Werk & Studie alle pijlers

Salaris Style Advisor?

18-11-2013 11:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee wat het fulltime bruto maandsalaris is van een 'Style Advisor' bij Vanilia? Leeftijd 27+
Betekent style advisor gewoon winkelmedewerker? Denk dat je dan de CAO van de detailhandel als richtlijn kan gebruiken
Volgens mij valt dat onder cao detailhandel. Denk dat je dat wel kan vinden op internet.
ja klopt gewoon een mooi woord voor winkelmedewerkster in de mode @boerderijgeit028

@meisje22 ok bedankt!
Style advisor, moehaha.... Gewoon winkeljuf dus. Tja, kijk de CAO er eens op na, Veel zal het niet zijn.
quote:markovic schreef op 18 november 2013 @ 11:46:

Style advisor, moehaha.... Gewoon winkeljuf dus. Tja, kijk de CAO er eens op na, Veel zal het niet zijn. iets mis met iemand die in een winkel werkt?
.
isa__88 beter als thuis zitten in de crisis dacht ik zo
Nou inderdaad!
quote:aaiko_modstrom schreef op 18 november 2013 @ 11:49:

isa__88 beter als thuis zitten in de crisis dacht ik zoVind ik ook, succes Aaiko!
quote:aaiko_modstrom schreef op 18 november 2013 @ 11:45:

ja klopt gewoon een mooi woord voor winkelmedewerkster in de mode @boerderijgeit028

Ik vind het heel chique klinken! Ik ben style advisor bekt in ieder geval beter als winkelmedewerkster.

Kijk anders even op www.loonwijzer.nl
quote:isa__88 schreef op 18 november 2013 @ 11:48:

[...]

iets mis met iemand die in een winkel werkt?Helemaal niet. Er is iets mis met de trend om van ieder beroep, hoe eenvoudig ook en al eeuwen aangeduid met Nederlandse termen die de lading prima dekken, een Engelse term te bedenken om het "op te leuken", alsof het dan opeens heel wat meer is. Dat is gewoon treurig.
Daar kan TO niets aan doen. Zo staat het in de vacature.
Een vraag van iemand beantwoorden met 'moehahaha' vind ik trouwens treurig.
quote:meisje22 schreef op 18 november 2013 @ 11:56:

Een vraag van iemand beantwoorden met 'moehahaha' vind ik trouwens treurig.Ik benantwoord geen vraag met Moehaha, Ik lach om de term "Style advisor". Dat leek me toch duidelijk.
Ik vind hem wel leuk verzonnen, style advisor
quote:meisje22 schreef op 18 november 2013 @ 11:56:

Een vraag van iemand beantwoorden met 'moehahaha' vind ik trouwens treurig.dat vond ik ook, vandaar mijn reactie.
.
Kijk hier eens even:

http://www.salaris-inform ... rt_inretail_2012-2013.pdf

Ik weet niet zeker of Vanilia onder deze CAO valt, maar zo wel, dan ligt je salaris waarschijnlijk rond de 10 euro per uur.
@loiseauCoureur komt in de buurt van minimumloon geloof ik. bedankt voor de brochure!
Iemand die ik ken, heeft daar gewerkt. Het loon is niet geweldig, net als in de rest van de detailhandel overigens, maar je krijgt wel veel korting op de collectie (50% geloof ik). Ikzelf vind de Vanilia erg leuk dus ik zou met die korting heel blij zijn .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven