Hoe ziet de forummer die voor jou gepost heeft er uit volgen

dinsdag 17 juni 2008 om 21:25

dinsdag 17 juni 2008 om 21:30
quote:eleonora schreef op 17 juni 2008 @ 21:26:
[...]
Bij jou denk ik altijd aan Marlene Dietrich....
Haha, ik ben alleen veel minder elegant en minder stylish
Ik denk bij jou aan donkerharig, 1.70, geen bril itt avatar en grote pretogen
Mismara is een soort Maorikoningin
[...]
Bij jou denk ik altijd aan Marlene Dietrich....
Haha, ik ben alleen veel minder elegant en minder stylish
Ik denk bij jou aan donkerharig, 1.70, geen bril itt avatar en grote pretogen
Mismara is een soort Maorikoningin
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

dinsdag 17 juni 2008 om 21:31
dinsdag 17 juni 2008 om 21:33
gussie:
hip, altijd de mode voor, alles staat leuk. Wat bij een ander gek is is bij jou stylisch. Eén van de weinige vrouwen bij wie kort haar leuk staat, je hebt dan ook een kort koppie, maar je verandert even vaak van kapsel als van onderbroek (b.w.v.s.) Mensen kijken vooral graag naar je originele gezicht en je slanke benen, o en ik denk dat je klein bent.
hip, altijd de mode voor, alles staat leuk. Wat bij een ander gek is is bij jou stylisch. Eén van de weinige vrouwen bij wie kort haar leuk staat, je hebt dan ook een kort koppie, maar je verandert even vaak van kapsel als van onderbroek (b.w.v.s.) Mensen kijken vooral graag naar je originele gezicht en je slanke benen, o en ik denk dat je klein bent.
Whatever, I do what I want

dinsdag 17 juni 2008 om 21:37
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 juni 2008 @ 21:35:
Sprokkelientje, bij jou zie ik Sap de Aardwortel uit het Land van Ooit voor me, ik kan er niks aan doen.
Nu was Sap errug lief, da's een troost.
Jij bent wel lang en blond, met krullen.......
Edit (te snel gepost)
Volgens mij dan. En je ziet er goed uit in een mantelpak.
Sprokkelientje, bij jou zie ik Sap de Aardwortel uit het Land van Ooit voor me, ik kan er niks aan doen.
Jij bent wel lang en blond, met krullen.......
Edit (te snel gepost)
Volgens mij dan. En je ziet er goed uit in een mantelpak.

dinsdag 17 juni 2008 om 21:39
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 juni 2008 @ 21:35:
whoehahahahaha....holy shit waar heb ik dat aan te danken.
Ben dan wel benieuwd wat maakt dat jij dat voor je ziet....komt vast onbewust door mijn avater.
In jou zie ik een lief " ouder " stout meisje...niet verkeerd opvatten, ouder hoeft niet perse 40 plus ofzo te zijn.
whoehahahahaha....holy shit waar heb ik dat aan te danken.
Ben dan wel benieuwd wat maakt dat jij dat voor je ziet....komt vast onbewust door mijn avater.
In jou zie ik een lief " ouder " stout meisje...niet verkeerd opvatten, ouder hoeft niet perse 40 plus ofzo te zijn.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.