Fotoshoot met mijn vriend
vrijdag 25 oktober 2013 om 15:21
Neem idd iets van attributen mee zoals een paraplu. En verder heb ik 1 grote tip; Wees niet bang om te bewegen voor de camera.
Het is voor de fotograaf het makkelijkst als jij en je vriend na elke klik weer wat anders doen. Breed lachen, bescheiden lachen, (eventueel nep) schaterlachen, met elkaar dollen. Blaadjes schoppen. etc. Voel je vrij, probeer dingen.. Dan zitten er altijd mooie foto's tussen.
Het is voor de fotograaf het makkelijkst als jij en je vriend na elke klik weer wat anders doen. Breed lachen, bescheiden lachen, (eventueel nep) schaterlachen, met elkaar dollen. Blaadjes schoppen. etc. Voel je vrij, probeer dingen.. Dan zitten er altijd mooie foto's tussen.
vrijdag 25 oktober 2013 om 15:53
Wat voor types zijn jullie? Avontuurlijk? Dan zou ik de boom in klimmen en ook een aantal actie foto's laten maken.
Zijn jullie romantisch, dan meer met belichting werken en meer foto's dat je elkaar diep in de ogen kijkt, etc.
Sportief? Trek je hardloopkleding aan of ga op de mountainbike zitten.
Wanneer je een professionele fotograaf hebt, dan kan deze veel advies geven. Meestal ga je niet statisch poseren, maar worden de foto's gemaakt wanneer je iets doet en in beweging bent. Denk aan lopen, springen, gelijktijdig omdraaien etc.
Zijn jullie romantisch, dan meer met belichting werken en meer foto's dat je elkaar diep in de ogen kijkt, etc.
Sportief? Trek je hardloopkleding aan of ga op de mountainbike zitten.
Wanneer je een professionele fotograaf hebt, dan kan deze veel advies geven. Meestal ga je niet statisch poseren, maar worden de foto's gemaakt wanneer je iets doet en in beweging bent. Denk aan lopen, springen, gelijktijdig omdraaien etc.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 25 oktober 2013 om 15:54
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:14
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:21
gewoon geen shoot doen, niets zo suf als een fotoshoot, kom op!!!
Maar ik ben dan ook niet van de gemaakte, "grappige " foto's
Zoals die mensen die van hun kinderen een foto maken met een "gekke" kerstmuts op en die dan als kerstkaart versturen.
Of bruidstellen die in het zelfde parkje bij de zelfde fontein als waar 234897 andere stellen hen voor zijn gegaan foto's laten maken op hun trouwdag.............. wat saai zeg!!!
En dan de zogenaamd grappige dingetjes op die foto............
Maar ik ben dan ook niet van de gemaakte, "grappige " foto's
Zoals die mensen die van hun kinderen een foto maken met een "gekke" kerstmuts op en die dan als kerstkaart versturen.
Of bruidstellen die in het zelfde parkje bij de zelfde fontein als waar 234897 andere stellen hen voor zijn gegaan foto's laten maken op hun trouwdag.............. wat saai zeg!!!
En dan de zogenaamd grappige dingetjes op die foto............