Suikerbeesten

18-11-2013 22:06 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 4 heeft vorige week op school een sinterklaasliedje geleerd dat zo eindigt: 'Sint, ik wil zo graag een roze suikerbeest'

Ik wil daarom graag een (liefst roze) suikerbeest in zijn schoen doen, maar weet niet goed waar ik dat kan kopen.

Heeft iemand een idee of Jamin dit heeft? Of een andere winkel waar dit te koop zou kunnen zijn?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Gevonden bij Jamin! Kleintjes met veel in een bakje, maar ook de grote in verschillende kleuren. Ik heb 2 roze gekocht (ook een voor dochter), morgenavond gaan ze in de schoen

Chocoladesigaretten zijn er nog steeds toch? Ze mogen alleen niet meer zo genoemd worden en zien er niet meer uit als een sigaret, nu zijn het chocoladestaafjes of iets in die richting.

Die chocoladekikkers en -muizen heb ik me vroeger helemaal misselijk aan gegeten, net als aan schuimpjes. Nu vind ik het niet zo heel erg lekker meer (gelukkig).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Leuk Juultje, dat je grote hebt gevonden :-)
Die grote suikerbeesten krijgen wij ook altijd van schoonouders, jummie! Volgens mij haalt ze ze idd bij jamin. Kleintjes staan er ook altijd, maar word wel steeds moeilijker om die te vinden hoor ik altijd van schoonmams.

De sigaretjes kan ik nergens vinden, die wil ik! Plus en vomar hebben we hier niet. Heeft de ah ze niet gewoon?

En die sigaartjes! Die waren lekker, was volgens mij hetzelfde spul als die harde lettertjes in het strooigoed. Die rechthoekige dingen met een cijfer of letter erop in verschillende kleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven