Mode & Beauty alle pijlers

Onderscheid nep en echt Woolrich

30-11-2013 21:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
kan iemand mij dat vertellen? Ben stiekem toch geïnteresseerd in, maar wil er maximaal de helft van de nieuwprijs voor betalen, dus ben van plan een nieuwe op marktplaats te kopen, maar wil natuurlijk niet opgelicht worden.
Lijkt me onmogelijk. Verder is Google your best friend.
.
Je weet wel dat er bont wordt gebruikt?
verba volant, scripta manent.
ja voor de kraag?
vreselijk, die kragen.
Brrrr, die bontkraag. Zoek even op internet 'bont dierenleed' en kijk een filmpje, voordat je deze jas koopt.

Waarom in 2013 nog rondlopen met echt bont

H&M en Zalando hebben jassen met allemaal nep bont, kijk daar eens zou ik zeggen.
Kijk eens, hier ligt de kraag voor een Woolrich jas.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Camilla, hebben jullie huisdieren thuis?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb een hekel aan dieren, overigens draag ik normaal geen bont, maar die kraag kan je er niet af halend dan?
Schijnt dat je het aan de vorm van de zakken kan zien.

Maar Google is op woolrich jassen en dan kom je vanzelf op een website met heel veel merkjassen voor 250 euro. Google dan de naam van die website + klacht en dan krijg je zo'n klachten website, dan moet je even al die reacties lezen van de zwaar gedupeerde mensen die zwaar teleurgesteld zijn! Echt heel zielig!
Woolrich heeft ook enkele jassen zonder bond, zo eentje zou ik best willen hebben.

Ik heb trouwens een parajumpers jas met bond, maar heb spijt van dat ik die gekocht heb en mee heb gewerkt aan het dierenleed. Ti's niet dat ik hem niet meer draag, ik heb ook pas nog een oud bondkraagje aan een vest genaaid, maar ik koop het nooit meer, hoe mooi de jas ook is!!
quote:Ikje86 schreef op 30 november 2013 @ 23:56:

Woolrich heeft ook enkele jassen zonder bond, zo eentje zou ik best willen hebben.

Ik heb trouwens een parajumpers jas met bond, maar heb spijt van dat ik die gekocht heb en mee heb gewerkt aan het dierenleed. Ti's niet dat ik hem niet meer draag, ik heb ook pas nog een oud bondkraagje aan een vest genaaid, maar ik koop het nooit meer, hoe mooi de jas ook is!!Bont
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven