Mode & Beauty alle pijlers

een stola-jas?

05-11-2013 07:14 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Twee weken geleden zag ik op de markt een super leuke jas. Echt een jas was het niet maar wat dan wel? Het was een soort poncho maar dan van een hele mooie stof, zonder capichon (hoe schrijf je dat?) En aan de voorkant kon je het vastknopen. Eigenlijk een soort luxe omslagdoek met knopen. Deze week was ik vastbesloten hem te kopen.. maar hij was er niet meer :'( online kan ik niks vergelijkbaars vinden want als ik zoek op stola of omslagdoek/poncho krijg ik allee maar grote doeken te zien die je zelf moet vastknopen. Weet iemand wat ik bedoel? Dan lan ik er namelijk naar op zoek en kan ik het hopelijk wrl online vinden!
vleermuiscape?

Zoiets?

Google dan eens op cape.
Ja nina en lemon zoiets bedoel ik! Vooral die laatste is mooi, maar dan had ik hem wat korter gewild. Ik ga eens googlen op cape, stom dat ik daar niet op ben gekomen.
As ik google op cape krijg ik vooral halloweenskleding xD weet iemand een goede websitw hiervoor?
Ik heb gegoogled op cape jas.
Bijenkorf, wel wat duurder: http://www.debijenkorf.nl/damesmode/jas ... ho-s-capes
Behaaglijk maar ongemakkelijk. Verschillende keren per dag moet je omhoog reiken en dan word je behoorlijk gehinderd, dat kan ik je zeggen!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen last van.
Bedankt voor jullie reacties, ik reageer wat laat omdat ik aan het werk ben. Tussen de reacties heb ik helaas nog niet gevonden wat ik zocht. Wat ik zoek is een zwart, iets korte poncho die je over je jas kan dragen bijvoorbeeld.
Hier een aantal mooie http://www.sweetdreamsbru ... herfst-jas-voorjaars-jas/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven