Geld & Recht alle pijlers

vraag over scheidingsakte

28-11-2013 13:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ongeveer 3 jaar geleden ben ik gescheiden van mijn Amerikaanse exman. Het huwelijk heeft destijds in Amerika plaatsgevonden. Ik heb daar een tijdje gewoond, maar het werkte niet meer goed. We zijn toen gescheiden en ik heb de scheiding netjes geregistreerd in mijn gemeente waar ik nu woon.

Nu heb ik een nieuwe vriend en wil ik graag een geregistreerd partnerschap aangaan. en misschien wel trouwen in de toekomst. Nu lees ik overal dat ik dan weer een kopie van de scheidingsakte nodig heb... dat zal betekenen dat ik weer helemaal naar Amerika moet om hem te halen.. dit terwijl ik hem al gegeven heb aan de gemeente waar ik nu woon. Wie weet hier meer over.. dank je wel alvast.
Em je hebt de Gemeente natuurlijk al gebeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nee ik zit op mijn werk wilde dat morgen doen, maar dacht misschien weet iemand het hier alvast.
ik las namelijk tegenstrijdige informatie op internet.
quote:Fame schreef op 28 november 2013 @ 13:40:

Em je hebt de Gemeente natuurlijk al gebeld?Die plaat is wel grijsgedraaid inmiddels.
Dus forummen op je werk kan wel maar de gemeente bellen niet?
quote:patchouli_ schreef op 28 november 2013 @ 14:42:

Dus forummen op je werk kan wel maar de gemeente bellen niet? Nee forummen kan stiekem en stil en bellen niet he?
quote:annapalona schreef op 28 november 2013 @ 16:17:

[...]

Nee forummen kan stiekem en stil en bellen niet he? in je pauze hoef je ook niet stiekem te bellen
Hoe kan je nou scheiden van een exman?

En je hebt een kopie van de scheidingsakte nodig, heb je die niet gemaakt dan, destijds?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven