Ultieme tip tegen de hik.
zondag 3 november 2013 om 14:19
zondag 3 november 2013 om 15:22

zondag 3 november 2013 om 15:58
zondag 3 november 2013 om 15:59
zondag 3 november 2013 om 16:19
Ik neem altijd een hele grote slok water in m'n mond, dat ik echt met bolle wangen sta. Dan met beide duimen m'n oren dichtdrukken en met wijsvingers neus dichtdrukken en die hele grote slok in kleine beetjes doorslikken. Zodat je meerdere slokken neemt.
Denk niet dat deze tip nog helpt aangezien je alles in deze categorie wel hebt geprobeerd maar misschien is het de moeite waard.
Succes en sterkte voor je man!
Denk niet dat deze tip nog helpt aangezien je alles in deze categorie wel hebt geprobeerd maar misschien is het de moeite waard.
Succes en sterkte voor je man!
zondag 3 november 2013 om 16:20
Volgens Wikipedia helpt een orgasme
Edit: alle middeltjes bevorderen het ontspannen van het middenrif, omdat de hik telkens een aanspanning van het middenrif is.
Ik leg altijd twee handen op mijn buik en concentreer me een minuutje op een goede, diepe buikademhaling. Maar een orgasme is ook een idee voor de volgende keer!
Edit: alle middeltjes bevorderen het ontspannen van het middenrif, omdat de hik telkens een aanspanning van het middenrif is.
Ik leg altijd twee handen op mijn buik en concentreer me een minuutje op een goede, diepe buikademhaling. Maar een orgasme is ook een idee voor de volgende keer!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
zondag 3 november 2013 om 16:29
Als het langer dan 48 uur aanhoudt inderdaad even de huisarts raadplegen. Het hoeft niks ernstigs te zijn, maar de huisarts kan in elk geval bepaalde medicatie voorschrijven die het middenrif ontspannen, zodat de hik minder wordt/ over gaat.
Hier een lijstje medicijnen die zouden kunnen helpen. Volgens mij is baclofen ook zonder recept verkrijgbaar. Misschien je probleem even voorleggen bij de apotheek.
Hier een lijstje medicijnen die zouden kunnen helpen. Volgens mij is baclofen ook zonder recept verkrijgbaar. Misschien je probleem even voorleggen bij de apotheek.
zondag 3 november 2013 om 16:54
Op een moment dat hij er niet mee bezig is moet je vragen wat jullie gister gegeten hebben. En dan eergisteren, vragen wat de dag daarvoor was en wat jullie toen gegeten hebben en zo heel de week af. De bedoeling is dat hij heel hard moet nadenken maar dat mag hij niet weten. Je hersens zijn dan zo bezig met te bedenken wat hij gegeten heeft dat ze "vergeten" een seintje naar het middenrif te sturen. Het kan alleen maar 1 keer. Als je het al kent trapt je lichaam er niet in.
Andere is op een onverwacht moment te vragen:"mis je niet iets?" Zelfde principe: hij moet heel hard nadenken wat hij dan mist. Op een gegeven moment mist hij dus de hik want die is over.
Ik weer alleen niet of dit ook werkt bij zo'n hardnekkige hik.
Andere is op een onverwacht moment te vragen:"mis je niet iets?" Zelfde principe: hij moet heel hard nadenken wat hij dan mist. Op een gegeven moment mist hij dus de hik want die is over.
Ik weer alleen niet of dit ook werkt bij zo'n hardnekkige hik.

zondag 3 november 2013 om 17:04
Hier een stevige hikker
Enige wat bij mij helpt is:
Overdwars op bed gaan liggen zodat het hoofd helemaal achterover kan, met een pipetje wat druppels water in de neus druppelen of een fikse slok water nemen mond dan goed dicht houden,helemaal achterover gaan hangen en daarbij je armen ook helemaal achterover trekken richting vloer zodat je je middenrif helemaal strekt. Even volhouden, zolang je kunt en adem inhouden Niet aangenaam en je lijkt heel eventjes haast te stikken maar als je daarna langzaam (vooral niet te snel overeind komen, rustig aan) weer overeind komt is de hik weg.
Enige wat bij mij helpt is:
Overdwars op bed gaan liggen zodat het hoofd helemaal achterover kan, met een pipetje wat druppels water in de neus druppelen of een fikse slok water nemen mond dan goed dicht houden,helemaal achterover gaan hangen en daarbij je armen ook helemaal achterover trekken richting vloer zodat je je middenrif helemaal strekt. Even volhouden, zolang je kunt en adem inhouden Niet aangenaam en je lijkt heel eventjes haast te stikken maar als je daarna langzaam (vooral niet te snel overeind komen, rustig aan) weer overeind komt is de hik weg.
zondag 3 november 2013 om 17:45
Gelukkig is de hik over, maar als hij er ooit weer laat van krijgt dan schijnt dit het beste middel te zijn:
http://www.wtf.nl/weird-s ... erkt-beste-tegen-hik.html
http://www.wtf.nl/weird-s ... erkt-beste-tegen-hik.html