Entertainment alle pijlers

Interessante docu, dacht ik

11-12-2013 21:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar wat een saai gewauwel van dit manvrouwmens. En dan ook nog deze keuze maken. Wat vinden jullie?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1383325
Zou je een samenvatting kunnen geven?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jongen wordt meisje en wordt moslim. Wordt eigenlijk beetje verguisd daarom en kan t ook niet goed overbrengen. Just in a nutshell
Klinkt als iemand met een steekje los.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:jippie55 schreef op 11 december 2013 @ 21:59:

Jongen wordt meisje en wordt moslim. Wordt eigenlijk beetje verguisd daarom en kan t ook niet goed overbrengen. Just in a nutshellOk, een aanrader om te kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jemig ik moest mezelf echt dwingen om verder te kijken. Wat mij betreft had er wel iets meer voice over in gekund.

Ik dacht eerst dat ze stotterde maar het lijkt toch meer een tik.

Kan ze ook niks aan doen natuurlijk, maar het luisterd niet lekker.

Verder lijkt het onderwerp interessant maar uiteindelijk vond ik het vooral iemand die heel erg opzoek was naar haar identiteit. En daar misschien verder in is gegaan dan een ander zou doen.

Ik vond het niet een heel duidelijk transgender verhaal. Maar misschien was dat ook teveel info icm haar bekering tot de islam.

Vond het geen sterke documentaire in ieder geval.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2013 @ 23:14:

[...]

Ok, een aanrader om te kijken?Je hebt de OP niet gelezen?
Hoe staan Allah, de Koran, Mohammed en de Moslims tegen over transgenders vraag ik zo mij af? Ik heb de documentaire niet gezien noch ben ik van plan deze te gaan bekijken.
Niet, en ook echt. Iet de moeite waard. En daar ligt mijn verbazing
quote:elfje26 schreef op 11 december 2013 @ 23:41:

Jemig ik moest mezelf echt dwingen om verder te kijken. Wat mij betreft had er wel iets meer voice over in gekund.

Ik dacht eerst dat ze stotterde maar het lijkt toch meer een tik.

Kan ze ook niks aan doen natuurlijk, maar het luisterd niet lekker.

Verder lijkt het onderwerp interessant maar uiteindelijk vond ik het vooral iemand die heel erg opzoek was naar haar identiteit. En daar misschien verder in is gegaan dan een ander zou doen.

Ik vond het niet een heel duidelijk transgender verhaal. Maar misschien was dat ook teveel info icm haar bekering tot de islam.

Vond het geen sterke documentaire in ieder geval.Nou he? Ik heb dus gewoon doorgescrolld, zo oninterresant. Ik dacht ook dat het door het stotteren kwam, want dag ligt zeker op de loer. Het was gewoon op alle gebied een stom verhaal. Op het transgendervla, moslimvlak en vooral hoe zij het nu echt doet. Echt slechte docu toch?
Mijn indruk: de jongen heeft zich altijd een freak gevoeld, kwam mede daardoor in een identiteitscrisis. In de omstandigheden waarin hij opgroeide was het al shocking om van gender te veranderen, laat staan om vanuit een christelijke achtergrond een omslag te maken naar de islam. Ik denk dat hij het gedaan heeft om gezien te worden, hij wil aandacht want ik denk dat hem dat in zijn jeugd is ontzegd. Hij hoopte zijn geluk te vinden in zijn radicale veranderingen. Triest dit. Deze jongen (ik kan hem echt niet als vrouw zien) heeft niets mee.

De docu is niet slecht, de docu geeft hem de ruimte om zijn verhaal te doen. Het is het gebrek aan charisma wat het droog maakt.

Ik ben er alleen niet uit wat de producenten van deze docu willen bereiken. Die verklaring van die moefti toont aan dat een transgender niet geaccepteerd zal worden.

Vind de jongen aandoenlijk in al zijn eenzaamheid en vind hem moedig.
Heb het toch maar even aangezet.

Van Christelijke Dennis naar Petra, naar Moslima Karima.

En dan, Hier legge me roots (de speeltuin).

Maar Dennis heeft een navelstreng om zijn strot gehad. En volgens hem heeft dat geen gevolgen gehad.

Als ik het zo aanhoor en die ogen bekijk denk ik dat er weldegelijk iets mis met hem is.

Ze brengen de transgender de laatste tijd wel in slecht daglicht.

Vorige week bij MBH zonden ze ook iemand uit. Theatraliteit ten top. Aandachtsgeil.

En nu zet ik het af, want ik word misselijk van dat ehmjemjem.
Haha, christiane, dat ehmjemjem trok ik ook heel slecht
Brrrrrrrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven