Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 10 december 2013 om 14:11
dinsdag 10 december 2013 om 14:27
dinsdag 10 december 2013 om 14:29
quote:Fame schreef op 10 december 2013 @ 14:17:
[...]
Mm, dat is vervelend!
Zie jouw avatar ook helaas niet. Zou je een mailtje willoen sturen naar forum@viva.nl met je accountgegevens en de melding die je te zien krijgt op het moment dat je de avatar upload? Dan kan het doorgezet worden naar de techniek. Alvast dank!
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]
Mm, dat is vervelend!
Zie jouw avatar ook helaas niet. Zou je een mailtje willoen sturen naar forum@viva.nl met je accountgegevens en de melding die je te zien krijgt op het moment dat je de avatar upload? Dan kan het doorgezet worden naar de techniek. Alvast dank!
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 10 december 2013 om 18:47
quote:Fame schreef op 10 december 2013 @ 14:11:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik zie de bljouwe, zie jij de mijne?
Als jij bij mij een blauwe avatar ziet.. dan ist niet goed, aangezien dat een oude is.
Bij jou zie ik geen avatar, maar hetzelfde symbooltje als bij mij.
Mijne zou een hondje (doge) moeten zijn.
So much fail. wow. please fix.
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik zie de bljouwe, zie jij de mijne?
Als jij bij mij een blauwe avatar ziet.. dan ist niet goed, aangezien dat een oude is.
Bij jou zie ik geen avatar, maar hetzelfde symbooltje als bij mij.
Mijne zou een hondje (doge) moeten zijn.
So much fail. wow. please fix.
dinsdag 10 december 2013 om 23:13
Mods, valt er niet iets te doen aan topics die uit de krochten van het VF weer nieuw leven worden ingeblazen? Heb er net zelf op 1 gereageerd die uit 2010 bleek te zijn, met dank aan Fame . De TO zal geen update meer komen geven neem ik aan en de posters uit die tijd wellicht ook niet (meer).
Waarom niet een slotje op zulke verouderde topics?
Niet dat het niet meer van toepassing kan zijn hoor alleen waarom niet gewoon sluiten?
Niet dat het niet meer van toepassing kan zijn hoor alleen waarom niet gewoon sluiten?
wij slapen nooit.
woensdag 11 december 2013 om 09:17
quote:iceteapeach schreef op 10 december 2013 @ 23:13:
Mods, valt er niet iets te doen aan topics die uit de krochten van het VF weer nieuw leven worden ingeblazen? Heb er net zelf op 1 gereageerd die uit 2010 bleek te zijn, met dank aan Fame . De TO zal geen update meer komen geven neem ik aan en de posters uit die tijd wellicht ook niet (meer).
Beste iceteapeach,
Het sluiten van topics houdt in dat hier niet meer op kan worden gereageerd. Het is natuurlijk al zeer lastig te beoordelen op welke topics vanaf welk jaar al dan niet nog gereageerd wordt. Er zijn namelijk ook topics die ook na jaren nog interessant kunnen zijn voor forummers om op te reageren. Los daarvan moeten de topics handmatig moeten worden voorzien van een slotje. Het standaard sluiten van een topic na een bepaalde tijd heeft dat ook niet onze voorkeur.
Mocht je topics tegenkomen die voor je gevoel inderdaad kunnen worden gesloten kun je deze altijd even staffen. Wij zullen dan per topic even kijken of sluiten van het topic wenselijk is.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste iceteapeach,
Het sluiten van topics houdt in dat hier niet meer op kan worden gereageerd. Het is natuurlijk al zeer lastig te beoordelen op welke topics vanaf welk jaar al dan niet nog gereageerd wordt. Er zijn namelijk ook topics die ook na jaren nog interessant kunnen zijn voor forummers om op te reageren. Los daarvan moeten de topics handmatig moeten worden voorzien van een slotje. Het standaard sluiten van een topic na een bepaalde tijd heeft dat ook niet onze voorkeur.
Mocht je topics tegenkomen die voor je gevoel inderdaad kunnen worden gesloten kun je deze altijd even staffen. Wij zullen dan per topic even kijken of sluiten van het topic wenselijk is.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 11 december 2013 om 11:35
woensdag 11 december 2013 om 14:55
woensdag 11 december 2013 om 15:04
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messag ... #m15513633
Modjes we worden weer lekker uitgescholden door een vervelende puber!
Modjes we worden weer lekker uitgescholden door een vervelende puber!
Huts!
woensdag 11 december 2013 om 15:45
woensdag 11 december 2013 om 20:33
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 december 2013 @ 19:10:
Ik zie alleen maar zo'n raar blauw-groen dingetje. Hoe heb jij het gisteren voor elkaar gekregen om je ava te veranderen?
Nu zie ik je kerst-ava.
Gisteren heb ik denk ik 50x mijn ava geuploaded, en uiteindelijk is het gelukt.
Ik zie alleen maar zo'n raar blauw-groen dingetje. Hoe heb jij het gisteren voor elkaar gekregen om je ava te veranderen?
Nu zie ik je kerst-ava.
Gisteren heb ik denk ik 50x mijn ava geuploaded, en uiteindelijk is het gelukt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!