zwanger worden november 2013 Tweede Groep

15-11-2013 21:48 1285 berichten
Alle reacties Link kopieren
dames, mijn vriend en ik gaan ervoor! We willen graag een kindje en alle vragen / verhalen / wensen / spanningen zou ik graag met een klein clubje meiden delen.

Omdat de eerste groep 'zwanger worden in november' heel druk is en de tabel vol was heb ik deze tweede groep opgezet. Deze tabel is nu ook vol! Dit omdat de behoefte er is om de groep overzichtelijk te houden en omdat het anders niet te doen is de tabel bij te houden.

naam leeftijd / partnerbaby nranticonceptievrij sindsMaybe Baby Day opmerking Setje128/321aug 2013 ZWANGER!!!!! Elfje127/3214 noveind sept 2014Sept 2014 een dochter gekregenPoisson198726/451aug10-10-14

Lingo30/381e jan 201418-02-2015Mupje12328/311e oktjuni 2014 een zoon gekregenMuffin24/25 1e maart18-07-2014 een zoon gekregen Zon8825/301e okt23-08-2014Sjors200024/25 1e17 novonbekendPCOS, clomid gebruik vanaf sep 2014mtiks24/24 1e noveind augustus!ZWANGER!!!!! Pruim2828/30 1e okt 7-8-2014 dochter geboren!
Beste Elfje1, dit is een openbaar forum en het is niet de bedoeling om besloten groepjes te vormen. Als je dat wil, kun je beter een groepje op Facebook of zo starten.

Als je daarvoor kiest, kan ik dit topic verplaatsen naar het prikbord, zodat je daar je oproep kunt doen.

met vriendelijke groet,

Junior
Gewoon als vraag bedoelt hoor, ik ben nieuw hier

Het forum blijft toch openbaar? Iedereen kan toch meelezen en reageren? Ik uit alleen mijn wens om in een relatief kleinere groep uit te wisselen om het beter te overzien. Als ik in de groep 'zwanger vanaf november 2013' kijk wordt er door een heel aantal leden aangegeven dat het wel veel leden zijn en ze niet goed bij kunnen houden wie wat zegt. Daaruit concludeer ik dat daar wel behoefte aan is en heb ik dit forum geopend. Het is niet mijn bedoeling om er een besloten gebeuren van te maken (wat ook niet eens mogelijk is)

Graag zou ik alsnog deze tweede groep starten!

En natuurlijk op een manier die hier passend is!

groetjes
Je mag hooguit schrijven dat de tabel vol is bij tien deelnemers, maar dan nog moet je erbij zetten dan meeschrijven altijd mag. Je Op is nou niet heel echt uitnodigend, dus ik vraag me af of je de 10 gaat halen.
Die haal je wel hoor meis! Ik zit ook in de anders groep! Maar begrijp je wens hoor!

Heel veel succes
quote:hoppala schreef op 15 november 2013 @ 23:01:

Je mag hooguit schrijven dat de tabel vol is bij tien deelnemers, maar dan nog moet je erbij zetten dan meeschrijven altijd mag. Je Op is nou niet heel echt uitnodigend, dus ik vraag me af of je de 10 gaat halen.

Ik probeer het te zien als feedback en heb de tekst aangepast (-:

Het is namelijk helemaal niet m'n bedoeling om niet uitnodigend over te komen, nu op naar een bruisend forum!

groetjes
quote:kiwiwi schreef op 15 november 2013 @ 23:06:

Die haal je wel hoor meis! Ik zit ook in de anders groep! Maar begrijp je wens hoor!

Heel veel succesdankjewel kiwiwi!! Ik ga er voor (-: Jij ook veel succes!
Hey Elfje,

Ik snap je helemaal hoor, dus trek je niks aan van de reactie! Ik kan het bij ons ook niet meer zo goed volgen allemaal. Zal hier ook af en toe gluren! Succes!

Liefs!
Ik denk dat die andere groep dan op z'n vingers getikt moet worden, als ze besluiten dat er niemand meer bij mag. Hoezo, tabel vol? Er kan altijd een nieuwe rij aan toegevoegd worden hoor.
Niemand hoeft op vingers getikt te worden en snap deze topic opener ook!

Als je oneindig door gaat zit je dus misschien wel in een groep met 30 dames ofzo

Dan word je toch gek?

Ik wil ook een soort virtuele band op bouwen.

( begin nu te twijfelen aan woord virtuele haha)

En persoonlijk zo ik een groep wat bom

Vol zit ook niet plezierig vinden.

Maar dan is de keus aan mij om daar dan weg te gaan.( wat nog niet het geval is)

Dus ik kom hier ook afentoe spieken!
Hey feline, jij ook hier haha
Ik wil in deze tabel! Ik paste niet meer in de vorige.

Ben 26 jaar, vriend 45. Gaan vanaf nu samen voor eerste kindje. Mijn NOD is 4 december, wat betekend dat dexe aankomende week mijn eisprong zou moeten zijn... Ik zeg: vrijen!! Helaas is vriend alleen al paar dagen ziek

Verder ben ik vóór een kleine tabel, maar mag iedereen meeschrijven
Ook ik wil graag meeschrijven en in de tabel. Snap je helemaal Elfje, de andere groep is erg groot en ook voor mij geen plaats meer in de tabel. Ik vind het ook leuk een wat kleinere groep zodat je iedereen beter leert kennen.

Wel heb ik al 2 kinderen maar samen met mijn ex man. Mijn huidige man en ik gaan nu samen voor ons eerste kindje. Ook al is het bekend voor mij, het is zo compleet anders dat het allemaal weer net zo spannend is.

Gisteren ongesteld geworden terwijl ik al allerlei zwangerschapsklachten had. Balen. Maarja het is pas de eerste ronde!
Ik zal eens uitvogelen hoe zo'n tabel werkt :-)

Ik heb in november mn spiraaltje laten verwijderen en dacht 2 weken later dat ik ongesteld werd, maar het bleef bij een kleine bloeding. Nu dus weer verder afwachten en heb geen idee van mn cyclus, dus dat is soms frustrerend! ! En andere momenten ben ik er heel relaxed onder...
Mijn spiraal is er sinds augustus uit. Maar had ook tijdens mirena een heel regelmatige cyclus. Soort atoomklok Heel prettig.

Vorige maand 2 dagen 'te laat' en korter/minder bloedverlies. Schrok toen 'n beetje.... Ging ook dingen voelen aan mijn lijf (zere borsten, misselijk, etc.) wat niet logisch was. Test gedaan: negatief natuurlijk. Terwijl ik had besloten niet zo paniekerig te zijn! Daarom zoek ik hier nu steun om mijn enigszins obsesieve gedrag te delen
Nou dames,

ik heb eens gekeken hoe dat werkt met een tabel en na enig uitprobeer is het me aardig gelukt. Als jullie iets willen wijzigen, zet je het dan vetgedrukt in een berichtje? ik probeer het een beetje bij te houden en natuurlijk kan de tabel uitgebreid worden met nieuwe leden :-)

Ik wil niet te spastisch doen over dit hele zwanger worden gebeuren maar zeker nu ik het viva forum heb ontdekt ben ik er wel veel mee bezig
Veel succes en plezier met deze nieuwe groep! Ik snap je helemaal dat je het klein wil houden, 'ons' groepje is behoorlijk groot.

Hopelijk komt jullie kinderwens gauw uit!

Veel plezier tussen de lakens
Hee wat leuk!

Ik wil hier ook graag meeschrijven gezien ik "te laat" was bij het andere clubje. Begrijp de reden helemaal en hopelijk ben ik nu op tijd :-)

Ik ben 27 en mijn partner is 30. Gaan voor ons 1e kindje en geen anti conceptie meer sinds begin oktober. Ronde 1 net klaar mee en helaas niet zwanger. Nu heb ik mijn menstruatie en volgende NOD zou zo rond 12-12 moeten zijn.

Ik vind het allemaal heel erg spannend en leuk en zou heel graag ervaringen willen delen. Vooral de wachtdagen zijn verschrikkelijk haha je voelt van alles en de hoop is natuurlijk gigantisch. Het delen met jullie lijkt me erg fijn!
@poisson, begrijp je helemaal hoor. Haha ik had ook besloten om niet zo paniekerig te doen maarja als het dan eenmaal zo ver is haha.

Hetzelfde ook wat elfje zegt. We willen er eigenlijk niet teveel mee bezig zijn maar toch doen we dat stiekem wel omdat het gewoon ook allemaal te spannend en te leuk is. Super toch als we dat dan samen hier kunnen delen? En onze mannen voelen natuurlijk niet wat wij wel allemaal voelen dus kunnen we elkaar ook om advies e.d. vragen.

@sneeuwpop, op naar de volgende ronde! Zit ik nu ook in.. En wie weet hebben we aankomende maand wel geluk :-) zou zo leuk zijn, net voor kerst :-)

Afgelopen weken waren wel frustrerend hoor. Gewoon een week over tijd geweest en 2 negatieve testen.. Wat dat betreft fijn dat ik nu ongesteld ben en ik niet nog langer in onzekerheid hoefde te zitten..
@Mupje123, van harte welkom! Ik heb je meteen er bij gezet (ben verder helemaaaal niet bezig met dit forum ofzo :P haha)

Ik heb het gevoel dat ik ontelbaar wachtdagen heb omdat ik niet weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. De gynaecoloog zei nog, je kunt eerst met condooms vrijen zodat je weet hoe je cyclus is en dan er voor gaan. Maar dat wilde er bij mij niet in, haha! Meteen proberen, maar ja dat betekent wel dat ik nu elke keer denk zou ik ongesteld worden, of toch zwanger zijn? Voel ik m'n eisprong??

Ik had op 8 november het gevoeld dat dat misschien m'n eisprong was, of dat er in ieder geval iets gebeurde, had wat last van kramp en het werd eventjes helemaal warm van binnen. Toen ik 13 nov wat bloed verloor dacht ik ongesteld te worden maar dat was niet het geval, want het bleef maar bij een heel klein beetje.

Ik heb 2 jaar een spiraaltje gehad waarvan ik de laatste 1,5 jaar bijna niet meer ongesteld werd (echt maar 3 x iets bloedverlies gehad in 1,5 jaar tijd). Dus geen idee hoe m'n cyclus loopt en omdat we meteen zonder bescherming zijn gaan vrijen moet ik nu maar gewoon afwachten! Stiekem vind ik het wel grappig dat ik zo eigenwijs was om niet eens te overwegen om eerst met condooms te vrijen en dus nu in onzekerheid zit, heb ik toch mezelf aangedaan.... (-;
anoniem_38686 wijzigde dit bericht op 16-11-2013 12:48
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Elfje, dankjewel :-)

En wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden.. En wie weet is het meteen raak.. Zou zomaar kunnen natuurlijk.

En wat je zegt over 13 nov zou evt. een innesteling kunnen zijn.. Dan zou je ongeveer een weekje later je nod kunnen hebben dus zou je evt. 20 nov een testje kunnen doen, wie weet... Spannend allemaal hè haha.

Ik ben zelf in juni met de pil gestopt en nu alweer voor de 5e keer ongesteld. Redelijk regelmatig maar nu de laatste keer dus een weekje later maar nog steeds "maar" 35 dagen dus prima. Doordat mijn cyclus nu dus opeens een weekje later kwam ook net een weekje te vroeg veel gesext . Nu dus even een wat langere periode om de dag vrijen, ben benieuwd.. Afgelopen maand was ook de 1e keer dat we het zonder condoom deden dus nu "pas" ronde 2. Zou wel echt extra bijzonder zijn zo net voor kerst :-) een mooi kadotje!
quote:Trotter schreef op 16 november 2013 @ 07:37:

Ik denk dat die andere groep dan op z'n vingers getikt moet worden, als ze besluiten dat er niemand meer bij mag. Hoezo, tabel vol? Er kan altijd een nieuwe rij aan toegevoegd worden hoor.Kan idd, maar een werk van heb ik jou daar om het dan bij te houden. Natuurlijk is iedereen welkom!
@ Mupje Ik heb zelf bedacht 25 nov een test te doen, dan is het 3 weken na het verwijderen van m'n spiraaltje en zou ik dus uiterlijk rond die dag ongesteld moeten worden (uitgaande van een normale cyclus). Ik wil ook niet te vroeg testen! HAHA wat een gedoe hè, mijn vriend wordt moe van me! (en dat begrijp ik wel, hoewel ik hem er echt niet veel mee lastig val, vind ik zelf dan hè)

Fijn dat jij redelijk regelmatig menstrueert en gelukkig is het niet vervelend om te proberen zwanger te worden, ik heb er eigenlijk nooit moeite mee wat extra te vrijen
Is inderdaad slim elfje en stel je wordt ongesteld, nog steeds niks aan de hand, heb je in ieder geval een idee van je cyclus :-)

Mijn man wordt ook af en toe moe van me terwijl ik hem net zoals jij helemaal niet vaak lastig val haha maarja hij weet dan ook niet hoeveel ik er soms aan denk.. Vooral in die wachtdagen.. Maar daarom des te fijner dat we hier lekker kunnen kletsen toch?

En inderdaad, helemaaaal geen problemen mee om extra te vrijen dat scheelt een hoop hihi
Ik werd gisteravond beetje misselijk en had last van m'n buik, vannacht zo'n 120 keer gedraaid omdat ik in bijna geen enkele houding lekker kon liggen. Vanmorgen was het wel weer weggezakt maar ik link nu alles aan het proberen zwanger te worden (-;

Net alvast een berg 5 december cadeautjes ingepakt en nu aan de schoonmaak, vanavond lekker bij m'n ouders eten (-:

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven