Fotoshoot met mijn vriend

25-10-2013 15:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor maandag as een fotoshoot geregeld samen met mijn vriend. Het betreft een shoot in het bos. Weet iemand van jullie leuke poses? Ik mocht zelf ook wensen aangeven. Lijkt me leuk om wat ideeen op te doen!
Ik zou gaan voor de creepy boswachter en het bange meisje.
Haha nee dat is niet echt onze stijl voor een verlovingskaartje
Ik zou gaan voor iets met vrolijke regenlaarzen en een paraplu :-)
Neem idd iets van attributen mee zoals een paraplu. En verder heb ik 1 grote tip; Wees niet bang om te bewegen voor de camera.

Het is voor de fotograaf het makkelijkst als jij en je vriend na elke klik weer wat anders doen. Breed lachen, bescheiden lachen, (eventueel nep) schaterlachen, met elkaar dollen. Blaadjes schoppen. etc. Voel je vrij, probeer dingen.. Dan zitten er altijd mooie foto's tussen.
quote:Murdoch schreef op 25 oktober 2013 @ 15:48:

[afbeelding]Hé , dat ben ik, hoe kom jij daaraan?
Wat voor types zijn jullie? Avontuurlijk? Dan zou ik de boom in klimmen en ook een aantal actie foto's laten maken.

Zijn jullie romantisch, dan meer met belichting werken en meer foto's dat je elkaar diep in de ogen kijkt, etc.

Sportief? Trek je hardloopkleding aan of ga op de mountainbike zitten.

Wanneer je een professionele fotograaf hebt, dan kan deze veel advies geven. Meestal ga je niet statisch poseren, maar worden de foto's gemaakt wanneer je iets doet en in beweging bent. Denk aan lopen, springen, gelijktijdig omdraaien etc.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Poses? Wow.

Ik zou daar niet eens over na denken en vertrouwen op de kennis en het inzicht van de fotograaf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sowieso duckfaces lijkt me.
Beetje nonchalante pose is altijd goed.

Deze vind ik oprecht geweldig!!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Murdoch schreef op 25 oktober 2013 @ 15:59:

Beetje nonchalante pose is altijd goed.

[afbeelding]Zo valt dat ingespachtelde been natuurlijk veul minder op
Summerdance : als die vent met die zwarte shopper niet in beeld had gestaan wel ja

.... En daarom zet 'ie dr op een spoor

Denk niet dat ze 'm zo hadden bedoeld

Oke oke ik hou op hahaha. Ik ga even serieus leuke zoeken. Anders wordt het zo'n awkward-foto topic
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 oktober 2013 @ 16:07:

Summerdance : als die vent met die zwarte shopper niet in beeld had gestaan wel ja die zie ik nu pas
quote:Underkoffer schreef op 25 oktober 2013 @ 16:08:

[afbeelding]

.... En daarom zet 'ie dr op een spoor
quote:Underkoffer schreef op 25 oktober 2013 @ 16:12:

[afbeelding]

Denk niet dat ze 'm zo hadden bedoeld

Oke oke ik hou op hahaha. Ik ga even serieus leuke zoeken. Anders wordt het zo'n awkward-foto topic Wat kijken ze gelukkig
Ben beetje aan het googlen maar vind alles zo voorspelbaar.. de poses, de quasi-grappige dingetjes op de foto enzo.
Underkoffer : het is net of die vent een dooie bruid neukt op de keukentafel!!
Btw, dat roze gilet ook van die vent
Ik vind vaak foto's van de'échte onderonsjes het leukst.

Dat het zegmaar zo min mogelijk 'gemaakt' geposeerd is. Maar dat je écht lacht en gelukkig bent. Ofzo.

Dit is ook nog wel leuk. Alleen de foto van de ring dan weer voorspelbaar..
gewoon geen shoot doen, niets zo suf als een fotoshoot, kom op!!!

Maar ik ben dan ook niet van de gemaakte, "grappige " foto's

Zoals die mensen die van hun kinderen een foto maken met een "gekke" kerstmuts op en die dan als kerstkaart versturen.

Of bruidstellen die in het zelfde parkje bij de zelfde fontein als waar 234897 andere stellen hen voor zijn gegaan foto's laten maken op hun trouwdag.............. wat saai zeg!!!

En dan de zogenaamd grappige dingetjes op die foto............
Hahahaha ja zij kijkt echt zo van: okeeeee.. toe dan maaar.

En hij zo van; vindt ze het nou lekker of? En wanneer krijg ik nou tett'n te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven