Philadelphia Milka
vrijdag 1 november 2013 om 14:37
ik eet altijd de variant met paprika, zalm, of bosui. Dus ik kan me er niks bij voorstellen (dat komt dus alleen maar omdat ik de hartige variant eet). Ik zag hier ook een bakje liggen met honing en nog iets? Ben ergens wel benieuwd, maar toch bang dat het tegenvalt
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
vrijdag 1 november 2013 om 14:40
Ik heb een tijdje terug gegeten (op een afbakbagel) persoonlijk vond ik het tegenvallen. Ben fan van Philadelphia en Milka lust ik ook maar die 2 samen in een bakje had voor mij geen meerwaarde. Werd er een beetje misselijk van
Doe mij maar gewoon chocoladepasta van AH (de excellence)
Doe mij maar gewoon chocoladepasta van AH (de excellence)
Je moet geen hemelen beloven als je zelf de weg niet weet
vrijdag 1 november 2013 om 15:40
Ik snap eerlijk gezegd helemaal niet dat dit soort zooi in deze crisistijd nog nieuw op de markt gebracht wordt. Vorige week nog een heel stuk in de krant gelezen over hoe supermarkten nu toch echt merken dat het crisis is, dat mensen steeds meer back-to-basic eten kopen en minder snoep/koek/chips.
En dan komen zij met een totaal overbodig prutje. Ik bedoel; mocht ik al het idee hebben om kaas met chocolade te mixen, dan smeer ik die kaas wel op mijn brood en doe daar een laag chocopasta overheen.
En dan komen zij met een totaal overbodig prutje. Ik bedoel; mocht ik al het idee hebben om kaas met chocolade te mixen, dan smeer ik die kaas wel op mijn brood en doe daar een laag chocopasta overheen.
vrijdag 1 november 2013 om 15:51
In Engeland is het ook al een tijd te koop. Ik was erg benieuwd maar vond het tegenvallen. De chocoladesmaak is erg chemisch, ik vond het echt niet lekker, bakje is halfvol de prullenbak ingegaan.
Vriend van me vindt het wel erg lekker en slaat altijd ruime voorraad in. Zal wel kwestie van smaak zijn.
Waarom het van Philideldinges is snap ik ook niet want het lijkt niet op de roomkaasachtige andere varianten .....
Vriend van me vindt het wel erg lekker en slaat altijd ruime voorraad in. Zal wel kwestie van smaak zijn.
Waarom het van Philideldinges is snap ik ook niet want het lijkt niet op de roomkaasachtige andere varianten .....
vrijdag 1 november 2013 om 16:14
Oh, ik vind het wel erg lekker. Ik dacht dat het minder calorieën bevat dan chocoladepasta, dus ik eet het eigenlijk als vervanging daarvan.
Je moet het "kaas" aspect loslaten, het smaakt helemaal niet hartig/kazig. Het is gewoon een zoet smeerseltje, niet hartig zoals de andere Philadelphia smaken.
Je moet het "kaas" aspect loslaten, het smaakt helemaal niet hartig/kazig. Het is gewoon een zoet smeerseltje, niet hartig zoals de andere Philadelphia smaken.
vrijdag 1 november 2013 om 18:23
Neeeee, is dit echt met chocola?
Ik dacht dat eerst toen ik die verpakking zag, maar toen zag ik er iets opstaan van melk van milka koeien dus ik dacht dat die melk het was. Geen idee wat daar speciaal aan moet zijn. Blij dat ik het toen niet gekocht heb met chocola lijkt me nog viezer.
Ik dacht dat eerst toen ik die verpakking zag, maar toen zag ik er iets opstaan van melk van milka koeien dus ik dacht dat die melk het was. Geen idee wat daar speciaal aan moet zijn. Blij dat ik het toen niet gekocht heb met chocola lijkt me nog viezer.
Het Viva forum is papaja.