Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook wel happy maar het is soms zo jongensachtig voor mn gevoel.. Kweetnie. Ga t even afwachten maar als het te erg wordt bel ik de kapper

Ik heb mn deurmat, laarsjes en trui binnen

Geen hippe trui maar meer comfy en heul warm voor thuis.

De laarsjes zijn van Uggs, de horror

Erg leuke, fijne sweater.

Een mat en een deurmat. Het kan niet op.

Ik ga vanavond shoppen! Heb een hele lijst waar ik naar moet kijken.
quote:GeorgieBrown schreef op 27 november 2013 @ 16:56:

Een mat en een deurmat. Het kan niet op.

Komt vast in orde VD, vind het korte wat je nu heb echt niet jongensachtig ofzo. Maar zo'n tussenlengte blijft lastig.

Heel mooi die trui (mooie kleur ook) Ziet er lekker warm uit. (ik zou me binnenshuis kapot zweten in zo'n trui )
Hell Fucking Yeah!
Eensch met Pixx. Ik vind je haar ook totaal niet jongensachtig. Maar je bent ook verre van een jongensachtig type, dus de kans dat het er jongensachtig uitziet is toch al klein.

Moet zeggen dat ik ook erg fan ben van kort(er) haar tegenwoordig.
Al weken nouja zeg maar maanden ben ik opzoek naar een zwarte simpele jeans. En ja hoor nu net een super mooie gevonden op Zalando van Michael Kors.

Nu hopen dat hij mooi is en mooi zit.

Ik ben zo blij moest het even delen ;)

VD, ik vind je haar niet stom. Mooi juist met de krullen!

Het hoeven niet per se hoge laarzen te zijn, of enkellaarsjes.

Mooi maar hak veel te hoog (10,5cm)

Zelfde verhaal als bovenstaand alleen 9cm

Idem
Leuke trui VD! Mooie kleur.

Roz, laarsjes dus. En zoiets als die wijnrode van mij? Hak is volgens mij iets van 7 cm. Ze zijn er ook in zwart volgens mij.
Kom hier ook weer even buurten

Ik ben nog steeds blij met mijn haar waar een flink stuk vanaf is. Moest er wel erg aan wennen maar nu ik een manier heb gevonden om 'ermee om te gaan' enzo vind ik het leuk. Wie had ooit gedacht dat ik krullen zou hebben

Verder modetechnisch gebied. Mijn Uggs hebben het begeven. Of nouja, ze zijn nog wel heel maar daar is alles mee gezegd. De zool is versleten en de faux fur aan de binnenkant is zowat weggesleten. Ik was dus op zoek naar een alternatieve soortgelijke schoen maar dan iets betaalbaarders en wat minder Uggerig. Heb deze besteld:

Oh en wat grappig is. Mr.Kof en ik gebruiken tegenwoordig dezelfde wax Ik had een x zijn wax gfebruikt om kruleln in mijn haar te kneden en bleef verbazend goed zitten. Gelijk ook maar dezelfde pot gekocht

Ik dacht dat ik mousse moest gebruiken maar dat vind ik echt niks. Ik maak nu mijn haar een beetje nat, dan gebruik ik een krullenspray. Kneed kneed kneed. En dan doe ik beetje wax in mijn handen en kneed kneed kneed. En dan zit het perfect. Is mijn haar niet hard of plakkerig.

Het leuke aan mijn kortere krullerigere haar is nu dat hetniet zo mainstream is. Lang is maar lang.. En stijl/beetje slag is maar stijl/beetje slag. En het past ook wel bij mijn algehele stijl vind ik. Maakt me net even 'anders' Ik had laatst al de eerste: 'Die mevrouw ( ja echt omg) met die krullen' te pakken
Mevrouw? Hahaha. Nou wen er maar aan.

Handig je krullen kapsel. Mousse droogt je haar volgens mij alleen maar uit.

Vind van de laarzen de bovenkant leuk, maar de zolen wat minder. Benieuwd hoe ze staan. Had je geen echte Uggs? Want dan is het geen fake fur wat erin zit....
Ik ben heel blij met mijn spullies van gisteren. En ik ben al bijna klaar met kerstcadeaux kopen. Ook fijn.

Vond je die ene trui niet leuk die je eerst postte?
Oh comfy laarsjes Kof! Ik ben ook blij met mn krullen gebruik altijd kappersspul zonder siliconen zodat het niet zo inzakt.

Ik vind deze snowboots leuk

Een echte VD kleur.
Grappig Kof, nu nog unisex fietsen en jassen en meer van dat

Was het de eerste keer dat je mevrouw genoemd werd? (vind het zo erg als iemand dat tegen me zegt, voelt zo oud )

Leuke boots VD (vind dat er meer leuke dingen op die site staan, laatst ff zitten neuzen)

Zit er echt bont in Uggs of lees ik dat verkeerd?
Hell Fucking Yeah!
quote:GeorgieBrown schreef op 28 november 2013 @ 11:26:

kerstcadeauxKrijg altijd van die leuke beelden bij deze schrijfwijze: van sjieke, netjes ingepakte kadootjes pakjes met mooi glanzend pakpapier en een grote strik eromheen.

Heel anders dan bij "kerstkadootjes"
Hell Fucking Yeah!
Heb gisteren nog enkele bestellingen gedaan mbt truienzoektocht Deel 1 komt morgen binnen hoop ik.
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 28 november 2013 @ 12:07:

[...]

Krijg altijd van die leuke beelden bij deze schrijfwijze: van sjieke, netjes ingepakte kadootjes pakjes met mooi glanzend pakpapier en een grote strik eromheen.

Heel anders dan bij "kerstkadootjes"

Ik vind kado/kadootjes echt een gruwel. Volgens mij is het officieel cadeaus, maar dat vind ik zo'n poldermodel.

En ik pak die cadeaux ook altijd heel chique in. Ik vind iets mooi inpakken sowieso leuk. Maakt het extra feestelijk.
Plaatjes!

Die broek was er trouwens razendsnel. Zo ligt het nog in Indianapolis, zo heb je het in de kast hangen. Help me trouwens herinneren dat ik nu echt wel genoeg broeken heb.
Mijn wishlist van een tijdje geleden nog even opgezocht.Grijze joggingbroekZwarte broek met witte bies (of witte voorkant)Korte blazer, niet basicBaseball jasjeGedessineerd vest en/of lussenvestTee/top met grote cijferprintHeren pantalonJumpsuitCropped truitje/shirtHigh waist rokShirt met (nep-)leren voorpand

Schiet niet erg op hiermee. Intussen zijn er dingen bijgekomen. O.a. zwarte nikes. En heb ik allerlei dingen gekocht die er helemaal niet op stonden. Zoals een wollen trui, een zwarte broek met ritsen, een vest (maar niet gedessineerd of met lussen). De onderste 3 dingen heb ik al weer uit mijn hoofd gezet.

Dus NEW!:

Zwarte broek met witte bies (of witte voorkant)Korte blazer, niet basicGedessineerd vest en/of lussenvestTee/top met grote cijferprintHeren pantalonJumpsuitZwarte NikesEr staan wel nog 2 broeken op.
Ik had geen echte Uggs in die zin dat ik ze van Ugg Australia had.

Ik heb familie in Australië en die hebben een aantal jaar geleden 'Echte australische' Uggs opgestuurd Het leer aan de buitenkant is echt leer, maar de binnenkant is nepbont. Ugg Australia wordt niet eens in Australië gemaakt maar in China en niet van schapen maar van wasbeerhondjes.

De Uggs die ik had zijn van afvalschapenleer gemaakt. Dus schapen die geslacht worden voor het vlees en het leer is dan het bijproduct.

Maar ben een beetje uitgekeken op de Uggs in de vorm dat ze waren. Dus ben benieuwd naar deze Hobb's. De zool is niet erg hip, maar ik denk wel dat het fijn loopt.
En ja ik word oud. Begin grijs te worden, ik word mevrouw genoemd.. Zucht.
Voor het eerst hoef ik geen kerst cadeaux te kopen Want dan zit ik in the States. Scoor daar wel een souvenirtje voor iedereen.
4 op een rij maak ik af met mijn wishlist:

Winterjack

Wintersjaal

Handschoenen met smartphone vingers

Warme laarzen ter vervanging Uggs

Twee leuke (warme) jurkjes voor werk

Warme truien

Leuke tops/blousachtige dingen voor werk

Nieuw ondergoed ( ja moet er weer aan geloven..)

Zwarte broek

Taupe broek

Gouden oorknopjes met een steentje

Goudkleurig retro horloge

Hoodie in een leuke kleur

Warm lang vest met Aztec print

Heb nog niks écht specifieks. Heb wel DRINGEND leuke warme truien nodig. Cropped is niks voor mij. Oversized vind ik dan wel weer leuk. Het mag niet te basic zijn. Iets met een leuke print en er mag absoluut GEEN wol in zitten ( ontzettend allergisch) Acryl mag wel, maar niet 100%. Het liefst katoen. Lastig.
Heerlijk vooruitzicht, Mevrouw Undie.
Je had gisteren bij die sale wel een trui kunne scoren dan. Veel katoenen sweaters en acryl truien. Er was er volgens mij maar 1 met wol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven