Vergoeding bril
maandag 9 december 2013 om 19:23
He.
Ik ben van plan om een bril er bij te nemen.
Gewoon een goedkope omdat ik ook lenzen heb.
Ik zag op de site van hans anders een leuke van complete bril 95 euro.
Maar nu ben ik voor 3 sterren verzekerd.
Maar bij 3 sterren wordt 150 euro vergoed.
Maar ben je dan verplicht om een aankopen te doen van 150 en/of hoger?
Of wordt die 95 euro van de 150 afgetrokken en hou ik nog 55 euro over? Dat ik mijn bril dan gratis krijg?
Groetjes.
Ik ben van plan om een bril er bij te nemen.
Gewoon een goedkope omdat ik ook lenzen heb.
Ik zag op de site van hans anders een leuke van complete bril 95 euro.
Maar nu ben ik voor 3 sterren verzekerd.
Maar bij 3 sterren wordt 150 euro vergoed.
Maar ben je dan verplicht om een aankopen te doen van 150 en/of hoger?
Of wordt die 95 euro van de 150 afgetrokken en hou ik nog 55 euro over? Dat ik mijn bril dan gratis krijg?
Groetjes.
maandag 9 december 2013 om 19:41
maandag 9 december 2013 om 19:47
quote:saratje93 schreef op 09 december 2013 @ 19:43:
[...]
Nee die declareer ik niet.
Geen idee waarom niet eigenlijk -.-Toch maar doen of een bril. Is je verzekering bij Achmea? Dan kun je eens in de 3 jaar een vergoeding krijgen met een max van 150. Ik heb bij Specsavers 2 brillen gekocht vorig jaar. Ze hebben vaak acties ism de zorgverzekering.
[...]
Nee die declareer ik niet.
Geen idee waarom niet eigenlijk -.-Toch maar doen of een bril. Is je verzekering bij Achmea? Dan kun je eens in de 3 jaar een vergoeding krijgen met een max van 150. Ik heb bij Specsavers 2 brillen gekocht vorig jaar. Ze hebben vaak acties ism de zorgverzekering.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 9 december 2013 om 19:48
Wanneer jij je zorgverzekersnummer opgeeft bij de computer kunnen zijn het systeem zien hoe je verzekerd bent. Net zoals heel veel zorgverleners dit kunnen. Ze kunnen ook zien of dat de opticien rechtstreeks naar de zorgverzekering kan declareren of naar de klant.
Wanneer je dit niet wil, geen gegevens doorgeven aan de opticien. Het is gewoon een service.
Wanneer je dit niet wil, geen gegevens doorgeven aan de opticien. Het is gewoon een service.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 9 december 2013 om 19:52
maandag 9 december 2013 om 20:21