Gezondheid alle pijlers

heup pijn bekend met fibro

21-09-2013 17:49 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik snap dat jullie geen dokter zijn maar mischiem herkenbaar

Heb sinds gisteren pijn in heup met ook pijn in onderrug

En beetje richting de lies.vanmorgen was het nog een dofe pijn dacht toen.Aha het gaat over echter na een dag schopen weet niet slim doet het nu weer fikse pijn zit nu met warmte pleister erop.Ik heb fibromelangy maar heb dit normaal niet.iemand ervaring ermee of ook al eens gehad? Wil ook niet meteen naar de dokter gaan daarom dacht ik win hier ff wat ervaringen advies in.

Ps heb moeite met schrijven
Na een dag shoppen heb ik ook pijn in mn rug, en ik heb niet eens fibromyalgie.
Bekkenklachten, SI problemen, geven karaktistiek uitstallende klachten naar de heup en lies. Opstaan vanuit zit en draaien in bed geven vaak verergering van de klachten. Mijn advies ga naar een goede chiropractor, of eventueel een osteopaat of goede fysiotherapeut. Zij zijn experts in het behandelen van rug en bekkenklachten. Huisarts doet hier niet zo veel mee, behalve pijnstillers adviseren.

Probeer zo min mogelijk te zitten, of wanneer je moet zitten op een hoge stoel. Het beste kan je liggen en bewegen/lopen afwisselen. Het wil vaak ook helpen om een kussen onder de knieën te doen bij het liggen op de rug en tussen de knielen wanneer je op je zij lig.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Oke bedankt ik weet dat ik als kind iets me me bekken had fysio voor gehad ging ove toen ik ga maandag fysio bellen waar ik was voor mijn rug hoop dat het minder pijn doet dit is niet grappige meer
De eerste 24-72 uur zijn het vervelendst. Gewoon voldoende pijnstillers nemen. Voor advies over pijnmedicatie kan je het beste je eigen apotheek vragen. Zij weten wat je wel of niet kan slikken. Beterschap!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Danke ik heb alleen nog ibru helpt dat ?
ibuprofen zou ik niet nemen,is zeer slecht voor je maag.elke 6 uur 1000mg paracetamol .werkt prima
Carpe Diem
Hoe gaat het nu DivaFiary?

Mijn ervaring met FM is dat ik zo ineens ergens pijn kan krijgen en dat het dan een uur, een dag of een week aanhoudt. Ineens is het verdwenen, maar dan heb ik alweer ergens anders pijn.

In mijn geval kan het ook liggen aan verkeerde houding met slapen of op de bank zitten of wat dan ook. Stretchen (yoga) wil dan nog wel eens helpen. Vooral voor de rug.
Later is nu
Nou het gaat op en af vraag me af of het onder rug of heup zit zon rare plek ook hebben mijn knieën besloten te gaan iriteren zit er even doorheen bah ik heb welicht afgelopen zaterdag te veel gefiets maar ik fiets ider dag vreemd denk erover toch fysiotherapie te bellen. ..
quote:divafiary schreef op 15 oktober 2013 @ 21:06:

Nou het gaat op en af vraag me af of het onder rug of heup zit zon rare plek ook hebben mijn knieën besloten te gaan iriteren zit er even doorheen bah ik heb welicht afgelopen zaterdag te veel gefiets maar ik fiets ider dag vreemd denk erover toch fysiotherapie te bellen. ..

overweeg eens pijnrevalidatie

bij revalidatieinstelling vaak lange wachttijden maar er zijn ook andere aanbieders

ik ben er goed van opgeknapt, ik kan en doe alles weer terwijl ik eerder vaak niet de trap op kon van de pijn

ff googelen voor waar het in jouw buurt te vinden is
Bedankt nog niet an gedacht

Tis gewoon iritant weet nooit wat mijn lijf weer gaat doen zal google
Nou heb ik dus tot overmaat van de ramp mijn tussenrib spieren gekneusd. :( weet even niet of ik zal gaan werken heb veel pijn maat ben niet ziek.Dus vind het lastig
Ik ben begonnen met tramadol vanaf zaterdag alleen nu ben ik harstikke duizelig en licht gevoel en zwak.in de bijsluiter staat inderdaad duizelig wie heeft hier ervaring mee heb gisteren 1 tablet gepakt en al de hele morgen duizelig en miselijk :(
Tramadol kan idd slecht vallen. Je kunt de huisarts vragen om ook maagbeschermers voor te schrijven.

Ik ben geen arts, maar bij mij komen vergelijkende klachten door een hernia. Is dat al eens onderzocht?
Tramadol is er in verschillende doseringen maar zeker bij de sterkere 100 mg tabletten is het niet gek dat je een beetje duizelig wordt. Zeker als je lichaamsgewicht niet zo groot is kunnen die opiaten er stevig inhakken. Ik zou vooral eens proberen of een regelmatige hoge dosis paracetamol je niet beter helpt. Je moet een "spiegel" opbouwen dus het duurt even maar voor mij werkt het goed tegen pijn.
Thanks paracstamol hielp niet.voldoende.ik slik 1 tablet per dag advies reumateloog hoop dat de duizeligheid weg gaat maagbeschermers heb ik al
Hernia? Heeft nog nooit een arts over gehoord heb 2 jaar tereuv complete check up Gehad
Een check-up van 2 jaar geleden zegt natuurlijk niets over de situatie nu. Er kan in 2 jaar veel veranderen! Als het zo blijft, dan zou ik toch eens aan de huisarts vragen of hij wat tests wil doen om het uit te sluiten.
Mijn huisarts gooit alles op fibro ze heeft wel eens met erge rugpijn geken was niks mee ik ga niet .meer word toch steeds het zelfde verhaal maar thanks voor de tips duizeligheid iz weg en tramadol helpg erg goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven