten daarvoor nog gebruikt bij het tanken, had het pasje vast daar laten liggen. Teruggereden naar het tankstation, pasje was er natuurlijk niet meer. (was een self service tankstation). Snel naar huis gereden, bank gebeld om pasje te laten blokkeren. Pasje was net geblokkeerd, voelde ik 'm ineens in mijn BH zitten.... Waarom ik 'm daar in had gedaan ipv in mijn portomonnee, geen idee.
vrijdag 18 oktober 2013 om 19:37
Ik was een tijdje geleden na mn werk onderweg nog even naar de supermarkt.
Ik liep eruit richting mijn fiets.
Ik checkte nog even in mijn tas om te kijken waar mijn sleutels lagen.
Die zaten er dus niet in.
Ik chagrijnig terug naar mijn werk, ongeveer 10 minuten.
Hele gebouw onderste boven gekeerd, maar geen sleutels.
Ik gestressed weer op de fiets waar ik mij bedacht dat ik voor de zekerheid nog maar even terug ging naar de supermarkt.
Waar ze dus lagen, gloeiende gloeiende gloeiende....
Ik ben ook wel eens mijn bril kwijt terwijl die op mijn hoofd zit
Oww en ik wilde laatst bij het opruimen van mijn boodschappen een pakje thee in de koelkast zetten...juist ja...
Ik liep eruit richting mijn fiets.
Ik checkte nog even in mijn tas om te kijken waar mijn sleutels lagen.
Die zaten er dus niet in.
Ik chagrijnig terug naar mijn werk, ongeveer 10 minuten.
Hele gebouw onderste boven gekeerd, maar geen sleutels.
Ik gestressed weer op de fiets waar ik mij bedacht dat ik voor de zekerheid nog maar even terug ging naar de supermarkt.
Waar ze dus lagen, gloeiende gloeiende gloeiende....
Ik ben ook wel eens mijn bril kwijt terwijl die op mijn hoofd zit
Oww en ik wilde laatst bij het opruimen van mijn boodschappen een pakje thee in de koelkast zetten...juist ja...
vrijdag 18 oktober 2013 om 19:39
vrijdag 18 oktober 2013 om 19:56