Mode & Beauty alle pijlers

Droog/vet haar

08-12-2013 23:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wil graag weten of jullie mij bepaalde haarproducten kunnen aanraden.

Ik heb dat type haar dat na het douchen best droog is (ik was mn haar om de dag). Niet super droog maar er moet altijd wel wat in om het minder droog te maken. Ik gebruik wax..alleen het probleem met wax is dat mn haar op dag 2 soms erg vet is. Ik vind het effect van wax wel erg fijn..maar omdat ik mn haar niet iedere dag was zoek ik eigenlijk een andere product, iets wat hetzelfde effect heeft als wax..maar geen wax is, en waarbij je haar op dag 2 nog goed zit er niet vettig uit ziet. Kan iemand mij iets aanraden?
Toevallig heb ik van de week bij kruitvat eigen merk (SORRY IK WIL GEEN RECLAME MAKEN!! ) zo'n olie gekocht daarvan word je haar weer zacht ik had super erge last van klitten en droog haar maar ook wat snel vet word en een serum gekocht total care. Ik ben er erg blij mee Bij mij helpt het goed maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou haren is. Ik kan de serum ook op droog haar gebruiken. Na het douche op nat haar maar ook de dag erop weer 2 pompjes en weer over heel m'n haar.

Ik hoop dat het helpt! Volgens mij ligt het aan het koude weer en verwarming ik heb er ook zo'n last van (/gehad)!
Ik gebruik babyolie na het wassen plus een serum als ik het style.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Voor jou raad ik een van de twee aan, dus niet beide.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven