Seks spannender maken

01-12-2013 15:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben 25 jaar en al 10 jaar samen met mijn vriend. Inderdaad mijn jeugdliefde ! Nu vind ik dat de seks iets minder/saaier/routine aan het worden is. Ik wil graag terug spannendere seks. Iemand tips ? Wij gebruiken geen speeltjes ofzo...Misschien dat dit zou helpen ?
Kies eens voor een heel andere plek dan normaal, andere momenten van de dag dan je gewend bent, of doe iets anders geks wat je nog nooit met elkaar deed. Grijp je vriend een keer in de keuken, dat soort dingen.

Ik heb ook een jeugdliefde en wij houden het al decennia met elkaar uit. Dat seksleven wordt wel weer wild. Je moet weer even nieuw worden voor elkaar, door nieuwe dingen te doen, vliegen de vonken er zo weer van af.
http://books.google.nl/bo ... tmYH4CQ&ved=0CEkQ6AEwAQ#v=onepage&q=seks%20keukenla&f=false
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tafelstoel, speelgoed helpt idd. Verder wat Vuilnisman zegt. Mijn liefde en ik gingen samen swingen. Bekijken en bekeken worden, ook heel spannend.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Wij zijn ook al lang samen en hebben laatst eens een gewoon bordspelletje gedaan maar bij elke beurt waarbij je won mocht je de ander een seksuele opdracht geven.

We begonnen wat lacherig maar ik was al gauw bloedje g**l en de vonken spatten er vanaf. We hebben er nóg lol om. En we doen het gauw weer
Hallo tafelstoel,

Misschien kan je eens experimenteren op het vlak van soft bondage en sm, een beetje plagen en elkaars lichaam verkennen.

Zoek elkaars grenzen op en verken je eigen grenzen.

Kijk eens op [spam] voor een indruk.

Veel plezier!
quote:tantejo schreef op 01 december 2013 @ 21:37:

Wij zijn ook al lang samen en hebben laatst eens een gewoon bordspelletje gedaan maar bij elke beurt waarbij je won mocht je de ander een seksuele opdracht geven.

We begonnen wat lacherig maar ik was al gauw bloedje g**l en de vonken spatten er vanaf. We hebben er nóg lol om. En we doen het gauw weer Klinkt best leuk eigelijk Als je een beetje rekening houd met elkaars grenzen en de opdracht uiteindelijk gewoon uitvoerd kan dit wel eens leuk zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven